|

استایل مرغیه "روشنک گرامی" که حرف و حدیث دار شد؛ نه به بوتش نه به لباس توریش!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی از بازیگرای جذاب و زیباروی سینماست که برای اکران خصوصی کوزوو حضور پیدا کرد اما با استایلی نامتعارف!

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- روشنک گرامی از بازیگرای زیبا رو وبا استعدادی می باشد که البته تنها در نقش های جدی توانایی خوبی داره و به هیچ وجه اهل طنز بازی نیست. روشنک گرامی از کم حاشیه ترین هنرمندان ایرانیه و خب شاید به همین دلیل هم خیلیا چندان روی او شناختی ندارند و برخی هم تنها از روی چهره خانوم خانومارو میشناسن. روشنک گرامی کارنامه کاری خوبی داره به خصوص در تئاتر از بازیگران با استعدادی هستش که خب چون مخاطب کمتر سراغ تئاتر میره در نتیجه چنین بازیگرانی هم کمتر شناخته میشن!

روشنک گرامی به طور خدادادی یه جفت چشم خمار داره جوری که انگاری همیشه تازه از خواب بیدار شده و به همین دلیل هم خیلی از کاربران بر این گمان بودن که خانوم بازیگر حالا یا از قصد این حرکت رو میزنه که جذاب تر به نظر بیاد و یا خواب آلوده! روشنک گرامی سن و سال کمی نداره و در آستانه ورود به چهل سالگیه اما چون بیبی فِیسه کمتر از این حرفا بهش میخوره.

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر روشنگ گرامی باید بگیم که خانوم خانوما به تازگی برای اکران خصوصی فیلم "کوزوو" حضور پیدا کردند که خب لباس بسیار کوتاه وی مورد توجه کاربران و عکاسان قرار گرفت. 

Untitled

این روزا خیلی از خانوما در این عرصه هستند که دیگه انگاری براشون خیلی موارد مهم نیست و هر طوررر که بخوان و دلشون بچسه لباس میپوشن و خیلی راحت در مراسمات حاضر میشن.

از کوتاه ترین ها و جذب ها گرفته تا استایل هایی اَجق وجق و عجیب! البته که آرایش های غریب و غلیظ هم فراوون شده اما روشنک خانوم گرامی اهل میکاپ تند و تیز نیست چون اینجوری بهش بیشتر میاد!

اما در تصاویری که از روشنک گرامی منتشر شد این بازیگر سفید پوست تا ساق پا رو هم مشخص کردن که خب خیلی از کاربران خب این موضوع اشاره کردن که ایشون اگه رو صندلی بشینه دیگه چه اتفاقی میوفته!!

مینی اسکارف و کوتاهیه روسری هم که دیگه داره براشون عادی سازی میشه!

Untitled

روشنک گرامی صورتش مجسمه هستش و سیرتش شیطووون!

خیلی از بازیگرا هستن که واقعیت زندگیشون از نقش هایی که میپذیرن، زمین تا آسمون با هم فرق داره. ولی این موضوع درباره روشنک گرامی اصلا صدق نمیکنه و به همون اندازه که تو پیج اینستاش عین بُت عکس میگیره و چهره عین روح داره دقیقا همون رو تو نقش هاش هم بازی میکنه. روشنک خانوم خیلی دوست نداره روسری و شال بپوشه و اغلب هم با کلاه فاز میگیره و با استایلاش خیلی اوقات شبیه دخترای آلمانی میشه.

Untitled

Untitled

تصادف وحشتناک روشنک گرامی و عشقِ سرعت خانوم خانوما

روشنک، در رابطه با ماجرای جنجالی تصادف سختی که در سال ۹۳ داشته، می گوید: ” ماجرای تصادف وحشتناک من که در سال ۹۳ هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. ”او با این تجربه اما همچنان عاشق سرعت است.

Untitled

بیوگرافی جالب روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

وی ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

طراحی لباس

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

نوازندگی

موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

ناراحتی از وضعیت مردم

از دیدن فقر و ناراحتی مردم ناراحت می شوم و گریه می کنم، این همان ویژگی ذاتی ام است که سالهاست با من بوده و ابایی از بیان آن ندارم.

 

 Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها