|

جلف بازی "صبا راد" وقتی گیساشو واسه عید ناجووور صفا داده؛ فیگور فشرده با آقاش چی میگه!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر حاضر ایرانی می باشد که با انواع و اقسام موضوعات شخصیش تولیذ محتوا داره و اینبار هم رنگ موی خانوم سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- صبا راد نه بازیگره و نه خواننده و حتی دیگه نه مجری! بلکه خانوم خانوما د حال حاضر بلاگری مشهوره که تو دهه نود با اجرا در برنامه "به خانه بر می گردیم" و گویندگی در رادیو شناخته و البته محبوب شد. خب تو برنامه های اینچنینی مجریان خانوم و آقای بسیاری حضور داشتن که مشهور بودن و هستن، اما انگاری سرنوشت اونهارو پیر کرده و صبا راد رو جَوون! حالا چرا؟ چون صبا راد به نسبت چند سال قبلش به شدت باحال تر و سرزنده تر شده که خب یکی از دلایل اصلیش ازدواج با مانی رهنما بود و با شوهر قبلی چندان حال نگرد. میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، قطعا درسته چرا که صبا راد به عنوان نمونه ای بارز در گذشته چندان بال و پر دار دیده نمیشد اما حالا ظاهرا خانوم خانوما هم با استفاده از اینستاگرام و هم به دلیل وجود مانی تو زندگیش قفس های محدودیت رو شکسته و راحت زندگی می کنه!

صبا راد و همسر اولش مرتضی علی آبادی صبا راد و همسر اولش مرتضی  علی آبادی

وقتی صبا راد از قفس شوهر و زندگی قبلی فرار کرد و به شوشوی اوپن مایند و لایف استایل جدید سلامید!

قطعا دهه هفتادیا به یاد دارن وقتی مامانا میزدن شبکه پیج و برنامه "به خانه بر می گردیم" صدای دلنواز و باحال صبا خانوم به گوشمون میخورد و خوشمون میومد ولی اون تایم حتی نمیدونستیم این خانوم به این میزان قرتیه و اسمش صباس!! خانوم خانوما طولی نکشید که به شهرت خوبی رسید و چند صباحی رو اونجا گذروند ام تا تقی به توقی خورد دیدیم ای دل غافل صبا بانو نیز طلاق گرفته شد و با مردی اهل دل ازدواج کرد. صبا و مانی بعد از مدتی کوتاه به ترکیه مهاجرت کردند اما خانوم راد به طور کلی کشف حجاب نکرد و یه ته حجابی باقی گذاشت تا بتونه به ایران رفت و آمد داشته باشه و براش مشکلی رخ نده.

اما صبا موندگار نبود و برگشت ایران و شد بلاگر! میدونیدکه این روزا (البته تا قبل فیلترینگ اینستاگرام) به راحتی میشد در این برنامه بلاگر و ی اینفلوئنسر شد و تازوند! مخصوصا که اگه عشق به این کار داشته باشید و فضا و حرکات خاصش رو هم بتونید انجام بدید! صبا بانو هم دید عه؟ چه کاری بهتر از این حرکت که هم توش حسابی پول داره و هم صبایی میتونه جولانی جذاب طور داشته باشه و خود شرو به طور کامل شکوفا کنه! این شد که شد ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید.

تخلیه هیجانات صبا راد تو اینستاگرام بی خط قرمز!

و اما شوشو جانِ دوم صبا راد که آقای خواننده مشهور هستند و حسابی چهار پایه شیطونیا و رفتار های برون گرای صبا راد! البته که گفته نمونه هر کسی استعدادی درونش داره که اون توانایی رو میخواد در مورا مختلف شکوفا کنه و بریزه بیرون! 

صبا خانوم نیز از اونجایی که عشق صحبت و گویندگی و جلو دوربین بودن داشته و داره، خب حق رو هم در نظر بگیریم صداشم خوبه و به همین علت بعد از کنار گذاشتن صدا و سیما و رادیو، در اینستاگرام خودنمایی کرد تا بلکه اون احساسه کمی تا قسمتی تخلیه بشه! 

بلاگری به سبک صبا راد، درآمدی نجومی با جوجو شدن!

خب میدونید که برای بلاگر بودن و تولید محتوا باید از هررر چیزی الهام بگیرید و از هیچ چیز هم نگذرید به همین دلیل بلاگرا به خصوص خانوما میان و از ریز  به ریز جزئیات زندگیشون تو این فضا میذاره اما اونایی که فقط بلاگرن یا مخ خودشون زده میشه و در نهایت کار به خیانت و طلاق میکشه و یا مخ شوهر جانشون که خانوم بلاگر دائم ازش فیلم و عکس گذاشته زده میشه و باز هم خیانت و طلا!!

اما برخی هم هستند به ماند مانی و صبا که هر دو چهره هایی مشهورن به همین علت کمتر پیش میاد موارد بالایی که گفته شد رخ بده اما زندگیه دیگه یهو دیدی برای اونام رخ داد!! اما صبا راد جهت تولید محتوا و سرگرم کردن فالوورش از خیلی موراد پست و استوری میذاره تا به مذاق کاربر عزیز خوش بیاد! این موراد معمولا از آشپزی و نشون دادن غذاخای رنگارنگ و کافه و رستوران شروع میشه تااا سفر و تفریحات لاکچری و شوهر و بچه و خونه زندگی و استایل و آرایش و حتی رفتن تو تخت خواب و بعد حموم با حوله دیده شدن و ....! صبا راد از همه این موارد میذاره اما اینبار خانوم خانوما همراه با آقاشون بود که گلس گوشیش میشکنه و صبا بانو هم با حالتی بچگونه خواستش رو به شوشو جحان میگه!!! بله اینجوریاست که پول در میاد هواااارتا!!

ناگفته نمونن میدونید که در آخر همه این موارد برای چیه؟ صبا راد در این فضا به شدت پول در میاره و درآمدی سنگین داره که از طریق تبلیغات به دست میاد چرا که صبا خانوم از اووون دست بلاگراس که مثل بنز تبلیغ و معزفی داه تو پیجش با مبالغی بالاااا.

sabarad.official_s+instagram+2023-1-23+story+(1)

کمی بیشتر با صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

سال 1377 وقتی 18 ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود. 

در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی به استخدام صدا و سیما درآمد.

121081421642974284

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی