|

"مهناز افشار" دیگه مثل ایرانیا چیتانی نمیپوشه حسااابی غربی طور شده؛ چه لباس چین داری!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار خیلی وقته که عکسای چیتانی از خودش نمیزاره و رو به استایل غربی رفته، به همین دلیل تصویر تازش نیز چنین بود و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر جذاب و با استعداد ایرانی می باشد که البته دیگه باید بگیم بازیگر سابق، چرا که خانوم خانوما دیگه خیلی وقته نه تنها در ایران بلکه خارج از کشور هم فعالیت بازیگری نداره و همچون خانومای خانه دار که بلاگری می کنند دیده میشه!! مهناز افشار یه چند سالیه که از ایران رفته آلمان و چون خانواده شوهر سابقش (شایدم شوهر فعلی مهناز افشار شده!) در آلمان زندگی میکردند و دخترش لیانا هم در این کشور به دنیا اومد اونجارو انتخاب کردند که البته مشخص بود جای بد نمیرن و زندگیشون مرفه میچرخه!!

مهناز افشار تو ایران که بود برای حفظ کلاس کاریش چندان با مردم اُخت نبود اما حالا تو غربت هم چون تنهاست و هم چون دیگه بازیگری در کار نیست که قیافه بگیره با مردم خیلی صمیمی شده جوری که شاید باورتون نشه ولی بیشترین تعداد فالوور بین بازیگران رو داره و در حال حاضر پیشجش بیش از 16 میلیون  کاربر دنبال کننده داره. وی تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر میکنه جوری که اصلا تو ایران که بود بهش نمیومد انقدذ پیگیر این مسائل باشه! در ادامه تصاویر جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که با استایلی باحال هستند!

البته که چنین لباس و تیپ هایی چندان با ذائقه ایرانی یکی نیست و شاید این سبک رو تنِ هیچ یکی از زنا و دخترای داخل ایران نبینید اما خب با توجه به اینکه مهناز افشار هم میخواد خیلی بی حجاب نباشه و هم خارجی طور بپوشه و بزاره نتیجه کار میشه این!

Untitled

مهناز افشار بعد اینهمه معروفیت تمنای دیده شدن داره؟

اما مهناز افشار گاهی عکس گذاشتنش از حد و حدودش میگذره! جوری که انگاری خانوم بازیگر فقط میخواد یه عکسی گذاشته باشه و کاری به زیبایی و درست حسابی بودنش نداره!

مثلا چند روز پیش مهناز افشار تصاویری از خود کنار استخر منتشر کرد که از نظر کاربران میخواتسه مثل سبک امیر تتلو عکس بگیره اما حالا جدا از اینها عکس او اینقدری تار و بد کیفیت و البته گُنگ بود که زیبایی خاصی که نداشت هیچ، یه زشتی خاصی هم داشت!

Untitled

فتوشاپ داغون مهناز افشار وقتی میخواد خوش فرم باشه!

اما مهناز افشار جدیدا عکسایی از خودش پست کرد و تریپ و فیگورهای خانوم بازیگر باحال بود اما به خاطر مدلش برخی از کاربران میگفتن مدل گوچی پوشیده! از طرفی هم تصویری که در ادامه قراره ببینیم رو وژه کردن و گفتن انقدر فتوشاپ زدی که در و دیوار کج شدن!!

mahnaz_afshar_286138945_706708763883495_86739827318395961_n

کم حجابی مهناز افشار در ایران

مهناز خانم مهاجرت کرده می گوید وقتی که در ایران بوده فقط جلوی دوربین حجاب داشتم و در مهمانی ها و مکان های خصوصی که مردم نمی دیدند بدون حجاب بودم و همیشه از روی اجبار حجاب داشتم.

این صحبت های مهناز افشار در حالی مطرح می شود که وقتی در ایران بود می گفت که حجاب باور قلبی من است و خودم دلم می خواهد که حجاب داشته باشم و این یعنی آن روزها نقش بازی می کرده و در حال فریب افکار عمومی بوده است.

ابراز احساس مهناز افشار به فالووهاش

مهناز افشار در صفحه پیج خود فعالیت بسیار زیادی دارد و چون دور از هموطناش با دخترش لیانا زندگی میکنه و یه جورایی تنهایی ناراحتش کرده، اینستا رو راهی برای صحبت با ایرانی ها قرار داده و به همین دلیل هم با هر بهونه و عکسی پست میزاره و کپشنی کوتاه از دلتنگی می نویسه. اما مهناز افشار به تازگی پست و استوری برای همکارای بازیگرش و دوست دارانش تو ایران گذاشت و بوسه ای هم براشون فرستاد. در ادامه این بومرنگ را مشاهده می کنید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها