|

وقتی برق لب "دنیا مدنی" چشمو میزنه و باید عینک آفتابی گذاشت؛ مامیشم که ژیگوله تر!

donia madani shayanews

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان می بادش که به تازگی با مامان جان ابتدا خودنمایی کرد و رخی عقاب نشون داد و سپس با برق لب خفنش!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگرای جذاب و مغروری محسوب میشه که ابتدا با بازی در نقش فرناز در سریال "رهایم نکن" دیده و مشهور شد. دنیا مدنی در این مجموعه کاراکتر دختری رو ایفا کرد که بهش تجاوز شده و خب این موضوع برای یک بازیگر هر چند که بازیگره، اما سخته و باید یه جورایی خودش رو تجاوز شده ببینه تا بتونه اون حس و حال رو در نقش دربیاره و به مخاطب منتقل کنه. دنیا مدنی از هنرمندای راحت به این عرصه رسیده ای هستش که به لطف مامان جانه مشهورش پا به بازیگری گذاشت و حالا دارای اسم و رسم خاص خودش می باشد.

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان می بادش که این روزها در سریال شبکه خانگی "جیران" دیده میشه و جزو نقش های اصلیه کاره. اما دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان معمولا در تئاتر های بسیاری بوده که همبازی بوده اند و در کنار هم تجربه ای بیشتر کسب نمودند. البته که بیشتر دنیا خانوم! اما دنیا مدنی با وجود اینکه چندان کارنامه بسیار پرباری در این عرصه ندارد اما به تازگی کارگردانی کرده و فیلمی کوتاه با نام "نقره" ساخت. 

دنیا مدنی یه دختر پر جنب و جوشه که البته تو عکسای اینستاییش بیشتر غرور داره تا مهربونی اما با این حال تونسته هواداران بسیار زیادی رو جذب خودش کنه و در حال حاضر نیز بیش از 800 هزار دنبال کننده داره. دنیا مدنی خیلی خیلی در این فضا فعاله و پست و استوریش دائما یه فیلم یا عکس جدید داره. وی به تازگی نیز تصویری با مامان جان منتشر کرد که جالب بود.

Untitled

وقتی برق لب دنیا مدنی چشمو میزنه و باید عینک آفتابی گذاشت!

میدونین که میزان استفاده از لوازم آرایش در ایران اونقدری زیاد هست که به راحتی خانومای ایرانی در رابطه با مصرف لوازش آرایش میتونن در سطح جهان مقام بیارن! خب خانومای بازیگر هم از این قضیه مستثنا نیستن و حسابی آرایش میکنن که البته برخی هم در جامعه و هم در میان چهره های مشهور وجود دارند که کمتر آرایش میکنند و به فیس نچرال طور خود راضی اند و یا کم و ملایم میکاپ دارند.

دنیال مدنی از اون دسته خانومایی هستش که اهل عملای خیلی پ ل ن گ طور نیست و ژل و بوتاکس از سر و صورتش نمیپاشه بیرون اما خب لوازم آرایش خیلی دوست داره و میکاپ های ناز زیادی انجام میده که خب معمولا هم غلیظ هستند. اینبار خانوم خانوما اومد و یه استوری از خودش طبق معمول در ماشین منتشر کرد که برق لب و سایه چشم رنگیش حسابی اومد به چشم. اما باز هم دنیا خانوم مدنی سیس عقابشون رو فراموش نکردن و بدون ذره ای لبخند این بومرنگ رو به اشتراک گذاشتند!

وقتی دنیا مدنی نوه های مهراب قاسم خانی رو بزرگ میکنه!

اما دنیا مدنی اینجوریه که کشته مرده گربه هاست. خانومای بازیگر زیادی هستند که گربه یا سگ خونگی دارن اما دنیا مدنی و هانیه توسلی از شیفتگان گربه می باشند. دنیا خانوم مدنی سال گذشته از مهراب قاسم خانی دو سه تایی بچه گربه گرفت و با وجود اینکه خودش گربه داشت اما اونهارو هم بزرگ کرد. حالا امسال همون گربه ها بچه دار شدن و خانوم خانوما نوه های مهراب خان رو منتشر کرد.

در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید که به مذاق برخی خوش اومد و برخی هم بد! 

Untitled

وقتی دنیا مدنی از ژیگول بازی کم نمیذاره و تتوهاش رو هم نشون میددده!

دنیا مدنی چند وقت پیش عکسی با بازیگر مطرح سینما، هانیه توسلی تو پیجش گذاشته بود که تتوش رو یه جورایی تو چشم طرفداراش کرد. دنیا خانوم که این روزا بدجور تو فاز اینستا رفته و داره هر طوری میتونه خودش رو به بقیه سلبریتیا نزدیک میکنه، حالا با یه استایل ساده یه طوری عکس گرفته که از دید کاربرای فضای مجازی فقط و فقط میخواد تتو روی دستش رو به رخ بقیه بکشه.

Untitled

بیوگرافی جالب دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. «دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

ازدواج و همسر!

دنیا مدنی مجرد است اما مدت پیش تصویری صمیمی از او در ماشین آقای علیرضا کمالی نژاد منتشر شده بود که خبر ازدواج این دو را میداد اما توسط خانم بازیگر تکذیب شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها