|

فیگور افقیِ "سانیا سالاری" رو فرش چه آتیشی بپا کرد؛ فیس تو فیس آفتاب لَم داده بدجووور!

sania salari shayanews

سانیا سالاری بازیگر خوش چهره اخیرا زده تو کار ژستای ژینگول و خفن و تازگیا یه عکس با ژست خفن منتشر کرده که نشون میده چقدر لاکچری تشریف داره!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سانیا سالاری بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "دلدادگان" تونست توجه بسیاری از اهالی سینما رو  به سمت خودش جلب کنه. سانیا سالاری به دلیل روی آوردن به سبک خاصی از بازیگری در کنار دارا بودن چهره و استایل مناسب موفق شد در کار بعدیش با کارگردان خبره ای همچون منوچهر هادی مشغول به همکاری شه و باز هم به شهرتی بیشتر از قبل برسه. سانیا سالاری نه تنها با چند تا کار خفن تبدیل شده به یه سلبریتی تموم عیار، بلکه یه پیج ساخته غرق در ژینگول بازی که اگه عکساشو ببینین قطعا شاخ درمیارین!

سانیا خانوم که علاقه زیادی به انتشار عکس با تم های خاص و اروپایی طور داره، جدیدا رفت تو مود خواب و با یه وِلیدن خاصی روی فرش عکس انداخته در حد تیم ملی! البته که چهره مطلوب او همواره مورد علاقه افراد زیادی در این عرصه است ولی باز هم بعضی اوقات چنان فازایی برمیداره که انگاری فقط میخواسته به شهرت برسه تا بتونه چنین فوتوهای شیک و پیکی از خودش بذاره تو اینستا و عین مدلای اونور آبی کلی آرا ویرا کنه واسه خودش!

سانیا+سالاری

وقتی سانیا سالاری بدجوری شیفته وِلیدن جلو آفتابه!

سانیا خانوم از اون دسته بازیگراییه که از همون اوایل بازیگری در سریال "دلدادگان" مشخص بود که خیلی دنبال خفن بازیه و واسه همین هم تا به شهرت رسید، یهویی از این رو به اون رو شد و زد به سیم آخر! حالا اگه میپرسین چرا؟ باید توجه شما رو جلب کنیم به فوتوهای جینگول این بازیگر که واقعا اروپاییاش هم اینطوری عکس نمیگیرن.

خانوم خانوما که جدیدا نشون داده خیلی علاقه داره مدام تو آفتاب از خودش فوتو بندازه، واسه تِم جدیدش یه لباس زرد قناری پوشیده و چنان لَمیده تو آفتاب که ببینینش کف میکنین که چطوری اینقدر رِله تشریف دارن این بانوی بازیگر! البته ناگفته نمونه که این مدل ژست ها بعضی اوقات هم طرفدارای درست و حسابی داره و باعث میشه خیلی از کاربران فضای مجازی بشن طرفدار درجه یک سانیا خانوم!

i

q

سوپر لاکچری بازیایِ سانیا سالاری که کشوندش بالا!

سانیا سالاری تو این مدت نشون داد که داره هر کاری میکنه تا مبادا از بقیه کسایی که میخوان از روش های اونور آبی استفاده کنن تا بلکه یکم جلو بیفتن ایشون عقب بمونه.

اخیرا هم که فضای مجازی شده مملو از تمام سلبریتیایی که دارن با نگهداری سگ و گربه قید زندگی های چند نفره و تشکیل خونواده رو میزنن متاسفانه، حالا گویا یه تاثیراتی هم روی سانیا خانوم گذاشتن؛ چرا که ایشون هم از هاپو جونش ویدیویی منتشر کرده که خیلی بامزه است و اسمش هم انار خانومه!

رفیق بازیِ سانیا سالاری با طبیعت و گنگای دور و بَرش!

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است. سانیا مجرد است و ازدواج نکرده!

سانیا خانوم همچنین علاقه زیادی داره که تو طبیعت با ژستایی که رسما اینستا رو آتیشی میکنه رُخ بنماید و همه رو مگسی کنه. واسه همین هم بعضی اوقات یه میکاپ ریز ولی چشمگیر انجام میده و تو طبیعت تبدیل میشه به یه ژَذابی که دومی نداره. البته که این فازای خانوم بازیگر در کنار دوستاش هم به همین شکله و کلا علاقه داره در هر زمانی از بقیه سرتر باشه که خب خیلی اوقات هم همینجوری میشه!

e

hgt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها