|

سوگل خلیق با لبخند مَکُش مَرگماش چه ژستی میگیره؛ خانوووم چه رفیق بازی هم راه انداخته

سوگل خلیق از بازیگر های خوب این روزها که به خاطر سریال هم گناه حسابی در مرکز توجه هاست این روزها با عکس های دلبرونش اینستا رو به آتیش کشیده.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مطمئنا شما هم تا به حال بارها براتون پیش اومده که یک بازیگری رو محبوب یا غیر محبوب میشناختین اما نه به اسم بلکه به چهره، خانوم سوگل خلیق هم یکی از همین چهره های سینما و تلویزیونه که چهره اش برای مخاطبین خیلی بیشتر آشناست تا اسمش که البته شاید یکی از بزرگ ترین دلیل هاش کم حاشیه بودن خانوم هنرمند باشه. بدون شک اگه حتا یک قسمت از سریال محبوب و پرطرفدار "هم گناه" رو دیده باشید که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد سوگل خلیق رو هم میشناسید، بازیگری که نقش بسیار متفاوتی رو در این فیلم ایفا کرد که حالا به اون هم می رسیم.

اگرچه که سوگل خانوم زیبا و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ما خیلی کم حاشیه است و دنبال سر و صدای بی مورد و بی دلیل برای خودش نمی گرده اما به معنای این نیست که خانوم دوست نداره تا تو فضای مجازی فعالیت داشته و برای طرفدار هاش دلبری کنه، اتفاقا سوگل خلیق از جمله افرادی است که حضور نسبتا قابل توجهی در اینستاگرام داره و با عکس های جذابی هم که از خودش منتشر میکنه روز به روز به تعداد طرفدار هاش بیشتر میشه. با توجه به این که این روزها سینما و تلویزیون رو خانوم های عملی که کیلو کیلو ژل به خودشون تزریق کردن پر کرده معلومه که چهره نچرال و طبیعی ای مثل سوگل خلیق امان از کف مخاطب میبره. در ادامه یکی از عکس های جدید خانوم رو با هم مشاهده می کنیم که به خاطر ژست فوق العاده حرفه ای و هنریش و از همه مهم تر زیبایی ای که خدادیه و حتا تو استفاده از لوازم آرایش ها احتیاط به خرج داده حسابی طرفدار هاش  براش سر و دست شکوندن.

سوگل خلیق

سوگل خلیق

سوگل خلیق با ادا اطوارهای دلبرونش روی هرچی اینستا بازه برده

به گزارش شایانیوز، این روزها که تو ایسنتا سلبریتی ها و بلاگر های زیادی جور و واجور عکس های مختلف عجیب غریب از خودشون منتشر میکنن دیدن عکس های سوگل خلیق لذت دیگه ای داره چون هم ژست های ناب و زیبایی داره که به دل میشینه و هم تیپ و استایل های خاصی داره که باعث میشه دو برابر به چشم بیاد و اما نکته بسیار جالب توجه تو تمام عکس های خانوم بازیگر اینه که هیچ جور خود نمایی ای در اون ها دیده نمیشه حتا دریغ از یه سلفی تو آینه که گوشی گرون قیمتش رو به مخاطبین نشون بده.

سوگل خلیق

سوگل خلیق

سوگل خلیق ته رفیق باز ها اونم از نوع جیگول پیگولش

رابطه نزدیک و دوستی صمیم بین برخی از سلبریتی ها و بازیگر ها اصلا چیز عجیبی نیست و افراد زیادی هستند که با هم رفاقت های صمیمی و حتا رفت و آمد های خانوادگی دارند مثل کامبیز دیرباز و پژمان بازغی. یکی دیگه از این نمونه های رفاقتی جذاب برمیگرده به سوگل خلیق و الناز حبیبی نازنین که اتفاقا با توجه به عکس هایی که سوگل خانوم هر از گاهی از خودشون منتشر میکنه ظاهرا نه تنها رابطه صمیمانه ای با هم دارند بلکه به قول خودمون دوستیشون از اون دوستی های صمیمی خل و چل واره که خیلی جذابه.

سوگل خلیقسوگل خلیق

سوگل خلیق رو یکم بیشتر بشناسیم

سوگل خلیق زیبا و دوست داشتنی متولد آبان ماه سال 1367 در شهر تهران است که از دانشگاه تهران و در رشته کارگردانی تئاتر فارق التحصیل شده و برای اولین بار هم با سینمایی "دو" حضور در سینما رو تجربه کرده. در سال 1398 سوگل خلیق در سریال"هم گناه" به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرد که در این سریال در نقش دختری ترنس ظاهر شد که سعی می کرد تا برای عمل کردن اقدام کنه. با توجه به این که متاسفانه به چنین موضوعاتی در سینما و تلویزیون ما اون طور که باید و شاید اشاره نمیشه قطعا ایفای نقش کردن برای بازیگر ها هم کار سختی خواهد بود اما سوگل خلیق به قدری خوب در این سریال هنرنمایی کرد که کمتر کسی ممکنه این سریال رو دیده باشه و ایشون رو به یاد نیاره و همین نقش هم مسلما سکوی پرتاب خانوم جذاب خواهد شد برای درخشش های بیشتر.

سوگل خلیقسوگل خلیق

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها