|

"شیوا طاهری" بازیگر گذر از رنج ها رو یادته؟ ژیگول جان گونه رو قاچید جاش توپ کاشت!

shiva taheri shayanews

شیوا طاهری بازیگر سریال گذر از رنج ها که حالا یه پا مدلینگ خفن شده واسه خودش، جدیدا از استایل اروپایی و زمستونه اش رونمایی کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیوا طاهری بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین. ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار گذر از رنج ها رو دیده باشین، با شخصیت دنیا در اون آشنایی دارین. شیوا طاهری اولین بار با بازی در همون سریال بی نظیر دیده شد و به گفته خودش انتخاب او برای این نقش خیلی ناگهانی بود و اصلا برای ایفای اون به هیچ کلاس بازیگری نرفته بود. اینجور که معلومه شیوا طاهری ژن بازیگری داره و علاوه بر این بخاطر فیس خاص و پر اَدا و اطوارش طرفدارای زیادی هم تونسته دور و بر خودش جمع کنه.

شیوا خانوم طاهری که تو مدت اخیر حسابی تونسته فضای مجازی رو پر کنه از فوتوهای خوش رنگ و لعابش، جدیدا از استایل متفاوت خودش رونمایی کرد. او در این عکس به معنای واقعی کلمه تریپ متفاوت خودش رو در نهایت زیبایی که داره با میکاپ خاص و جذاب خودش رو کرد و تونست نظر بسیاری از کاربران رو به سمت خودش جلب کنه. استایل چرم و فرم بامزه ای که برای ژستش انتخاب کرده، همه و همه در کنار هم از هنر مدلینگی او خبر میده که در ادامه بیشتر باهاش آشنا میشیم.

Shiva-Taheri-Golnak.com-0

ug

وقتی شیوا طاهری یه جا غرقِ میکاپه و یه جا نچرال و دلبر!

شیوا خانوم از اون دسته بازیگراییه که شاید به قول خودش هیچ گونه عمل زیبایی رو چهره اش انجام نداده باشه، ولی قطعا با پروتزی که توی گونه اش کار گذاشته و البته ژل لبی که تزریق کرده میشه گفت یه نمونه ای از میکاپ آرتیست خاص واسه خودش ساخته.

او در چندین عکسی که تو پیج اینستاش منتشر کرده با آرایش غلیظ و خیلی ژیگول، چهره ای جذاب رو به رخ کاربران کشیده که او رو در قامت یک بازیگر همه چی تموم نشون میده. اما وجه متفاوتی که از او همواره نظر همه رو جلب کرده اینه که شیوا طاهری هیچ ابایی از انتشار عکس های بدون آرایشش نداره و خصوصا هنگامی که کنار همسرش عکس میگیره سعی میکنه همیشه چهره نو میکاپ و نچرالش رو به نمایش بذاره که با هم چند نمونه اش رو شاهد خواهیم بود!

236

shivataheri-photokade-com

ewq

شیوا طاهری عشق وِلیدن تو طبیعته بدجووور!

شیوا طاهری شاید توی سریال گر از رنج ها خیلی ساده بود و نقش یک دختر اونقدر دور از ژیگول بازیای امروزی رو خوب ایفا میکرد، ولی در اصل یک اعجوبه ایه که دومی نداره.

خانوم خانوما در طی این مدت اخری ثابت کرده تو جذاب بازی هیچی از امثال نیوشا ضیغمی و تو ژست اومدن چیزی از ترلان پروانه کم نداره. به طوری که خفن بودنش رو نه تنها با میکاپای رنگ و وارنگ بلکه با سفرهاش تو طبیعت و ست کردنش با گل و گیاه و درخت و جنگل نشون میده. بیاین تا چند نمونه اش رو نشونتون بدم....

170818_807

تیپ-عجیب-شیوا-طاهری-و-تینا-آخوند-تبار-عکس-2

بیا یکم بیشتر شیوا طاهری رو بِشناسونم بهت!!!

شیوا طاهری متولد 1369 است و در رشته کامپیوتر از دانشگاه فارغ التحصیل شده. شیوا خانوم از بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشت و به این دلیل که خوشبختانه تو خانواده هنری به دنیا اومد، تونست مشوق های بسیاری در این زمینه داشته باشه. پدر شیوا طاهری بازنشسته اَرتشه و همچنین به کارهای هنری همچون خطاطی علاقه داره و به صورت حرفه ای این هنرها رو دنبال میکنه.

GozarAzranj

fewf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی