|

گچ کاریِ فیس "متین ستوده" همه عالم رو گُرخوند؛ خانوم زیر میکاپ اکسیژن پیدا میشه؟!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر لیسانسه ها که با تیپای اروپاییش کل اینستا رو به خاک و خون کشیده، حالا یه فوتو جدید گذاشت که رسما کُپ یه روح سرگردون شده!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- متین ستوده بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه و این روزا با سریال "عقرب عاشق" مهمون خونه های مردمه. متین ستوده در نقشی که خیلی درخشید و باعث شد حسابی به چشم اهالی سینما بیاد، نقش ترانه در سریال "لیسانسه ها" بود و توانایی هاش در بازیگری رو خیلی خوب تونست تو این نقش نشون بده. ولی متین ستوده به تازگی خیلی تو اینستا فعال شده و به قدری داره با استایلای اروپایی و خفنش میترکونه که حد و حصر نداره. این بازیگر که اوایل خیلی ساده و شیک و پیک میگشت و کسی چندان میکاپ یا تیپ خاصی ازش ندیده بود، حالا شده یه پا آنجلینا جولی و با تیپاش غوغایی به پا میکنه که بیا و ببین!

متین ستوده اخیرا یه استوری گذاشته تو پیجش که فیس او رو رسما عین روح کرده. خانوم که همیشه عادت داره با کلی آرا ویرا و میکاپ از خودش تو پیج رونمایی کنه، این بار بدون هیچ آرایشی و با یه عالمه سفید کاری تشریف آورده و معلوم نیس که چی شده که اینطوری راضی شده از خودش عکس بگیره.

متین خانوم تو این عکس با آرایشگراش عکس انداخته که یکی از اون یکی ساده تر و عجیب تر که انگاری اینا اصلا میکاپ آرتیست نیستن و متین با فیس شیربرنج طورش نشسته میون این دو نفر که یعنی اونا اینطوریش کردن. آخه یعنی یه میکاپ آرتیست نباید خودش هم یکم از این چیتان پیتانا داشته باشه واسه خودش؟!!

q

متین ستوده با تیپاش همه رو شوک کرده!

متین خانوم از اون دسته بازیگراییه که به محض یکم دیده شدن یهو زد تو کار مدل شدن و تو هر زمینه ای هم سعی داره دستی بر آتش داشته باشه. این بازیگر که تمام هم و غمش اینه که مبادا تو بازار خوشگل موشگلا از بقیه عقب بیفته، با عکسی برگ ریزونش بدجوری سعی داره خودشو میکشه بالا و شده یه پا همه کاره اینستا. البته نباید در این میون از پول مولای خفنی هم که در این زمینه خرج میکنه غافل شد که چقدر کمرشکنن.

متین ستوده اولین بار که تو "لیسانسه ها" یا "میکاییل" دیده شد زیاد با چهره و تیپش چنگی به دل نمیزد. ولی حالا شده یه شاه کشی که کسی به گرد پاش هم نمیرسه و دیگه تو اون نقشا نمیتونه خودشو تصور کنه. تو یه جشنی که به تازگی تشریف آورده بود با یه استایل سر تا پا سفید از خودش رونمایی کرد که همه رو برد تو کف و اینقدر هم خوش خوشانش بود که بیا و ببین!

r

o

تبلیغات عجیب غریب متین ستوده که ازش غول اینستا ساخت!

متین ستوده شیفته شهرته و روز به روز هم که بیشتر میگذره، علاقه اش به این موضوع بیشتر میشه. واسه همین هم راه و بیراه از خودش عکس میذاره تا پیجش  رو بکشونه بالا و وقتی فالووراش زیاد شدن، یهو زد تو کار تبلیغات. حالا نه یکی و دوتا که هزارتا. از تبلیغ میکاپ آرتیست و طراح لباس گرفته تا تبلیغ اکسسوری های جورواجور!

متین ستوده که با کلی میکاپ تازه میشه یه چیزی به عنوان یه خانوم بازیگر تیپای غوغایی و جنجالیش رو کرده زمینه هر چی خفن بازیه که تو این موضوع حتی از رفیق رفقای نابش هم جلوتر زده. جینگول بازیای عجیب و غریب این خانوم باعث شده خیلیا که علاقه وافر دارن به جلو کشیدن تو حوزه مدلینگ، یهو تو قهقهرا بمونن و امثال متین ستوده که حسابی تو همه زمینه ها داره آشنا میطلبه برای خودش بره اون بالا مالاها و کیف دنیا رو ببره!

w

t

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اشکان ارسالی در

    خانم خانم ستوده شما خیلی خانمی ،خیلی بازیگر خوبی هستین من چن ساله از طرفداراتونم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها