|

"دنیا مدنی" یجور کانسیلرو مثل گچ ماست مالی کرد تو صورتش انگاری بناییه؛ چه شاخی شده!

donia madani shayanews

دنیا مدنی از بازیگرای شناخته شده ای هستش که یه پاش تو تئاتره و یه پاش تو سالن آرایشی و پی خوشگلاسیووون!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگرای شناخته شده ای هستش که شاید چندان خودش معروووف نباشه اما مامان جانی داره که از معروفاست و اتفاقا پل ارتباطی دنیا مدنی برای ورود به این عرصه هم رویا تیموریان یا همون مامان خانوم بودن که مثل آب خوردن دختر خانومو بردن تو شغل مورد علاقش، اونم بی دردسر! دنیا مدنی اما ایفای نقش هم داشته و تئاتر نیز فعالیت بسیار زیادی دارد.

سریال "رهایم نکن" رو به یاد دارید؟ دنیا مدنی در این مجموعه کاراکتر دختری رو ایفا کرد که بهش تجاوز شده و خب این موضوع برای یک بازیگر هر چند که بازیگره، اما سخته و باید یه جورایی خودش رو تجاوز شده ببینه تا بتونه اون حس و حال رو در نقش دربیاره و به مخاطب منتقل کنه. دنیا مدنی استعداد خوبی در زمینه بازیگری داره اما انگاری از اون دسته خانوماست که کارنامه کاریشون تو سینما و تلویزیون اونقدرا زیاد نیست اما غرورشون سر به فلک میکشه!!

دنیا مدنی در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیار زیادی داره و تصاویر بسیاااار زیادیم از خود منتشر میکنه. خانوم خانوما که اهل آرایش های جورواجور هستن اینبار برای تولد رفیق جانش تصویری رو استوری کرد که خودش بیشتر از ایشون تو چشم بودن! 

hhl

دنیا مدنی بچه طلاق؟

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

p

دنیا مدنی انگاری پروش گربه تو خونه داره!

دنیا خانوم مدنی از اون دسته خانومایی هستش که خیلی زیاد علاقمند به حیووناست علی الخصوص که گربه باشه. این بازیگر اینطور که نشون میده ظاهرا تو خونشون پرورش گربه راه انداخته و تعداد زیادی گربه داره که خب بالاخره جفت گیری میکنن و باز تعدادشون هی زیاد ترم میشه!

در ادامه بچه گربه های خانوم بازیگر رو مشاهده میکنید که خیلیم گوگولی هستن و دنیا مدنی ازشون راه و بی راه عکس و فیلم استوری میذاره!

yt

وقتی برق لب دنیا مدنی چشمو میزنه و باید عینک آفتابی گذاشت!

میدونین که میزان استفاده از لوازم آرایش در ایران اونقدری زیاد هست که به راحتی خانومای ایرانی در رابطه با مصرف لوازش آرایش میتونن در سطح جهان مقام بیارن! خب خانومای بازیگر هم از این قضیه مستثنا نیستن و حسابی آرایش میکنن که البته برخی هم در جامعه و هم در میان چهره های مشهور وجود دارند که کمتر آرایش میکنند و به فیس نچرال طور خود راضی اند و یا کم و ملایم میکاپ دارند.

دنیال مدنی از اون دسته خانومایی هستش که اهل عملای خیلی پ ل ن گ طور نیست و ژل و بوتاکس از سر و صورتش نمیپاشه بیرون اما خب لوازم آرایش خیلی دوست داره و میکاپ های ناز زیادی انجام میده که خب معمولا هم غلیظ هستند. اینبار خانوم خانوما اومد و یه استوری از خودش طبق معمول در ماشین منتشر کرد که برق لب و سایه چشم رنگیش حسابی اومد به چشم. اما باز هم دنیا خانوم مدنی سیس عقابشون رو فراموش نکردن و بدون ذره ای لبخند این بومرنگ رو به اشتراک گذاشتند!

تئاتر و پشت صحنش انگار ایران نیست، قشنننگ اروپاعه!!

گفته بودیم که دنیا مدنی در تئاتر فعالیت زیادی داره و حتی به تازگی با رویا تیموریان نیز همبازی بوده.  اما دنیا مدنی به تازگی ویدیویی کوتاه از پشت صحنه در تئاتر تو اینستاگرام گذاشت که لباس آستین کوتاه و تتو دست خانوم بازیگر مورد توووجه کاربران قرار گرفت!

قطعا میدونید که فضای سینما چقدر راحت تر از تلویزیون هستش. حالا شما فکر کنید فضای تئاتر از سینما هم راحت تره دیگه ببینین اونجا چخبره!! حالا با توجه به این میزان راحتی کاربران صداشون دراومده که واقعا چخبره پشت صحنه فیلم و سریال هایی که ما می بینیم؟!

قطعا با همچین شرایطی باید هم اینهمه زن در سینما افشاگری کنند و از تجاوزگران و فساد سینما بگن! البته که این موضوع همیشه یکطرفه نیست و خیلی وقتها این موارد هم دو طرفه به وجود میاد و اسمش تجاوز نیست بلکه فساد به معنای واقعیه!

این صحبت ها در خصوص شخص خانوم دنیا مدنی نبود و کلیتی بود از فضای ناپسند سینما و تلویزیون و تئاتنر، اما خانوم بازیگر هم استایل درستی ندارن و مشخصه که شالم به زور واسه استوری گرفتن نگه داشتن!!!

Untitled

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. «دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها