|

تولد "دختر رویا تیموریان" با حیوونای غول تَشن؛ ذوق مرگ شدن خانوم واسه چهارتا دونه گل!

donya madani shayanews

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان از بازیگران و نویسندگان حرفه ایست که جدیدا با انتشار عکسای باحال از تولدش تو دشت و دمن اینستا رو دوباره ترکوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگران و کارگردانان حرفه ای ولی کم کار سینما و تلویزیونه که بیشتر افراد او رو به خاطر اینکه دختر رویا تیموریانه میشناسنش. ولی بهتره بدونین دنیا مدنی تو کارنامه حرفه ایش کلی کار خوب داره و از دید خودش خیلی اوقات به دریافت جایزه های بین المللی هم فک میکنه. دنیا مدنی با وجود اینکه با کارای مختلف مثل نویسندگی، کارگردانی و بازیگری درگیره اما تو فضای مجازی حسابی پرکاره و بعضی اوقات هم حاشیه ساز میشه.

دنیا خانوم که به تازگی تولد 31 سالگیش رو جشن گرفت حالا با عکس هایی که نشون میده چقد خلوت برای خودش تولد گرفته اینطوری این روز فرخنده رو به گوش طرفداراش رسوند. دنیا مدنی که عشق طبیعت و گشت و گذاره، تولدش رو تو یه دشت و دمن باحالی جشن گرفت و به جای کیک بزرگ هم از این کیکای مدرسه استفاده کرد. خانوم خانوما واسه تولدش یه تیپ تابستونه و خیلی راحت زد و دو تا سگ غول تشن هم زد تنگِ عکسش که نشون بده خیییییلی متفاوته!

دنیا مدنی در کپشن پستش نوشت:

"دنیای عزیزم، منِ عزیزم، تولدت مبارک.

تو توی این یک سال از پس خیلی چیزها بر اومدی.

مهم فقط پیروزی نیست اهمیت در جنگجو بودنه و تو برای خیلی چیزها جنگیدی و می‌جنگی.

بهت افتخار می‌کنم. دوستت دارم."

doniamadaniii_1656831146_1

doniamadaniii_1656831146_3

doniamadaniii_1656921216

دنیا مدنی عجیییب گل بارون شد!

دنیا مدنی که این روزا به روش های مختلفی سعی داره درجه شهرتش رو روز به روز بیشتر از قبل کنه، حالا دیگه یه جورایی همه میشناسنش و دیگه ورای دختر رویا تیموریان بودن خودش هم کلی طرفدار داره.

خانوم مدنی که الان یه تئاتر خیلی خفن تو تهران داره، به گفته خودش بعد از اتمام نمایش و بیرون اومدن از سالن با کلی گل از سوی طرفدارانش روبه رو شد و این نشون میده که شهرت ایشون داره کم کم به محبوبیت تبدیل میشه و راهش واسه بازی تو فیلم و سریالای مختلف هم بازتر شده.

doniamadaniii_1655923044

doniamadaniii_1656665872

دنیا مدنی این بار یه جور دیگه ظاهر شد!

دنیا مدنی که در کنار بازیگری خیلی هم تو فضای مجازی سوژه کاربرا به خاطر حرکات و ژستاش میشه، این بار یه جور دیگه خبرساز شد. دنیا خانوم که اخیرا تو برنامه شب آهنگی دعوت شده بود، با بیان بعضی از مطالبی که خودشم فکرشو نمیکرد بخواد تو یه برنامه پرمخاطبی مثل شب آهنگی به این چیزا اعتراف کنه، حسابی طرفداراش رو شوکه کرد.

خانوم مدنی که از دید خیلیا یه مرفه بی درده و هر چی میخواد در دسترسش هست تو برنامه با دستگاه دروغ سنج حامد آهنگی اعتراف کرد که یه بار تو زندگیش شکست عشقی خورده! اینکه حالا عشق از دست رفته خانوم خانوما کیه هم که کلا پیچونده شد.

doniamadaniii_1654246242

دور دورای لوکس و شیک به تفریحات دنیا مدنی میگن!

دنیا مدنی که یه جورایی میشه گفت تو این مدت که فقط اهالی هنر میشناسنش و مردم چندان از او شناختی نداشتن، حسابی گشت و گذارای لوکسش رو انجام داده و تو فصلای مختلف هم از هیچی واسه سفرای خارجی و خوش گذرونیاش کم نمیذاشت.

doniamadaniii_1619864909

doniamadaniii_1649404013

این همه مایه داری دنیا مدنی از کجا آخه!

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاد که خانوم مدنی این همه پول رو از کجا میاره و این گنجینه پنهونیش کجاست دقیقا که البته این برای خیلیا سواله و هنوز هم خود خانوم لو نداده که اوضاع از چه قراره.

ولی از دید کاربرا درصد زیادی از موفقیتای دنیا مدنی به دلیل داشتن یه مادر خیلی حرفه ای در حوزه بازیگریه و البته پدری که کلا انگار فقط واسه تولد و روز پدر میاد و میره. چون فقط دنیا خانوم تو این روزا از پدرش یاد میکنه!

doniamadaniii_1644927811.jpg012.

doniamadaniii_1639738724

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها