|

وقتی "ساره بیات" قبِلتُ رو میگه و میشه شبیه اِلسای دیزنی؛ خوشمزه جات رو میزش چه گرونه!

sareh bayat shayanews

ساره بیات از بازیگرای جذابمونه که یه یکسای میشه ازدواج کرده اما جالبه که استایل خانوم بازیگر یه قبل و بعد باحال داره!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ساره بیات از بازیگرای جذاب و خوش فیس سینمامونه که با همون سینما هم مشهور شد نه تلویزیون. ساره خانوم بیات ابتدا با فیلم "جدایی نادر از سیمین" مشهور شد که خب نقش خانومی محجبه رو داشت که خدمتکار خونه میشه و .... اما خیلیا اون موقه نمیدونستن ساره بیات دقیقا برعکس این موارده و اتفاقا هم خیلییی مایه داره و هم کم حجاب!  ساره بیات سالهاست در این عرصه بازی میکنه و حالا هوادارایی داه که برای خانوم خانوما سر و دست میشکونن حسابی!

ساره بیات از بازیگرای خوش پوشی هستش که اهل سوژه شدن نیست! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما اصلا کاری نمیکنه که مسخرش کنن و یا تو عکس و فیلما انگشت نما بشه! 

ساره بیات همونطور که گفتیم از پولدارای این عرصه هستش که برای علاقش به بازیگری وارد این شغل شد نه پولش! حالا از این ها که بگذریم در ادامه میخوایم ساره بیات رو در دو رنگ موی متفاوت ببینیم که یکیش برای قبل ازدواجشه و اون یکی برای بعدش.

ساده+پوش

حالا چرا ساره بیات یهو رفت قاطی بلوندیا!

حالا چرا گفتیم قبل و بعد ازدواج چون ساره بیات مدتیه که ازدواج کرده و خب به نسبت سن و سالش یکم دیر بوده اما خب این یه موضوع شخصیه و برمیگرده به اعتقاد و دل آدما اما خب موضوعی که هست اینه که ساره بیات قبل از شوهر کردن یه خانوم خیلی مغرور بود که انگاری درونش رو فقط با غرور و خودشیفتگی پر کردن اما حالا خانوم خانوما خیلی نرم و لطیف تر به نظر میرسن جوری که لبخند زیباشون رو میشه تو عکسا به راحتی فهمید.

از طرفی هم ساره بیات تا قبل از اینکه با همسرش آشنا بشه همیشه با موهایی مشکی دیده میشد اما بعد از عروس شدن انگاری مثل خانومای قدیم که اعتقاد داشتن بعد ازدواج باید بلوند کرد رفت و موهاشو به بلوند تبدیل کرد.

حالا خانوم خانوما به بلوندیای خونواده ملحق شده چرا که تو خانوادشون از مادر بزرگ تا خواه کوچیکش که همسر رضا قوچان نژاد هستش همگی بلوند هستند!

sarehbayat.fan.s_1633780057

مادربزرگ ساره بیات مادربزرگ ساره بیات

خوشمزه جات خونه ساره بیات که هررر خونه ای پیدا نمیشه!!!!!

خب گفتیم که ساره بیات پولداره و اتفاقا برای ورود به بازیگری هم کلی مخالفت از سوی خانوادش به خصوص پدرش داتشه اما در نهایت و با مخفی کاری به خواستش و علاقش رسیده. ساره بیات یکسالی میشه که با آقای علیرضا افکاری ازدواج کرده و این زوج از آروم ترینا هستند اما ساره بیات گهگاهی عکس هایی از خونه و زندگی شان منتشر میکنه که نشون میده خانوم خانوما کمی تا قسمتی هم اهل فخرفروشیه.

چرا که چه دلیلی داره مثلا شما از نمای خونه عکس بزارید و یا مثلا از ظروف شیک و دسر خوشمزه و مایه داری که دارید استوری کنید! در ادامه مواردی که گفتیم را مشاهده می کنید.

Untitled (1)

Untitled+(1)

Untitled (3)

از رابطه گلزار و بیات چه خبررر؟!

ساره بیات و محمدرضا گلزار روج هنری هستند که تاکنون در چندین پروژه باهم همکاری داشتند و حتی قبل از اینکه ساره بیات با علیرضا افکاری ازدواج کند شایعاتی در خصوص ازدواج گلزار و بیات هم شنیده می شد. ابتدا خیلی این صحبت ها جدی گرفته نشد اما بعد از اینکه برخی رسانه همچنین به این شایعه دامن می زدند ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به شایعه پراکنان نوشت: 

انسان های قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت میبرند. آن ها به پرت و پلا انسانهای بد طینت تبسم میزنند و همواره کار خودشان را میکنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و مریض, در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بیهوده هست.

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.

Untitled (2)

موتور سواری ساره خانوم بیات ترک آقا علیرضا!

چندی پیش ساره بیات ویدیویی جالب پست کرد که خودش همراه با آقای همسر سوار بر موتور هستند و ظاهرا برای اینکه پشت ترافیک سنگین این روزهای تهران کمتر بمانند این روش را انتخاب کرند.

این پست ساره بیات به مانند بیشتر پست های دیگرش با نظراتی مثبت همراه شد که خب این نشان از محبوبیت این بازیگر زن می باشد و با وجود اینکه مشخص است از خانواده ای پولدار و مرفه آمده و هست و گاه هم خودنمایی می کند اما جوری نیست که کفر کاربرا و مردم را دربیاورد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی