|

مهدی هاشمی خانوم جدیده رو برد دَدر خارجی یه هتل شونصد ستاره؛ باکت ست زدن ناب!

مهدی هاشمی و همسر جوونش بعد از ازدواج باهم کلی حال می کنند این فضا کلاً متفاوته با وضعیت زندگی مهدی هاشمی و همسرش سابق گلاب خانوم!

لینک کوتاه کپی شد
2

مهدی هاشمی جزو بازیگران محبوب و توانمنداست که هم تو آثار طنز و هم تو فضای جدی ایفای نقش های ماندگاری داشته و این روزها هم که به همراه عطاران و مهران فر با انفرادی رکورد فروش تاریخ سینما رو زدند. مهدی هاشمی تا همین چند سال پیش خیلی حاشیه خاصی نداشت و عکس و خبر چندانی ازش بیرون منتشر نمی شد و شاید سالی یکی دو عکس اون هم در کنار گلاب خانوم آدینه و دخترش نورا تو جشن هایی سینمایی از ازش بیرون می آمد. اما تو این یکی دو سال تا دلتون بخواد مهدی خان اومد وسط حاشیه می پرسید چجوری بیاین تا بهتون بگم.

به گزارش «شایانیوز» یکی دو سال پیش بود که مهدی هاشمی دست مهنوش خانم صادقی رو گرفت و دوتایی باهم عکس گرفتن و رسماً اعلام کردند باهم زن و شوهر شدند. گویا ماجرای آشنایی و حتی ازدواج اون ها به چندین سال قبل برمی گشت و و سریال دردسرهای عظیم که این دو نفر باهم همبازی بودند. 

مهدی هاشمی یک مرد دو زنه است؟

خیلی ها مهدی هاشمی رو متهم کردند به دو همسری و اینکه هم با گلاب هست و هم با مهنوش اما خود آقای بازیگر اصلاً این موضوع رو قبول نداره و تو پیج شخصی اش خطاب به کسانی که این اتهام رو بهش زده بودند نوشت:

ما یعنی من و خانم آدینه سال هاست که با توافق جدا از هم زندگی می کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم، بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم،

آیا این معنایش دو همسری است؟!

Untitled (3)

تفریح و حال خوش مهدی هاشمی با همسر جوونش

مهنوش خانوم صادقی و مهدی هاشمی بعد از اینکه رسماً همه فهمیدن زن و شوهر هستند حالا انگاری در کنار هم حالشون حسابی خوشه و در کنار هم آرامش دارند. این زوج جذاب هر از گاهی باهم به گردش و سفر می رن و از این خوش گذرونی هاشون هم عکس و استوری منتشر می کنند. مثل همین استوری تازه خانوم بازیگر که گویا با آقاشون خارج تشریف بردند!

unknown_305691014_777173550220165_4576107583753481268_n

نورا و سیاوش و ریحانه پارسایی که رو سرشون خراب شد!

گفتیم که مهدی هاشمی و خانواده اش هر چی تو این همه سال کم حاشیه بودند حالا تو این یکی دو سال جبران مافت کردند و تا دلتون بخواد حاشیه ایجاد کردند. خود جناب هاشمی رو در بالا مفصل در موردشون صحبت کردیم اما کمی هم از دختر خانومشون نورا و حواشی که ریحانه پارسا در موردش ایجاد کرد بگیم. 

نورا هاشمی تک فرزند این دو چهره هنرمند می باشد که چند سال پیش با سیاوش اسدی کارگردان و فیلمنامه نویس ازدواج کرد و فرزندی به نام اوستا نیز در سال 96 به دنیا آمد. اما بعد از اومدن پسرشون نورا و سیاوش تصمیم به طلاق میگیرن و از هم جدا میشن.

حالا اینهارو گفتیم که بگیم یادتونه مدتی پیش سر جریان جنبش می تو که بسیاری از خانومای سینما اعتراف کرده بودند بهشون تعرض شده؟ ریحانه پارسا نیز بعد از مدتی به این جنبش پیوست و علنا همه مسئله را توضیح داد و اسم شخص رو هم آورد. ریحانه پارسا نام سیاوش اسعدی همسر سابق نورا هاشمی رو به عنوان تجاوزگر گفت و آبروی آقای کارگردان با خاک یکسان شد!

ریحانه پارسا نوشت سیاوش اسعدی ریز ریز به ریحانه به بهانه فیلم و نقش نزدیک میشه و ....

52

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا وکیلی زندگی خصوصی این بازیگر پیر به ما چه ربطی داره اجز خون به دل گلاب آدینه کردن وپرو کردن مردان دیگه که با پیر شدن همسر اول سراغ یه زن جوون برن چه سود دیگه ای داره کاش مطالب مفیدتری میذاشتین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها