|

تغییر اونور آبی و شاخدارِ ترانه علیدوستی از هلو به لولوخان؛ از دخترای ایرونی چیا گفت!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی از بازیگرای اسم و رسم دار سینمامون هستش که هرچه کنه میره تو چشم و اینبار خانوم بازیگر با استایل های خارجیشون سوژه شدن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترانه علیدوستی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه بازیگری می باشد که سالهاااست این شغل رو انتخاب کرده و واقعا هم خوش درخشیده. ترانه علیدوستی ابتدای کار خود را با بازی در نقش هم اسم خود و در سن و سالی بسیار پایین شروع کرد که احتمالا اگر این فیلم رو ندیده باشید اسمش رو شنیدید. ترانه عیلدوستی در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" ایفای نقش کاراکتر ترانه رو داشت که به خوبی از پس کار براومد. 

اما مدتی میشه که ترانه علیدوستی دوباره در سکوت به سر میبره که البته این هیچ نگفتن بعد از حواشی و جنجالاتی بود که همین چند ماه پیش ایجاد کرد و همراه با نوید محمدزاده و همسرش بر روی فرش قرمز جشنواره کن حسابی بولد و البته منفور شدن. حالا از این ها که بگذریم و برسیم سر خود ترانه علیدوستی باید بگیم که خانوم بازیگر از اون مدلاست که برای سبک استایل و لباسش هم مورد توجه قرار میگیره که این موضوع هم میتونه منفی باشه و هم مثبت اما در نهایت قطعا ترانه خانوم تو چشم هست!

مثلا لباس او را در جشنواره کن به یاد دارید؟ در ادامه تصویری از ترانه علیدوستی مشاهده می کنید که هم زیباست و هم قابل توجه!

unknown_284455917_1639164996450362_6938490063491235943_n

یه قبل و بعد عجیب از ترانه عیلدوستی که تلاش داشته از هلو به لولو تبدیل شه!

ترانه علیدوستی چندان اهل آرایش بازی و لباسای عجیب نیست اما گاهی اوقات یهو یه جور ظاهر میشه که یه تنه هرچی حاشیه عجیب غریبه به دوش میکشه. مثلا تو همین جشنواره کن به یاد دارید که کت و شلوار صورتی رنگ خانوم خانوما که اصلا سایزشم نبود چقدر سر و صدا داشت!

قطعا بازیگران هم خیاط و طراح و هم آرایشگر مخصوص خودشون رو دارن اما انگاری برخی از اونها این اشخاص رو از تو آموزشگاه کشیدن بیرون و طرف هنوز کامل یاد نگرفته حتی چجوری سایز بزنه! چه برسه به دوخت درست و تمیز!

البته که ترانه علیدوستی همانند نوید خان در سال های گذشته عملکرد جذاب تری در انتخاب استایل از خودش نشون میداد اما انگاری برخی از بازیگران ایرانی وقتی شاخ تر میشن بد لباس تر میشن، جهت متفاوت بودن!!!

mantomoderouz_1653569813_1

وقتی ترانه علیدوستی، بهاره رهنما رو روی تشک خاک میکنه!

ترانه علیدوستی اما از خوبیایی که داره اینه که اهل آرایش بازی و فیلترای اَجق وجق کن اینستاگرام نیست و هرچه که هست همون رو نشون کاربر میده. ترانه خانوم که اعتماد به نفس خوبی داره و چهره ای هم زیبا و دلنشینه، نیازی نمی بینه که بخواد با فیلتر و میکاپ های غلیظ همانند خانوم بهاره رهنما چهرش رو تغییر بده!

خب وقتی شخصی چنین اعتقاد و اعتمادی داره به همون شکل هم تصاویر خود را در صفحات مجازی منتشر می کنه. مثلا در ادامه نمونه ای از سلفی خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که در آینه آسانسور ایستادن و گرفتن و همونم به اشتراک گذاشتن در صورتی که اگه بهاره خانوم بود قطعا به همین سادگیا بیخیال نمیشد و با کلی رنگ و لعاب اضافه و ادیت و فیلتر و میکاپ و ژست عکس رو منتشر میکرد!

unknown_21911106_118793425478031_3435633207238721536_n

مصاحبه پُر آب و تاب ترانه علیدوستی در رابطه با حقوق زنان در جامعه!

خب میدونیم که ترانه علیدوستی از خانومای فعال حقوق زنانه و البته فمینیسم! وی حتی بر روی دستش لوگوی فمینیسم رو هم تتو زده که یبارم براش دردسر شد!

مدتی پیش ترانه علیدوستی مصاحبه ای با یکی از منتقدان سینما انجام داده که بعد از مصاحبه اش با مجری بی بی سی اولین حضور او در مقابل دوربین و حاشیه سازی دوباره او به شمار میاد. خانوم تو این مصاحبه با یه آب و تابی درباره تفاوتی که بین زن و مرد در سینما و ایران قائل میشن، صحبت میکنه که انگاری کلا تو خارج زندگی میکرده و تازه تشریف آورده اینجا.

بسیاری از کاربران معتقدن که حرف این خانوم بازیگر درسته ولی نباید بابیان اون به بقیه حواشی دامن زد. اما از اونجایی که ترانه خانوم ثابت کرد به حاشیه سازی علاقه بسیار زیادی داره، پس تخته گاز داره میره تو مصاحبه کردن از این برنامه به اون برنامه!

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلم کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

 

music.v_cliip_1558539634

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

42343232

ترانه-علیدوستی-1024x886-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها