|

زنِ سپهر حیدری واسه دوزار فالوور تو بدنسازی چه پرس پایی مِره؛ اتاق خوابه مگه!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که این روزا با تغییر نامش در اینستاگرام خودشو حسابی برده تو خفا تا کسی گیرش نده!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- سپهر حیدری خودش به تنهایی چندان حاشیه دار نیست اما امااان از وقتی که پای همسری جنجالی به میون بیاد اونوقته که دیگه سپهر حیدری با کلی سابقه فئوتبالیست بودن و حالا هم پیشکسوتی و داشتن مدارس فوتبال، دیگه چندان مشهور نیست و همسرش آرام بانو حسابی میتازونه. سپهر حیدری رو احتمالا بشناسید و اگر هم اهل فوتبال باشید که دیگه قطعا می شناسید چرا که از مدافعان پرسپولیس بوده و حالا هم اسم و رسم بالایی برای خود داره.

آرام جوینده دختر دهه هفتادی که حسااابی عقل و هوش از سپی خان برده این روزا در دبی به همراه دو فرزند پسرش و همسر جان زندگی میکنه، البته زندگی ای بسیار مرفه و همچی تموم! شاید بگین مگه زن فوتبالیست بودن چقدر جار زدن داره که بخواد مشهور باشه اما باید بدونید که .وقتی شخصیتی همچون آرام جوینده و یا همسر حسینی ماهینی رو داشته باشید قطعا میتونید با استفاده از تصاویر خود که خب اعم از اندام و آرایش و خوشگذرانی و .... هستند به راحتی بولد و تو چشم باشید. 

آرام جوینده هم تو پیجش این موارد به وفور پیدا میشه تا جایی که خانوم خانوما با سرعت نور تونست پیجش رو از 200 هزار به نیم میلیون دنبال کننده برسونه. اما در ادامه نمونه ای از تولید محتوای وی رو مشاهده می کنید که ظاهرا نشون دادن پاهاشون برای کاربر خیلی مهم و حیاتی بوده!

اصلا آرام جوینده چجوری اومد تو این فضا مضاها!

سپهر حیدری چهره ای پرسپولیسی می باشد که در حال حاضر از پیشکسوتانه اما علاقه خود را کنار نذاشته و همچنان در فوتبال فعالیت دارد که خب از اونجایی که میدونید کلا تو فوتبال پول زیاده، سپهر خان حتی شغل آیندش رو هم در همین زمینه ادامه داده. آقای حیدری در ایران و دبی دو مدرسه فوتبال شاخ دارد که در ایران گهگاهی هم همسرشون رو به تمرینات میبردن و جنجالات و الفاظ رکیک رو از همون موقع استارت زدن!

اما حالا این زوج دور از ایران هستند و هرچه کنند کسی کاری به کارشون نداره. آرام جوینده در حال حاضر به عنوان بلاگر و دارنده آنلاین شاپ فعالیت داره و همونطور که دیدین برای تولید محتوا از خودش مایه میذاره که خب روند خیلیا همینه!

sepehrheydari9

وقتی آرام جوینده با مخ میخوه زمین!

البته که این اولین کاری نیست که آرام جوینده خودش شروع کرده. آرام خانم جوینده در ایران نیز مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند. 

بعد از اینکه آرام جوینده و همسرش از ایران به دبی مهاجرت کردند آرام به شدت در اینستاگرام فعال شد و هر روز تصاویری از زندگی لوکس خود و همسرش به اشتراک می گذارد و حالا که توانست با این لاکچری بازی ها تعداد فالوورهایش را زیاد کنند از کسب و کارهای تازه خود و همسرش رونمایی کرد.

آرام-جوینده

آبجی خانوم چه کرده همرو دیوونه کرده! خواهرزنِ حوریه سپهر حیدری

حالا از آرام جوینده بگذریم و برسیم به خواهر خانوم سپهر حیدری باید بگیم که وی از آبجی خانوم تصویری منتشر کرد که بسیار مورد توجه و آنالیز کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت. 

البته که در گذشته هم تصاویری از دو خواهر آرام جوینده دیده بودیم و نشون میداد این خانواده ذاتا زیبا هستند و خب همونطورم که چهره آروکو و دیاکو رو می بینید سندی برای زیبایی خدادادیه این خانواده است.

حالا شاید بگین چرا هم تعریف کردی و هم گفتی آناستازیا! چرا که آرام جونیده ذاتا زیبا هست اما تصاویری که از قبل وی دیده میشه نشون میده طی روندی خاص به این چهره رسیده و همیشه خوشگل موشگل نبوده! حداقل خواهر جان مشخصه کمتر زیر تیغ جراحی رفته!

وقتی سپهر حیدری یه رابطه عجیب با خونوادش داره!

اما سپهر حیدری از اون دسته آقایونه که واقعا عاشقانه همسر و بچهاشو دوست داره. این زوج دوتا پسر دلبر و کوچولو به اسم آروکو و دیاکو دارن که خیلیم گوگولین. اما سپهر خان تو همه پستای خانومش اولین کامنتو میذاره که همیشه هم قربون صدقه هایی بلند بالا مینویسه و به یه جمله کوتاه بسنده نمیکنه.

حتی مدتی پیش با وجود اینکه تولد سپهر حیدری بود اما به جای اینکه آرام خانوم قربون صدقه همسرش بره، این موضوع برعکس بود و اونقدری شور شد که صدای کاربران رو درآورد.

unknown_269685497_622575955651541_128226695998753480_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها