|

ستاره پسیانی میخواد خاص باشه زد تو کار پرده پوشی؛ بعد جیران چه خفن شده لعنتی!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی از بازیگرای فعال این روزاست که تیپای مختلف میزنه ولی از نوع متعارف و بدون گیرش، اینبار اما کاربران به مانتوش حسابی گیر دادن!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- ستاره پسیانی از بازیگرای دوست داشتنی اما به شدت مغروریه که تو این چند سال اخیر یهویی خیلی خیلی بیش از حد تصور مشغول شد و دائما در حال بازی در فیلم و سریال های مختلفه! ستاره پسیانی همانند بسیاری از هنرمندان ابتدا با تلویزیون شروع کرد اما حالا خانوم خانوما کلا یه پاش تو سینماست و یه پاش تو شبکه خانگی که خب همین باعث میشه کلی لِولش بره بالاتر. ستاره پسیانی از اون دسته چهره هاست که هم نقشای منفی بهش میاد و هم مثبت و گوگولی. مثلا سریال "جیران" ستاره خانوم دو جانبست! یعنی اینجوریه که یه سکانس ملوس و مظلومه و سکانس بعدی منفور و نقشه کش!

تو سینما خانوما و آقایون و به خصوووص خانومای جَوون از دو راه وارد این عرصه میشن. یکی کسانی  هستند که خب با استعداد و تلاش بسیار زیاد و کلاس بازیگری رفتن و تست و.... میان تو این کار! دسته دوم کسانی هستند که با پارتی بازی میان و وارد این عرصه میشن و دسته سوم هم که دیگه راااحت ترین راهه، کسانی هستند که دختر یا پسر یه کارگردان معروفن و یا دختر و پسر بازیگری مشهور هستن و خلاصه مستقیما ارتباط دارن با داخل سینما. ستاره پسانی دقیقا جزو دسته آخره که پدری مشهور و جذاب به نام آتیلا پسیانی داره و خب به همین دلیل از بچگی با این فضا آشناییت داره. اما خانوم بازیگر خوبیش اینه که بازیگری تو خون و رگاش وجود داره اما در کل سختی ای بابت ورود و مشغول به کار شدنش نداشته.

در ادامه تصویری از ستاره پسیانی مشاهده می کندی که برای یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کردند اما مانتوی عجیب خانوم بازیگر باعث شد نتا برخی از کاربران آن را همچون پرده خونشون ببینن!!

Untitled

تیپای ستاره پسیانی نه تنها گیر نداره بلکه باید واسش دستم زد!!

البته که چنین تیپ و استایلی در برابر خیلی از مدل لباس خانومای بازیگر نه تنها ناجور نیست بلکه خیلیم پوشیده هستش. همونطور که میدونید و می بینید بازیگران بعد از کم شدن کرونا و زیاد شدن اکران های مختلف راه و بی راه با استایل های جورواجور دیده میشن که گاهی آیتمایی که پوشیدن رو به نامتعارفی نیز میرود.

اما ستاره پسیانی اینطور نیست و حتی در اکران های جدیدی که دائما دیده میشه نامتعارف پوش که نیست به کنار، اتفاقا اهل تیپای گشاد و متناسبه! حالا ممکنه این وسط مسطا مانتوهای جلوباز هم بپوشه که در نهایت با شلواری مثلا گشاد اون رو خنثی میکنه!

Untitled

Untitled

وقتی طراح لباس ستاره پسیانی یه اشتباه فجیع میکنه تو استایل!

گفتیم که ستاره پسیانی تبدیل به هنرمندی بسیار فعال شده که دائما یا تو اکرانه و یا سر صحنه فیلمبرداریه و داره در فیلم یا سریالی ایفای نقش میکنه.

مثلا تصاویری که در قسمت بالایی مشاهده کردید برای همین چند وقت اخیر هستش که تو هر دو فیلم هم خانوم خانوما بوده. اما عکسی که ستاره پسیانی در اون با مانتوی صورتی رنگ هستش اکران دوزیست بود که آخرین اکران دیده شده از ستاره پسیانی می باشد.

شاید شما هم در نگاه اول توجهتون به سمت پارچه متفاوت مانتو جلب شده باشه که حالت ابروبادی داره. این مانتو کلوش از برند تارا پرورش هست.

مدل مانتو باعث حجیم نمایی شده و این مدل مانتو با توجه به چین‌دار بودن و گشادی آستین برای کسانی که پایین تنه و دست‌های پری دارن مناسب نیست.

در کل هارمونی رنگی زیبایی تو این اوت وجود داره ولی شلوار سفید یا کرم می‌تونست انتخاب بهتری باشه.

Untitled

ستاره پسیانی با سر رفته تو ظرف عسل!

ستاره پسیانی رابطه خیلی قشنگ و نزدیکی با خانوادش به خصوص پدرش داره و تصاویر در صفحه اینستاگرامش هم در این مورد زیاده. ستاره خانوم مثل خیلی از همکارانش راه هموار و آسونی رو برای ورود به سینما داشت و مثل آب خوردن به چیزی که دوست داشت یعنی بازیگری رسید.

ستاره پسیانی شخصیتی آروم و به دور از حاشیه ای داره اما از طرفی هم مغرور و محکم نشون میده! بالاتر گفته بودیم خانوم خانوما تازگیا در دو پروژه کار کردن اما خاتون سریال پر بیننده و خیلی محبوبی که مدتی پیش به پایان رسید هم از سریال هایی جدیدا بازی کرده ستاره خانوم پسیانی بود. البته که دختر بازیگری معروف بودن این خوبیارو هم داره دیگه به راااحتی میتونی نقش بگیری  تو بهترین پروژه ها بازی کنی!!!

Untitled

Untitled

بیوگرافی خارجکی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها