|

ستاره حسینی بازیگر فندقیه گسل تو اینستا چه اُعجوبه ایه؛ روتختی پوشیده ولی آی بهش اومدا

setare hosseiniii shayanews

ستاره حسینی از بازیگرای جیگول سینما و تلویزیونه که تو اینستاگرام تصاویر خاصی منتشر می کنه و اینبار زد تو کار صورتی بازی و حسابی دلارو برد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قطعا در هر دوره کلی بازیگر هستند که به سینما و تلویزیون اضافه میشن و خیلی ها هم دیگه دیده نمیشن و رفته رفته کمرنگ میشن بدون اینکه ما خبر داشته باشیم این آخرین کاریه که داریم ازشون می ببینیم! اما بین جدید ها خانوما بیشتر اضافه شدن تا آقایون! دختران دهه هفتادی که حالا یا به دلیل عشق شهرت و یا استعداد خوبی که داشتن وارد این عرصه شدن اما انگاری انقدر زیادن که باید خیلی بینشون خفن باشی تا حسابی دیده شی وگرنه میشی یه بازیگر ساده که مجبوره با انتشار تصاویر شاخ از خودش یا حاشیه سازی، مشهور شه! ستاره حسینی از بازیگرای نسل جَوونی هستش که احتمال داره ایشونو به اسمشون نشناسید اما اگه سریال طنز "گسل" رو دیده باشین قطعا دختر آقای معاون رو به یاد دارین که ستاره حسینی ایفاش کرده بود. ستاره حسینی البته که سابقه بازی در سینما رو هم داره اما گسل واسش یه چیز دیگه بود!!

ستاره خانوم حسینی دختری آروم و خوش چهره می باشد که کلا اهل حاشیه سازی نیست اما خب عکسای زیادی دلبری از خودش منتشر میکنه که باعث میشه جلب توجه داشته باشه. خانوم خانوما یه فِیس خیلی نمکی و ناز داره که البته خدادادی نیست و دست جراحان عزیز توش دخیل بوده. ستاره حسینی در اینستاگرامش فعالیت اونقدرررر زیادی نداره و فالووراشم به نسبت خیلی از هنرمندان که دیگه میلیونی هستند، تعداد بسیار اندکی محسوب میشه اما وقتی عکسی رو به اشتراک میذاره قطعا زیبایی رو درش تمام و کمال کرده. در ادامه جدید ترین پست خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که رنگ صورتی حسابی بهش اومده!

Untitled

Untitled

ستاره حسینی و عکسای مدلینگ و شاخ اینستاییش!

این روزا خیلی از بازیگرا به خصوص خانوما هستند که اصلا سن و سالم نمیشناسن و با عکس های زیبا و گاهی عجیب غریب خود سعی بر نشون دادن خودشون و خودنمایی دارند. مثلا خانوم مرجانه گلچین رو در فضایی جدا از فیلم و سریال دیدین؟

خانوم بازیگر با وجود اینکه سن و سالی کمی ندارند اما اونقدری سرزنده و شاداب هستند که امکانم نداره بزارن زندگی به کامشون بد بگذره و هرطور شده خودشون رو تو بورس نگه میدارن و خوش میگذرونن. مرجانه گلچین از چهره های بسیااار فعال در اینستاگرام می باشد که دم به دقیقه عکسی پر ملات از خود منتشر می کند. اما برخی از بازیگران هم هستند همانند خانوم فریبا نادری که ایشونم اهل انتشار زیاد تصاویر هستناااا، اما چندان استعداد خوبی در ژست گرفتن و میکاپ خفن و استایل های جذاب ندارند و به همین دلیل در نهایت تصاویر پیجشون میشه شبیه به هم!

اما ستاره حسینی مشخصه که علاقه وافری به عکاسی و ژست و آرایش داره و خب از اونجایی که چهره آرایش نشین و زیبایی هم داره میتونه مانور خوبی داشته باشه تو عکساش! در ادامه نمونه هایی از خانوم ریزه میزه گسل ورژن اینستاییش رو مشاهده می کنید که خیلیم علاقمند به ابرو های پهن و لیفت شده هستند و کلا رو چشماشون میخوان تمرکز داشته باشن تا گیرااا تر بشن!!!

Untitled

Untitled

Untitled

ستاره حسینی ایجوری زد وسط خال و با "گسل" ترکوند!

ستاره حسینی  از 18 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت تا اینکه وقتی 24 ساله بود با سریال گسل به شهرت رسید.

ستاره حسینی در یکی از مصاحباتش از نحوه پذیرفته شدن برای سریال "گسل" و اون حجم درخشش در نقش مرضیه صحبت های جالبی کرد و معتقد بود بیژن امکانیان باعث انتخاب او شد. گویا تا مدت ها برای این نقش کسی رو مدنظر نداشتند، که آقای امکانیان با دیدن سبک بازی ستاره خانوم در فیلم "وارونگی" حسابی از ایشون خوشش میاد و پیشنهاد بازی او رو در نقش مرضیه به کارگردان سریال "گسل" می دهد و در نهایت باعث شد اولین گام برای رسیدن ستاره حسینی به شهرت آغاز شود.

Untitled

ستاره حسینی و علاقه مندیاش!

ستاره حسینی یه دختر جَوونه که تو اوج جذابیت و به خودرسیدگیش به سر میبره. خانوم بازیگر اهل ورزشه، نقاشی میکشه و فیلم میبینه و لذت میبره که البته بیشتر فیلم های ایرانی رو هم میره سینما میبینه!

ui

بیوگرافی جالب ستاره حسینی

ستاره حسینی متولد 16 آذر 1372 در تهران می باشد. ستاره سادات حسینی بعنوان فرزند سوم در یک خانواده شش نفری در تهران به دنیا آمد ، او دو خوهر و یک برادر دارد.

دوره های بازیگری را زیر نظر فریدون جیرانی و فن و بیان را زیر نظر میکائل شهرستانی گذراند تا اینکه سال 1390 با نمایش «ماه مهربون ناز نکن» بروی صحنه رفت.

عشق بازیگری دارم

عاشق بازیگری هستم به این دلیل که بازیگری مثل جادو می ماند ، هنرپیشه از عالم واقعیت به دنیایی می رود که در آنجا می تواند خلاق باشد و آفرینش داشته باشد.

خیلی از خانومای سینما هخستند که در مصاحبه گفتن ابتدای کار با مخالفت های شدید خانوشون روبرو بودن و در نهایت با زور یا پنهانی راهشون رو شروع کردن.

ستاره حسینی و بابا جانِ جذابش

اما ستاره حسینی در یکی از پست های اینستاگرامیش متنی بلند بالا نوشت که این کپشن در رابطه با پدرش بود و زیبا ترین حرف های دلش در رابطه با بابا جانش رو نوشته بود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها