|

تا سه نشه بازی نشه بهاره رهنما باز عشق رفته تو جونش؛ استاد خانوم شیفته گالش برند شده!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما این روزها یه کار و بیزینس تازه راه انداخته و حابی سرش شلوغه، خانوم یک موسسه فرهنگی هنری تاسیس کرده و خودش شده استاد اونجا

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بلاخره استاد شد؟ این جمله شاید برای شما هم تعجب آور باشد اما واقعی است و خانوم رهنما به همراه تعدادی از دوستانشان یه موسسه فرهنگی هنری البته با مجوز وزارت ارشاد تاسس کردن و قرار است اونجا برای نوجوانان و جوانان کلاس های مختلف برگزار کنند.

به گزارش «شایانیوز» گویا قرار است خیلی از این کلاس ها رو خود بهاره رهنما تدریس کند البته خوب یکسری از این کلاس ها که مربوط به بازیگری است که خوب تدریس اون ها توسط بهاره مانعی ندارد حتی کلاس فیلم نامه نویسی هم تدریسش توسط بهاره خانوم خیلی ایرادی بهش نیست اما اینکه خانوم بازیگر چطور می خواهد کورس پرورش حس و خلاقیت و یا اعتماد به نفس رو تدریس کنه جای سوال داره؟

معرفی دوره های آموزشی و آموزشگاه توسط بهاره رهنما

سنگ تموم بهاره رهنما واسه دختر عمه جونش!

بهاره رهنما تو این مدت خیلی از خونواده اش گفت. مثلاً از برادرش گفت که افتخار و مایه مباهات فامل و پزشک هستن تو خارج یا از آبجی هنرمندش گفت که الحق جزو بهترین میکاپ آرتیست های ایرانه و کارش در کلاس جهانیه حالا هم بهاره از دختره عمه جونش گفته و براش تبلیغ کرد. گویا دختر همه خانوم بازیگر آنلاین شاپ دارن از ترکیه لباس و کیف و کفش زنونه وارد می کنند و اینجا می فروشن. بهاره برای اینکه کار دختر عمه بگیره تو پیجش با چند میلیون فالوور براش استوری تبلیغ گذاشت و از فالوورهاش خواست ازش خرید کنند.

b.rahnama_290496155_1020937688618184_5849560997075187969_n

رونمایی بهاره خانوم از پسر بهانه!

بهاره رهنما به تازگی و بعد از سالها فعالیت و شوهر کردن مواردی رو داره رو میکنه که شاید خیلی ها هنوز نمیدونستن و دلیل این رفتار خانوم بازیگر درست مشخص نیست! بالا گفتیم از بردار پروفسور و آبجی میکاپ آرتیست گفتیم حالا هم بگیم از پسر بهانه خواهر زاده عزیز بهاره رهنما...

ایشون گویا به تازگی مفتخر به اخذ مدرک پزشکی از یکی از دانشگاه های فرنگ شدن و حسابی پرچم خونواده رهنما اینا رو بالا بردن. به همین بهونه خانوم پستی منتشر کرد و درباره خواهر زاده اش اینطور نوشت: من و بهانه بچه هامون شباهت عکس بهمون دارن پریا بیشتر شکل اون و آرمان بیشتر شکل منه، ‌هر موقع چهارتایی وقتی بچه ها کوچیک بودن باهم بیرون میرفتیم فکر میکردن من مامان پسره و بهانه مامان دختره است…خلاصه اینکه امروز پسر من فارغ التحصیل شد ،قرار بود پیشش باشم و نشد و حیف ! بعد فارغ التحصیلی دکتر “رهام رهنما “برادر عزیزم امروز جوون‌ترین پزشک خانواده ما

b.rahnama_287480290_979841756039556_3402843172695273324_n (1)

شایعه عجیب درباره ازدواج سوم بهاره رهنما

بهاره رهنما چندی پیش با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.البته به نظر این گمانه زنی از واقعیت به دور باشد و بعید است خانوم رهنما بعد از دو تجربه ناموفق به این سرعت اسیر عشق و عاشق و رابطه جدید بشه.

ezgif.com-gif-maker (31)

تشکر ویژه بهاره رهنما از حاجی!

بهاره رهنما با کلی سر و صدا و هیاهو با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و با عکس و استوری هایی که منتشر می کردند خیلی ها گمان می کردند این دو نفر خوشبخت ترین آدم های روی زمین هستند اما گویا همش تظاهر بود و سرانجام این رابطه بعد از قریب به سه سال به جدایی و طلاق کشید. بهاره در ابتدا خیلی دوست نداشت از جدای اش بگوید و سعی می کرد از این موضوع طفره بره اما در نهایت مجبور شد که واقعیت رو بگه اون هم با یه پست عجیب و البته تشکر از حاجی بابت رفتش!

ezgif.com-gif-maker (31)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها