|

وقتی نگار فرهمند زن پژمان همش سانسور لازمه؛ با مینای رادان کورس گذاشتن سر گلشیفته شدن

negar farahmand shayanews

نگار فرهمند مدل جذابی که خیلی ها ایشون رو نامزد پژمان جمشیدی می دونن دوباره تو اینستاگرام با یک پست جذاب فالوورهاش رو به وجد آورد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار فرهمند جزو معروف ترین و پرطرفدارترین استایلیست های فضای مجازی است و کلی برندهای مهم مشتاق همکاری با خانوم هستند. البته تو این ایام که دسترسی به اینستاگرام و فضای مجازی کمی سخت شده فعالیت نگار خانوم هم محدود شده بود و چند ماهی بود که خیلی پست و استوری منتشر نمی کرد اما به نظر خانوم مدل دوباره داره فعالیتش رو شروع می کنه. نگار خانوم یه ویدیویی منتشر کرد که البته مثل همیشه حجاب به سر نداره و دسته گل بدست با کلی لباس برند از معبری می گذرد.

510

نگار فرهمند از اونجایی که بلاگر استایل و مد هست مسلما خیلی به تیپ و استایل خودش میرسه و چون که خانوم گرون پوش‌ و مارک پسنده طبیعتاً انتخاب های بد نداره و همیشه آراسته و چشمگیر حاضر میشه، با این حال سوال اصلی اینجاست که مینا مختاری آیا واقعا خوش استایل و خوش سلیقه است یا فقط بلده کلی خرج کنه و لباس های قیمت فضایی بخره؟! اخیرا خانوم خانوما عکسی از خودش منتشر کرد که قشنگ ثابت کرد پول که داشته باشی میتونی هرچی و هرجا و هرجور که دوست داری بپوشی و اصلا هم اهمیت نداره که بهم میان ‌‌و مناسب هستند یا نه، در ادامه این عکس جنجالی رو می‌بینید.

f67-1

وقتی نگار خانوم شده گلشیفته داخلی هاااا

گلشیفته فراهانی رو گه خوب همه می دونن شده مد همه برند جذابای اونوری و کلی خاطرخواه پیدا کرده که گل سرسبدشون هم برند جواهر کارتیه است. خیلی ها نگار خانوم فرهمند رو با گلشیفته فراهانی مقایسه می کنند علت این قیاس هم واسه اینه که نگار با خیلی از برندهای جواهر همکاری تبلیغاتی داره و یه جورایی سوگولی اون ها محسوب میشه.

unknown_n (3)

unknown_n (1)

unknown_n (2)

وقتی نگار پژمان با مینای رادان کورس گذاشتن کی ژذابتره!

این روزها بهرام رادان و پژمان جمشیدی دو سلبریتی پرطرفدار سینما و شبکه نمایش خانگی هستند که کلی طرفدار دارن و البته برو بیا! این دو نفر با هم رفاقت هم دارند و سر فیلم علفزار که بهرام خان تهیه کنندگی اون رو برعهده داشت پژمان به عنوان نقش اصلی حضور داشت. حالا هر دو سلبریتی در شرف ازدواج هستند و بر حسب اتفاق همسر هر دو نفر هم بلاگر هستند و دو زمینه مدلینگ فعالیت دارند و گویا از قبل هم باهم رفاقت دارند و پیج های همدیگر رو هم دنبال می کنند و احتمالاً به خاطر هم شغل بود و فعالیت مشترک یک رقابتی هم باهم دارند.

135

کمی بیشتر درباره نگار فرهمند

همون طور که گفتیم نگار یکی از بلاگراهای پر طرفدار اینستاگرام است که صفحه‌ای با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان حوزه مدلینگ و جواهرات هم هست. 

آدرس پیچ اینستاگرام نگار فرهمند: negaarfarahmand

نگار فرهمند متولد 1367 است بختیاری است. او فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات از قبرس دارد.

282571199

نگار خانم فرهمند همان طور که گفتیم در اینستاگرام حدود 307 هزار دنبال کننده دارد که برخی از سلبریتی ها هم نظیر الناز حبیبی، مینا مختاری و ایرج خان طهماسب ایشان را دنبال می کنند.

نگار خانم 281 پست هم تو صفحه شخصی خود منتشر کرده است که البته بیشتر اون ها تبلیغ فعالیتش هست و با وجود اینکه خیلی ها ایشون رو نامزد پژمان جمشیدی معرفی کردن و از ازدواج غریب الوقوع این دو نفر خبر داده بودند اما هیچ عکس و نشونی از پژمان تو پیج خانوم مدل وجود نداره!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی