|

تریپ ساده اما لوکس "الهام اخوان" بازیگر آفتاب پرست؛ خانوم عکسای اینستاش چه آتیشیه!

elham akhavan shayanews

الهام اخوان از بازیگرای سریال جدید آفتاب پرست می باشد که جدیدا تو اکران دوزیست حضور پیدا کرد و چهره و تیپ جذابش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام اخوان از بازیگرای تازه شناخته شده و نوپایی هستش که هنوز نرسیده حسابی داره میتازونه و در حال حاضر در دو کار حرفه ای و جذاب به نام "آفتاب پرست" و "دوزیست" ایفای نقش داره. البته که گزینه اول سریال شبکه خانگیه و خب همونطور که میدونید تو این چند ساله به خصوص از وقتی که کرونا اومد و سینماها بسته شد سریال های شبکه خانگی حسابی اومدن رو بورس و در نتیجه طرفدارای زیادی پیدا کردند که خب کارگردانای عزیز هم تند و تند پشت هم دارن میسازن و پول پارو میکنند. الهام اخوان نیز یکی از چهره هایی هستش که در این کار دیده شد و داره مشهور میشه. الهام اخوان اولین بار تو سریال تلویزیونی "با خانمان" به صورت حرفه ای در بازیگری فعالیت کرد و به چشم خیلی از مردم خوش نشست و حالا اسم و رسم خودش رو داره ایجاد میکنه!

الهام خانوم اخوان به مانند خیلی از همکارانش پس از شهرت حالا تصاویر بسیار بیشتری به نسبت قبلش منتشر میکنه جوری که انگاری این روند طبیعی شده و هررر بازیگری به خصوص خانوم، پس از دیده شدن شروع به انتشار تصاویر جذاب از خودش میکنه تا مخاطب زودتر و بهتر شیفتش بشه و واقعا هم این ترفند جواب میده!

اما الهام اخوان به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان سینما به تازگی برای اکران دوزیست حضور پیدا کردند که خب خانوم اخوان با تریپ مشکی و مدل آرایشی که داشتند حسابی جذاب شدند اما نکته اینجاست که برخی از کاربران به این موضوع اشاره کردند که خانوم خانوما به الهام حسینی یا همون مامان پانیذ اینفلوئنسر اینستایی شباهت زیادی پیدا کرده!

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

عکسای الهام اخوان تو اینستا که ازشون آتیش میباره!

معمولا بازیگرا در واقعیت به خصوص خانوما زمین تا آسمون با اونچه که قاب جادویی و یا پرده نقره ای می بینیم متفاوت هستند که البته این چیز عجیبی نیست چرا که در شغلشون مجبورن هزار چهره رو بازی بازی کنن و با هزار مدل اخلاق و رفتار و چهره ظاهر بشن اما در واقعیت دقیقا همونی هستند که از بچگی بزرگ شدن و شکل گرفتن.

اما الهام خانوم اخوان در آفتاب پرست درست مثل واقعیتش هستش و همونجور یه دختر شیطون وشنگوله. الهام اخوان در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیار زیادی از خود به اشتراک میذاره که بیشترشونم خانوم خانوما با چهره ای بسیار شیطون هستن و اصلا انگاری یه مدلایی عکس میگیره که وقتی کاربر پاشو میذاره تو پیجش چشمش به این تصاویر دوخته شه! در ادامه نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

الهام اخوان سینگله یا اَدا سینگلارو درمیاره؟!

الهام اخوان که نمونه یه دهه شصتی موفقه گویا مجرده ولی خصوصا از وقتی بازیای منحصر به فردش خیلی در تلویزیون و سینما دیده شد، حاشیه های جورواجوری درباره ازدواجش به گوش رسید. مهم ترین اون هم ازدواج خانوم بازیگر با یزدان فتوحی بوده که چون هیچکدومشون در این زمینه صحه ای نذاشتن، پس آیا یعنی اونا با هم ارتباطی هم ندارن؟ البته الهام اخوان با این همه ادا و اصولی که تو اینستا میاد از دید کاربرا هیچوقت نمیتونه مجرد باشه و حتما پای کسی در میان است!

Untitled

الهام اخوان درسته که چهره ای تازه در عرصه بازیگریه اما با این شغل و فضا آشناییت کامل داشته چرا که ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرد و سپس به عنوان منشی صحنه سالها کار کرد و حالا خانوم خانوما از بازیگران جذاب در این عرصه است.

بیوگرافی جالب الهام اخوان

الهام اخوان متولد 6 شهریور ماه در سال 1367 می باشد که زاده تهران است. فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی می باشد. 

جمله ای کمرشکن از خانوم خانوما

ذهنی که آبستن ترس باشد، زایمانی جز شکستن ندارد

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها