|

فاز خوف و خفنِ "روشنک گرامی" با ابروی معیوبش؛ چه حالِ قاراشمیشی داره با پیرسینگاش!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی از بازیگرای کم کار و خیلی حرص درآر سینماست که تو اینستا خیییلی فعاله و به تازگی هم یه عکس خفن خوفی از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- روشنک گرامی از بازیگرای محبوب ولی کم کار سینماست که آخرین سریالی که با بازی توش حسابی ترکوند و یه عالمه شهرت پیدا کرد، سریال پرمخاطب "هم گناه" بود. روشنک گرامی از همون ابتدا که وارد فضای سینما شد فازش با همه بازیگرا فرق داشت و تا همین الان هم سعیش بر اینه که بتونه یکم به سلبریتی شدن نزدیک شه. البته روشنک گرامی تو حوزه بازیگری به عنوان یه بازیگر خبره شهرت داره، ولی به دلیل سبک بازی یخ طور و خیلی خاصش هر کسی ازش خوشش نمیاد.

روشنک خانوم به تازگی یه عکس عجیبی منتشر کرد که او رو بدون هیچ آرایشی و با یه قیافه خیلی ترسناک نشون میده. خانوم با یه خطی که تو ابروش انداخته دیگه به نظر کاربرا باید بزنه تو فاز رپ و با تیپ سیاهش به درد فیت دادن به حصین میخوره که کلا تو ماتی و سیاهی مبهمیه.

از اونجایی که خیلیا دوست دارن بدونن دقیقا فاز سرکار خانوم چی بوده که یه همچین عکسی رو با چنین فیسی تو پیجش گذاشته، میشه گفت یکی از قوانین پیج روشنک گرامی بی توجهی به تمام قوانین موجود در جهانه و ته ابراز احساس به عکسای این بازیگر فقط میتونه به گرد شدن چشمای بیننده ختم شه و خلااااص!

roshanakgerami_1657649368

سادگی ظاهر و جنگولک بازی باطنی روشنک گرامی!

خیلی از بازیگرا هستن که واقعیت زندگیشون از نقش هایی که میپذیرن، زمین تا آسمون با هم فرق داره. ولی این موضوع درباره روشنک گرامی اصلا صدق نمیکنه و به همون اندازه که تو پیج اینستاش عین بُت عکس میگیره و چهره عین روح داره دقیقا همون رو تو نقش هاش هم بازی میکنه. روشنک خانوم خیلی دوست نداره روسری و شال بپوشه و اغلب هم با کلاه فاز میگیره و با استایلاش خیلی اوقات شبیه دخترای آلمانی میشه.

roshanakgerami_1654605407

roshanakgeramii

اعتماد به سقف روشنک گرامی که فک آدمو میندازه!

اما میشه گفت این بازیگر شیطونیای خاص خودش رو هم داره و گهگاه با یه کلیپ کوتاه سعی داره بیش از پیش تیپشو به رخ بقیه بکشه. البته میشه گفت اعتماد به نفسش هم بین بازیگرا خییییلی بالاست و به گفته خودش با وجود اینکه چندان رو تیپ و لباساش فک نمیکنه ولی از خودش حساااابی خوشش میاد!

roshanak gerami

roshanakgerami_1611678032

تقلید کورکورانه یا خودسازی حرص درآرِ روشنک گرامی!

روشنک گرامی کلا از اون دسته بازیگراییه که استایل و ژستاش خیییلی رو مخِ کاربرای فضای مجازیه و به هر بهونه ای که بتونن سعی میکنن این بازیگر رو تخریب کنن. اما بعضی اوقات علاوه بر شلخته بودن ظاهریش و استایلایی که قاعده و قانون ندارن، یهو میزنه تو فاز عجیب غریب و یه میکاپی میکنه که فک آدمو میندازه.

البته بعضی اوقات بیشتر کاربرا میگن این مدل عکس و میکاپای روشنک خانوم خیلی داره شبیه به اندیشه فولادوند میشه و انگار روشنک گرامی داره از اون تقلید میکنه. ولی اگه یکم با روشنک گرامی آشنا باشین قطعا میدونین که خانوم یه فاز جدایی از بقیه داره و هر جور دلش بخواد میگرده و میپوشه و شاید همین موضوع هم حرص بقیه رو درمیاره!

roshanakgerami_1635244408

roshanakgerami 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی