|

سلفی ذوقدار "مریلا زارعی" با خوشجل موشجلای جیران؛ خانوم چه وِلوله ای شده پشت صحنه!

merila zareie shayanews

بعد از توقف سریال پرطرفدار جیران اینبار مریلا زارعی تصویری از پشت صحنه منتشر کرد که باعث خوشحالی و امیدواریه هواداری این سریال بود!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریلا زارعی از بازیگرا جذاب و دوست داشتنی هستش که سالهاااست در این عرصه دیده میشه و داره بازی میکنه. اما مریلا زارعی از اون دسته هنرمندانی نیست که با استفاده از حاشیه سازی و راه های انحرافی همچون خانوم مرجانه گلچین جذب فالوور کنه و خودش رو مطرح کنه، بلکه تنها و تنها با هنر و توانایی خودش تو بازیگری تونست به جایگاه اسم و رسم دار حال حاضرش برسه. مریلا زارعی رو بیشتر در فیلم و سریال های طنز دیده ایم و هر چند که چهره این طنز نداره اما به خوبی میتونه در این گونه کاراکتر ها ظاهر بشه.

خانوم بازیگر اما مدتی بود که حسابی کم پیدا شده بود و کاری در سینما ازش دیده نمیشد! در قاب جادویی هم که دیگه هیچ، خیلی از خانوما و آقایون بازیگر هستند که انگاری تلویزیون به کلاس کاریشون نمیخوره و سمتش نمیاد اما مریلا زارعی نبود نبود تا یهو با سریال شبکه خانگی "جیران" وارد شد و در نقش مهد علیا حسابی ترکوند. حالا مهد علیا کیه؟ ایشون مادر ناصرالدین شاه هستند که به عبارتی نقش مامی جانِ بهرام رادان رو ایفا میکنند.

جیران تبدیل به یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه خانگی شده بود که طبق معمول جلوش گرفته شد و حالا چند هفته ای میشه که این سریال عرضه نشده و حسابی طرفداراش رو چشم انتظار گذاشته. اما به تازگی تصویری از مریلا زارعی در پشت صحنه منتشر شد که کمی تا قسمتی بینندگان جیران رو امیدوار کرد که شاید دارن بقیش رو میسازن و این هم تصویری جدیده!

jj

حالا داستان سریال جیران چیه که انقدر خاطرخواه پیدا کرده؟!

حسن فتحی کارگردان سریال جیران اینبار اومد و داستان ناصرالدین شاه قاجار رو به تصویر کشید. ناصرالدین شاه هشتاد و پنج زن عقدی و صیغه ای  و 42 فرزند داشت که از بین اونها 14 تاشون در کودکی درگذشتند.

اما سریال جناب فتحی چرا انقدر پرطرفدار شد؟ چون اومد و حرمسرای ناصر خان رو نشون داد که با مقداری تخیلات نویسنده هم قاطی شد بود و چاشنیه آرایش های غلیظ خانومای بازیگر و سکانس هایی اروتیک و جنجالی، در نهایت جیران ساخته شد و حسابی اومد رو بورس! میگید نه؟ در ادامه نمونه ای ریز از آن را مشاهده می کنید.

جیران مخاطب رو دنبال خودش کشوند ولی افتاد تو چاه! چرا توقیف شد؟

در باب مواردی که بالاتر گفته شد، البته چنین ریسک هایی جنجالات خاص خودش رو هم داره و تا به حال جیران چند باری سوژه شده و از سر رد کرده!

اما اینبار سریال حسن خان فتحی شاکی خصوصی داشته و به همین جهت خبر از توقفش اومد. در حالی که چیزی به زمان پخش قسمت 24 این سریال نرسیده بود شکایتی از سوی سازندگان سریال "آهوی من مارال" رسید که پیش از این نیز ادعا کرده بودند داستان جیران از روی داستان آنها کپی برداری شده و باید جلوی پخش آن گرفته شود.

Untitled

Untitled

سریال جیران چقدر به پیکره کاخ گلستان و آثار و وسایل ضربه وارد کرده؟

جیران و عواملش از این کار و روند پول خوبی داشتند به جیب میزدند که خب بالاخره اگه کاری خوبه و مخاطب به هر دلیل دوستش داره پس باید هم درآمد خوبی رو همراه خودش داشته باشه.

حالا همه اینهارو بزاریم کنار و برسیم به کاخ گلستان باید بگیم که وقتی اسم از آثار تاریخی و سریال میاد همه اولین سوالی که براشون پیش میاد اینه که صدمه ای به آثار زده نمیشه؟ اینهمه بازیگر و برو بیا و وسیله و استفاده از وسایل آیا چیزی رو خراب نمیکنه؟ حتی خیلی از کاربران با دیدن نشستن قبله عالم روی تخت قلبشون میلرزید که واقعا این میزان استفاده از وسایل مشکلی نداره؟ این در حالیه که شما وقتی برای بازدید از کاخ میرید حتی بهتون اجازه نمیدن از در اتاق ها وارد بشید و وسیله هارو از نزدیک ببینید و همیشه محافظت شده هستند! بعد چرا باید بازیگرا از آثار باستانی جهت پول درآوردنشون استفاده کنن!

ugtuy

جالب اینجاست که بدونید سریال جیران هیچ گونه ضربه و صدمه ای به پیکره و وسایل کاخ گلستان  نزده و حتی خیلی سکانس های معدودی در این فضا گرفته شده. هر کجا که فیلمربردار و یا عوامل و بازیگر قرار بوده پا بزارن و یا استفاده ای کنند تماما تغییر یافته و حتی فرش و موکت زیر پاشون هم همه و همه ساخته دست خودشون بوده و جایگزین شده. بخشی از فیلمبرداری در تالار آینه بوده که تمام اشیای این تالار جمع‌آوری، بسته‌بندی و به مخزن کاخ منتقل شدند.

تخت و وسایل و تابلو ها و و.. نیز همگی آورده شده و هیچ یک از آثار اصلی نیستند.

فیلمبرداری این سریال حدود ۵۰ روز طول کشید و بخشی از این زمان در دوره کرونا که کاخ تعطیل بود و اجازه بازدید عموم نداشت، فیلمبرداری شده است.

Untitled

اما بیوگرافی جالب مریلا زارعی 

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد می باشد که از 21 سالگی با سریال «کارآگاه» وارد تلویزیون شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد.

تحصیلات پایه من در مدرسه علوی اسلامی بود ، به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال، پایه های علاقه من به بازیگری در این مدرسه شکل گرفت.

ازدواج ؟!

مریلا زارعی بعنوان خواهر بزرگ تر هنوز رسما ازدواج نکرده و مجرد است ولی خواهر کوچک ترش ملیکا زارعی متاهل بوده و یک فرزند هم دارد. اگه از دختر پسرای دهه هفتادی باشید قطعا خاله شادونه رو به یاد دارید که خانوم ملیکا زارعی هستند آبجیِ مریلا خانوم!

شایعات زیادی از ازدواج خانم بازیگر با شخصی بنام «مهدی رجبی» منتشر شده که کذب بوده و تمام اطلاعات و تصاویر منتسب به این نام جعلی است.

jjjugui

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها