|

سپیده خداوردی با سَر گورخر چه مانتو آسی دوخید؛ شما آرایش نمودی یا آرایش شمارو

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی از بازیگرای مشهور و جذابیه که کم کار شده اما با حواشی استایلاش گاهی میوفته رو بورس و اینبار هم آرایش کنسرتش توجه همرو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سپیده خداوردی رو میشه یکی از بازیگرانی در کشور دونست که تا یک سال آینده میشه ازش سوژه درآورد چرا که خانوم خانوما اونقدری زیاااد تو اینستاگرامشون فعال هستند و عکس و فیلم به اشتراک میذارن که حد و حصر نداره. سپیده خداوردی به شدت اهل دله و انگاری اگه فضایی مثل اینستا وجود نداشت نفس تنگی میگرفت چون جایی رو نداشت برای نشون دادن اینهمه عکس که از موهای سرشم بیشترن! سپیده خداوردی هنرمندی دهه شصتیه که البته لب مزر این دهه متولد شده و اگه یکم اونور تر بود میشد دهه پنجاهی!

سپیده بانو خب در این تصاویر به شدت هم استایل عوض میکنه و کلا این مدلیه که عمرا یه لباسو دوبار بپوشه و قطعا تو عکس بعدی که به سرعت هم گذاشته میشه تیپش متفاوت شده! سپیده خداوردی یه پسر کوچولو به نام سانیار داره که یا با پسرش میره بیرون و یا با رفقای جینگول مستونش و جالبه بدونید که تفریحاتشم به شدت فراوونه! سپیده خداوردی مثلا همین چند وقت پیش تصویری از خود با دوست خوشگلش منتشر کرد که رفته بودن کنسرت و خب از اونجایی که یکی از تفریحات باکلاس و مشترک میون بازیگران خانوم کنسرت هستش ایشون هم عکسشون رو از دست ندادن و به اشتراک گذاشتنش. اما سپیده بانو در این عکس و در این شب به قدری با آرایش صورتش خوشگلت شده بود که بسیاری از کاربران در نظرات به این موضوع اشاره کردند.

unknown_288878532_711327453463041_1705459549969282447_n

وقتی سپیده خداوردی خودشو تو لوازش ارایش ریز ریز میکنه!

خب همه ما میدونیم که بانوان ایرانی به شدت از لوازم آرایش استفاده می کنن جوری که اگه یه مسابقه و نظر سنجی میون کشورا گذاشته بشه قطعا ایران از گزینه های اولی محسوب میشه. این میکاپ بازیا فقط هم مختص مثلا قشر مشهور نیست و یا اینکه بگیم فقط مردم عادی این مدلین و اعتماد به نفس ندارن و این حرفا، بلکه تو کشورمون اگه خانوم باشی از سن پایین تا سن بالا علاقه شدیدی به آرایش کردن داری!

سپیده خداوردی میون بازیگران خانوم باز از آرایش کُنای قهاریه که گاهی اونقدر زیاد ملات کاری میکنه که شبیه به آرایشای خلیجی میشه! حتی یبارم به قدری این میکاپ روی چهرش تاثیر گذار بود که بسیاری از کاربران، خانوم خانومارو شبیه به مایکل جکسون میدیدن!

unknown_276298712_714690639890853_5129577185757914866_n

سپیده خداوردی پولاش زیادی کرده تریپ میزنه نااادخ!

سپیده خداوردی همونطور که گفتیم عکس زیاد میذاره اما نه چندان زیبا! خانوم بازیگر مثلا این مدلیه که تو هر عکسشم یه سبک استایل داره که خب اکثرا هم از سر تا پاش رو تغییر میده و به هیچ وجه یک لباس رو در دو عکس مشاهده نمی کنید!

اما انگای سپیده خداوردی فقط میخره و میپوشه، چرا که اصلا استاندارد هایی که یک خانوم ایرانی میپسنده رو نداره و در بیشتر اوغات کاربران بر این نظرند که سپیده خانوم گرون پوش هست ولی خوش پوش خیر!!

مثلا در ادامه نمونه هایی از استایل های مختلف وی را می بینیم که اثبات این موضوع رو میرسونه.

ac-image-kI1654359861IM

Untitled (1)

بیوگرافی باحال سپیده خداوردی

سپیده خداوردی نوازنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 6 اردیبهشت ماه 1360 در تهران متولد شد. او یک برادر کوچکتر از خود به نام علی دارد.

خانم خداوردی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه است.

sepidehkhodaverdi-nw-photokade-3

سپیده خداوردی فقط مونده بود مانتوش سَر گورخر باشه که شد!

ناگفته نمونه که ما یه مواردی رو از تیپ و استایل خانوم سپیده خداوردی گفتیم که خب هم انتقاد بود و هم تعریف اما سپیده خداوردی در این موضوع و برای انتخاب لباسش دیگه به قدری پیش رفته که حتی مدتی پیش با مدل مانتویی به شدت عجیب ظاهر شد. سپیده بانو که مشخص نیست خودشونو زیر سوال بردن و یا استایل خانومانه رو، با این ظاهر به شدت مورد انتقا و البته تعجب کراربران قرار گرفتند.

sepidehkhodaverdi_1634304387

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها