|

"متین ستوده" شیفت دلیت زده رو هرچی بیریختیه؛ با کرور کرور خرج شده عِنده شیکولااا

matinsotudeh shayanews

متین ستوده کخ همیشه با استایل هایی نامتعارف دیده میشد اینبار شیک و با وقاز حضور پیدا کرد اما با عشوه هایی ناتمااام!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- خب بعد از کم شدن کرونا سینما ها باز شدن و کار و کاسبیه بازیگرامون و اکران ها و خلاصه هر چیزی که به این عرصه مربوطه هم به روال قبلیش برگشت. اما از اونجایی که خب یه دو سه سالی بود که خانومای بازیگر جولون نداده بودن و دیده نمیشدند بسیاری از اونها سبک استایل و تریپاشون با قبل فرق کرده بود. حالا اکران های بسیاری برگذار میشه و هر روز کلی بازیگر میرن برای عکسای و نشون دادن ظواهر خود به همدیگه! البته که همه جای دنیا همینه و قشر بازیگران سعی دارند تا خود را خاص و جذابتر از همیشه نشون بدن. مثلا در تازه ترین اکران مردمی فیلم "نمور" در پردیس سینمایی ملت تعدادی از هنرمندان حضور داشتند که یکی از اونها خانوم میتن ستوده بود. متین ستوده اتفاقا از اون دسته بانوانی هستش که همیشه استایلاش برای این گونه مراسمات خاص بوده و گاهی هم نامتعارف!

اما اینبار میتن ستوده با ظاهری متعادل و بدون گیر دیده شد. خانوم خانوما از اونجایی که چهره ای خوش آرایش و قدی بلند دارند خب به راحتی میتونن خوشتیپ بشن و متین ستوده هم اصولا اهل اَجق وجق پوشی نیست و میره سر و سراغ آیتم هایی که ریسک کمتری داره.

متین ستوده در این مراسم از استایلی مونوکروم و روشن استفاده کرد و کوچکترین ایرادی از لحاظ نامتعارفی در خود ایجاد نکرد. در ادامه تصاویر وی را مشاهده می کنید.

parcinema_1662567766_7

parcinema_1662567766_4

متین ستوده کرور کرور خرج کرده تا بشه اینننن تریپ و فِیس!

متین ستوده از دسته هنرمندان مایه داری هستش که همسرشون رستورانی مجلل دارند و اغلب هنرمندان در اونجا حضور پیدا می کنند. حالا چرا گفتیم این خانوم بازیگر پولدار هستند چرا که متین ستوده راه به راه در حال تغییر قیافست و از میکاپ های متنوع زیر دست میکاپ آرتیست های خفن بگیر تا انوع و اقسام استایل هایی که خانوم میزنن همه و همه نیازمند پول زیادی هستش که خانوم خانوما کلا تو این موارد غلت میزنند!

matinsotudeh.fan77_1655052445

مسئول خوشگلاسیون متین ستوده خودش یه پا خوشگلاسیون شدست!

اما خب برای جینگول بازیای اینجوری قطعا جاهای جینگولم باید رفت. متین ستوده هم رفیقی به نام شادی احسانی داره که خیلی خیلی چهرشون پفکی طوره و یه پونصدتایی عمل کردن. خانوم بازیگر مدتی پیش رفتن پیش ایشون و به موهاشون یه صفای جذاب دادن. 

پیش تر هم گفته بودیم که یکسری از خانومای بازیگر هستند که بیشتر از اینکه به فکر بازی و بازیگری باشن، تو فکر دیده شدن و کلاس گذاشتن و خوشگلاسیونن و در جا هم عکس گرفتن از اون ظاهرشون!!

t

البته که وقتی از اونور بوم بیوفتی نه تنها خوشگل نمیشه بلکه بد شکل هم خواهی شد! میگید نه؟ در ادامه مشاهده می کنید!

r

و اما رُخ اصلیه میتن ستوده که همرو گرخوند! تازه با عمل زیباییه نه نچرااال!

اما اگر بخواید چهره اصلی خانوم بازیگر را ببینید باید به پایین این متن تشریف ببرید. البته مین ستوده حالا درسته که عمل کرده اما چهره ساده و زیبایی داره که با ده مَن آرایش تغییرش میده که این نشون دهنده ضعف و نبود اعتماد به نفس در خانوم های بازیگر ایرانیه که انگار تبدیل به مسابقه شده و هرکی عمل و فیلتر و فتوشاپ نداشته باشه بی کلاسه!

matinsotudeh_2630683247020038274_392805566

و اینهم متین خانو ستوده با چهره ای بسیار تغییر کرده و آرایشی که انگاری از قبل مثل مواد جوجه توشون خوابیده!

Untitled

متین ستوده و شوهری که به عنوان دکور زندگیش میبینه!

متین ستوده مدتیه که با یکی از آهنگسازای خوب و خوش چهره ایرانی به نام علی زندی نامزد کردن و اینکه روابطشون در چه حاله رو هنوز کسی نمیدونه. چونکه گویا خود متین ستوده علاقه چندانی برای به اشتراک گذاشتن راه و بیراه روابط زندگیش نداره! البته این موضوع فقط مربوط به رابطه با نامزد یا شوهرش نمیشه و حتی برای زندگی خودش هم عین خیلی از بازیگرای دیگه مدام تو اینستا پست و استوری منتشر نمیکنه.

matinsotudeh.fan77_1648360164

matinsotudeh.fan77_1649343508

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها