|

"مهسا طهماسبی" بازیگر ساده برف بی صدا می بارد بی مِیک چه لولوخانیه؛ آقاشون چهار پایشه!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی از هنرمندان جذاب و نوپایی مکی باشد که اعتماد به نفس خوبی داره و اینبار تصویری از خود منتشر کرد که عمرا خیلی از دخترا نمیذارنش!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مهسا طهماسبی از بازیگرای نو چهره و جدید الورودی محسوب میشه که تازه داره کارنامه کاری خود را با بازی در سریال ها کم کم پر میکنه اما هنوز هم به اون درجه از شهرت نرسیده که مثلا مخاطب بگه اِاِاِ مهسا طهماسبی تو فلان سریال بازی کرده و همچنان با چهره شناخته میشه نه اسم و رسم! مهسا طهماسبی ابتدا با ایفای نقش در دیوار به دیوار دیده و شناخته شد و هم اکنون هم در سریال "برف بی صدا می بارد" نقش آفرینی دارد.

مهسا طهماسبی از اون دسته خانومای پر حاشیه نیست اما خب از رو بورس بودنم بدش نمیاد و طبق معمووول از گزینه ای به نام شوهر استفاده می کنه و تصاویری لاو تو لاو انتشار میده که در نهایت میشه بهانه ای برای بیشتر دیده شدن و شناخت بیشتر این بازیگر برای مخاطب. البته که نقش خودنمایی رو هم اصلا نمیشه نادیده گرفت و این روزا چه بلاگرا و چه چهره های مشهور همه و همه سعی بر این دارند تا با نشون دادن خونه و زندگی و شوهررر جانشون که انگاری آسمون باز شده و تنها شوهر اونها به زمین افتاده، سعی بر خودنمایی دارند.

اما مهسا طهماسبی چهره نچرالی داره و همیشه سعی داره تا حتی با قیافه های ناجور و ادا و اطوارز هم از خودش عکس بذاره تا نشون بده من خیلییی اعتماااد به نفس دارم و همه جوره چهرمو میذارم اما خب گاهی هم زیبایی خوبه هااا.

در ادامه تصویری از خانوم بازیگر به همراه دوستان دوران دبیرستانشون مشاهده می کنید که دیگه زیااادی نچرال هستن و بی روح! تا برسیم به ادامه تصاویر جذاب ایشون!

Untitled

حالا این شاهزاده سوار بر اسبِ مهسا طهماسبی کیه؟!

مهسا طهماسبی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش عکسی رو با همسر جانش منتشر کرد که او رو همدم و همراهش خونده. همسر این بازیگر آدم معروفی نیس و تنها چیزی که مهسا خانوم ازش حرف زده اینه که اسمش امیره. امیر خان که به ظاهر شاهزاده سوار بر اسب سفیدیه واسه مهسا طهماسبی، حسابی پایه گشت و گذار و سفرای خانوم خانوماس و از این لحاظ فالوورای مهسا خانوم با یه عکسی که او از همسرش منتشر میکنه کلی قربون صدقه واسه خودشون میخرن!

Untitled

آقای شوهر چهار پایه خانوم بازیگر!

اما مهسا طهماسبی اصلا اهل فیلتر کردن عکس ها و قرتی بازیای اینستایی نیست و به هر شکل که باشه همونو منتشر میکنه که هیچ، تازه چهره ای کج و کوله هم میسازه و همونو میذاره تو صفحش!

مهسا طهماسبی خیلی زیاد اهل گردش و دور دورهای جذابه که خب از اونجایی که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، همسر خانوم بازیگر نیز ظاهرا پایه که هیچ، چهارپایه تفریحات وی می باشد و در نتیجه میشه تصاویری که در ادامه خواهیم دید.

Untitled

Untitled

Untitled

پارتیِ مشهوررر مهسا طهماسبی برای ورود به بازیگری!

مهسا طهماسبی از اون دسته بازیگرانی هستش که صرفا به دلیل استعدا خودش وارد این عرصه نشد که بخوایم بگین با تلاش و سخت کوشی رفت و تست داد و به زور انتخاب شد! خیر...

بلکه خانوم بازیگر به دلیل وجود عمه ای مشهور به نام مائده طهماسبی و شوهرل عمه ای مشهور تر به نام فرهاد آئیش به راحتی تونست به علاقش دست پیدا کنه و شناخته بشه.

مهسا طهماسبی حتی اولین بار در سریال دیوار به دیوار نیز با شوهر عمه جانش هم بازی بود! خیلی از بازیگران هستند که چنین با پارتی بازی وارد این عرصه شدن اما خب از یه جایی به بعد همه چیز دست استعداد و توانایی اون بازیگره که چطور خودش رو نشون بده!

باز خوبه مهسا خانوم ابتدا با سریال شروع کرد و همانند ماهور الوند دختر آقای سیروس الوند از همون اول نپرید سینما!

b

Untitled

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی و چند نمایش را نیز در صحنه تئاتر اجرا کرده است. این هنرمند جوان کشورمان در اولین روز از تیرماه ۱۴۰۰ با همسرش عقد کرد و عکس‌های جذابی از ازدواج خود به اشتراک گذاشت.

Untitled

گریم خانوم بازیگر برای بازی در نقش مهسا فیلم "قانون مورفی"

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها