|

میکاپای ملات دارِ "متین ستوده" که میشه باهاش کاخ اعیونی ساخت؛ تیر هوایی داره بدجور!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر لیسانسه ها که این روزا داره با تبلیغات عجیب و غریبش که غرق در میکاپه اینستا رو میترکونه، اخیرا از فیس نونوارش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده از بازیگران معروف و خوش استایل سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال "عقرب عاشق" مهمون خونه های مردمه. اولین بار متین ستوده با سریال "فاخته" و سپس با سریال "لیسانسه ها" تونست به شهرت زیادی برسه و بعد از اون هم در سریال های بی شمار دیگه ای همراه با بازیگران مطرح همچون بهرام رادان همبازی شد. اما نکته جالبی که درباره متین ستوده وجود داره اینه که از شهرتش به قدری داره تو اینستا مایه تیله به هم میزنه که حد و حصر نداره و پیوسته به جرگه بازیگرانی که محبوبیت واسشون تبدیل شده به یه راه جدید واسه پول درآوردن!

متین خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که اگه اونو ببینین قطعا در حیرت میمونین از اینکه این بازیگر واقعا همون متین ستوده اس؟! از اونجایی که تو سریال های تلویزیونی بازیگرا چندان نمیتونن میکاپ کنن، به قول کاربرا تمام حال و هوای تغییر کردشون رو میارن تو پیج اینستا خالی میکنن.

این بازیگر با میکاپی که رسما تبدیل شده به ماله کاری یه فیس غریبی از خودش ساخته که حد و حصر نداره. آرایش چشم عجیب و فوق العاده غلیظ متین ستوده بسیار تو ذوق میزنه و کانتورای رنگ و وارنگ ایشون که داره حسابی تو نور لامپ و پروژکتور برق میزنه که خودش یه پا لامپ مهتابی شده. واقعا این حجم تغییرات واسه تبلیغ تیپ اسپرت غیر قابل انکاره!

r

رفیق رفقای پایه متین ستوده که تو تیپ زدن از خانوم سرترن!

متین خانوم از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به رفیق بازی داره و میخواد نشون بده که روابطش با بقیه سلبریتیا حسابی خفنه. البته میشه گفت که این ویژگی فقط به خانوم خانوما برنمیگرده و دوستای ایشون هم به قدری پایه همه جور عکاسی و اومدن تو جشنواره های مختلفن که حد نداره.

مثلا همین چند وقت پیش متین ستوده به مراسم اکران یکی از فیلم هاش رفته بود و داشت با ادا اصول ژست میومد جلو دوربینا که یهو دوستای خانوم بهش اضافه شدن و حالا تبدیل به سه نفر شدن که حسابی غش غش خندشون بود که انگار چی؟ حالا تصور کنین همچین بازیگرایی برن جشنواره های خارجی دیگه کی میتونه کنترل کنه واقعا این عزیزان رو؟!!!

o

a

شویِ ژیگول متین ستوده تو خوشتیپی تا نداره!

شاید براتون جالب باشه بدونین که متین ستوده روابط خیلی توووپی هم با کارگردانای سینما داره. سمیرا حسن پور که این روزا داره با سریال "جیران" در نقش گلین از بازی خوبش رونمایی میکنه، حسابی با متین خانوم رابطه خفنی داره و از اونجایی که همسرش سامان سالور از کارگردانان خیلی محشر سینماس، دوستی اونا بیشتر از پیش هم شده.

همچنین متین ستوده چند ماهی میشه زده تو کار نامزدبازی و با آقای علی زندی که وصف تیپ و فیس اروپاییش دل خیلیا رو برده، ارتباط پیدا کرده. حالا از این حرفا که بگذریم ممکنه باورتون نشه ولی این تیم چهار نفره خیلی جاها با هم هستن و حتی وقتی میخوان بزنن به دل جاده و برن چالوس هم با اکیپشون میرن و از خوشیای بی وقفه شون هم مگه میشه عکس نذارن؟!!

sa

sd

وقتی همه زندگیِ متین ستوده شده تبلیغات!

متین ستوده از اون دسته بازیگراییه که در کنار حرفه اصلیش جدیدا خیلی رفته تو فاز تبلیغات و داره کم کم شبیه کسایی مثل نیوشا ضیغمی یا بهاره خانوم رهنما میشه بس که همه پیجش شده تبلیغ از میکاپ های رنگ و وارنگ و لباسایی که باورنکردنیه چطور اینا رو میدن متین خانوم بپوشه.

البته شاید این سوالتون باشه که متین ستوده چندان هم شهرت نداره ولی اینقدر تبلیغات و توصیه بهش برای این مدل کارا چه دلیلی داره. خب در جواب میشه گفت شاید این بازیگر چندان شهرتی نداره اما به دلیل روابط خیلی خفنی که سعی داره با همه داشته باشه تبدی شده به یه غول تبلیغاتی که کسی هم جلودارش نیست!

ds

dsf

w

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها