|

وقتی "زنِ سپهر حیدری" یه طاقه تور پوشیده کممم نخ؛ خانم تخت جای بپر بپر نیستا

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری فوتبالیست پیشکسوته که با عکسای جینگول مستونش بدجوری خودشو آقاشو مشهور و البته جنجالی کرده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آرام جوینده از چهره های مشهور و پررر حاشیه ای هستش که نه بازیگره نه خواننده، نه هنرمنده و نه هیچ چیز خاص دیگه ای که بخواد اینهمه مشهورش کنه اما خب خانوم خانوما از اونجایی که همسر سپهر حیدری تشریف داره به این جایگاه رسیده و حالا آرام بانو همانند همسرش سپهر حیدری شناخته شده هستش که البته سپهر حیدری برای فوتبالیست بودنش و همسرش برای خوشگل بودن!!

آرام جوینده گرچه که همانند خانوم ستاره معصومی دخالتی در کار و بار همسرش نداره اما تاثیر تاحالا تاثیر بسیار زیادی در جنجالی شدن آقاشون داشته که البته سپهر نیز همراهی کرده و کلا بهش بر نمیخوره! حالا ممکنه بگین کی چی کجا؟ آرام جوینده این مدلیه که عکس و فیلم زیاد از خودش و یا به همراه شوهرش و دوتا پسر مخملی و نازش منتشر میکنه. در این تصاویر اما همیشه نکاتی وجود داره که در 99 درصد مواقع مربوط میشه به خود خوده خانوم خانوما. مثلا در ادامه یه عکس جذاب از آرام جوینده مشاهده می کنید که لباسش مورد توجه قرار گرفت.

همسر-سپهر-حیدری

آرام بانو اینجوریاست که سپهر حیدری رو انگشت نما میکنه!

آرام بانو هونطور که گفتیم از فعالین سرویس اینستاگرام هستش که مدتی پیجش رو پرایوت کرده بود تا کاربر مجبور شه برای دیدنش فالوش کنه بعد هم عکسارو ببینه و موندگار شه اما حالا صفحش رو باز کرده و به این تعداد بالا در عرض مدتی کوتاه رسید! یعنی نزدیک به نیم میلیون!

آرام خانوم اما تو این چند روزه فعالیتش کمتر شده بود تا اینکه با ویدیویی طوفانی وارد شد! خانوم خانوما که در اینستاگرام چند آنلاین شاپ به راه انداخته و فروش اینترنتی از دبی به ایران داره، برای جذب فالوور از روشی که این روزا خیلی ترند شده استفاده میکنه. حالا چی؟ در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که از روش انتشار عکس و ویدیوهای جذاب با فیسی عروسکی و قمیش های عجیب!

شغل زمین خورده آرام جوینده در ایران!

البته که این اولین کاری نبود که آرام جوینده خودش شروع کرده. آرام خانم جوینده در ایران نیز مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته رو برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانوم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیباییش رو تعطیل کند. 

بعد از اینکه آرام جوینده و همسرش از ایران به دبی مهاجرت کردند آرام به شدت در اینستاگرام فعال شد و هر روز تصاویری از زندگی لوکس خود و همسرش به اشتراک میذاره و حالا که تونسته با این لاکچری بازی ها تعداد فالووراشو زیاد کنه و از کسب و کار تازه خود و همسرش رونمایی کرد.

169753_952

آرام جوینده چه شاااخ پند و اندرز میده به فالووراش!

اما از دیگر تولید محتوا های بلاگرا میدونین که جمله های انگیزشی هستش که از یه جا کپی میکنن و زحمت میکشن تو پست و استوری خودشون پیستش میکنن! 

آرام خانوم جوینده نیز چنین هستند و گهگاهی با انتشار تصاویر عجیبی از خود از همین جملات نوشته و انگیییزه هارو بالا میبرن!! حالا سوال اینجاست که واقعا با عکس بهتری نمیشد پند و اندرزاتون رو بدین؟

aram.jouyandeh_2921867526000637094_6359799746

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها