|

سارای پایتخت با ژست آنجلینایی و پا رو پا شده یِپا مدلینگ بالیوودی؛ چه ساحلییی

saranika forghani shayanews

سارا فرقانی که حالا برای خودش شده یه پا شاخ مجازی تصاویری منتشر کرد که وسط آب بود اما خب جذاااب و البته متفاوت!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- دیگه میدونیم که دهه هشتادیا بزرگ شدن و کوچیک ترینشون هم در سن و سال نوجوانی به سر میبره. اما خب به طبع همونطور که ده سال پیش این دهه هشتادیا تو فیلم و سریال ها فسقلی بودن و الان بزرگ شدن به همون اندازه هم در ظاهرشون تغییر ایجاد شده و حالا خانوم و آقاهایی جوان و جذاب می باشند. مثلا نمونه بارزشون سارا و نیکا فرقانی هستن که در اوایل دهه نود در سریال پربیننده پایتخت دیده شدن و بازی کردن اما شانس در خونشون رو زد و پایتخت تبدیل به سریالی شد که خیلی مخاطب پیدا کرد و همه عاشقش شدن به همین دلیل کلی فصل دیگه ام ازش ساخته شد و سارا و نیکا هم به مرور باهاش هم بزرگ شدن و هم مشهور! 

سارا و نیکا تصاویر بسیاری از خودشون منتشر میکنن و خب اصلا همین فعالیت تو عکس و ویدیو بود که باعث شد دوقلوها بیشتر در فضای مجازی بولد بشن. مثلا به تازگی سارا خانوم فرقانی تصاویری از خود در قایق و تو دریاااا منتشر کرد که زیبایی خاص خود را داشتند و از طرفی هم انگاری سارا خانوم کلی تغییر داشتن چرا که دیگه اون چهره بچگانه رو نداره و حسابی نوبرونه و جذاب شده!

unknown_296670351_147276064591287_2317399324521154976_n

وقتی سارا و نیکا میشن یه نسخه کامل و عجیب از سحر قریشی!

از این ها که بگذریم در کل نیکا از سارا شیطون تره و فعالیت بیشتری هم در صفحه اش داره. وی به تازگی نیز استوری هایی منتشر کرد که یکیش کپ عکسی بود که سحر قریشی قبلا از خودش گرفته بود و دوقلوها هم یه کپی ریز زدن! حالا اینکه خود سحر خانوم قریشی با اون همه حاشیه جورواجور می تونه الگوی خوبی برای این دو تا خواهر دوقلو باشه یا نه قضاوتش با شما

142921428_186980979846073_5403363153564809040_n

خوشگلاسیون نیکا خانوم به جهت نشون دادن اینکه مااا هم آره!

سارا و نیکا هواداران بسیاری دارن و همچنان محبوب دل یکسری از مخاطبین شدن که اللبته اونها هم همسن و سالان خودشونن ولی خب به هر حال این دو خواهر پیجاشون میلیونیه و با وجود فعالیت کمی که دارن تعداد بالاییه! در ادامه استوریای جدید نیکا فرقانی رو مشاهده می کنید که رفته خوشگلاسیون و ازشون رونمایی کرده!

وقتی سارا فرقانی با وضعیت عجیب سوئد شوخیش گرفته!

گفته بودم که سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند و نکته ای ک وجود داره اینه که اونها همیشه با لباسی گرم و تدی و بافت و این جور لباس ها دیده میشن و خب مشخصه که کشور سردیه و اینطورم که سارا نشون داد خیلی هم دیر شب میشه!!!

مثلا مدتی پیش سارا فرقانی ویدیویی منتشر کرد که، تغییرات عجیب شبانه روز در این کشور را نشان میداد که گاه باعث کلافه شدن مردم سوئد هم می شود. 

او می گوید که ساعت 8 و 21 دقیقه شب است، اما هنوز هوا روشن است و خورشید در آسمان قرار دارد.

سارا و نیکا جوجو سِن هایی که با آرایش زود بزرگ شدن!

سارا و نیکا فرقانی دختران دهه هشتادی و 18 ساله ای هستند که سعی دارند تا با کار های مختلف چهره شون رو بزرگ تر نشون بدن. دوقلوها از سن تقریبا 13، 14 سالگی شروع کردن به آرایش های غلیظ و موی بلوند و پارتی رفتن و قلیون و ... خلاصه همون مواردی که بعث شد تا زود حاشیه ساز بشن.

خیلی از کاربران بر این نظرند که مگه شما چند سالتونه که انقدر مو رنگ میکنید! تازه خوبه خارج از کشور در حال زندگی هستید و اونجا نچرال پسند هستند. ناگفته نماند که برای همون موارد نامتعارفی که گفتیم خیلی از هواداران این دو بازیگر جوان گفتند خب سارا و نیکا خارج زندگی میکنن و پارتی و قلیون و... مهم نیست اما بهتره بگیم که حتی در خارج از کشور هم یکسری موارد سن و سال داره و هر کی هرکار دلش خواست نمیکنه!!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میلاد ارسالی در

    خوشبحالشون چه جای زیبایی زندگی میکنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها