|

"ساره بیات" اینجارو با خارج اِشتب گرفته با کفش توری میاد وسط؛ لای پر قو بودن همینه!

sareh bayat shayanews

ساره بیات که بازیگری جذاب وبا ابهت است در اینستاگرام تصاویر لاکچری طور زیادی از خود منتشر می کند اما اینبار نظر کاربران رو به خودش جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ساره بیات بازیگر درجه یک و مشهوری می باشد که البته موفقیت کارش رو از تلویزیون شروع نکرد و به یکباره همان سینما دیده و معروف شد. ساره بیات ابتدا با فیلم "جدایی نادر از سیمین" در کنار بازیگران خفنی مثل لیلا حاتمی و پیمان معادی بازی کرد اما باز اونچنان که باید، سر وصدا نداشت تا اینکه در سریال شبکه خانگی عاشقانه دیده شد و حسابی ترکوند. البته درسته که در این سریال منوچهر هادی نقشی بسیار منفی داشت اما خب در این عرصه وقتی بیش از حد نقشت مثبت و یا منفی باشه مثل بمب میترکونی و زود تر مشهور میشی! از این ها که بگذریم ساره بیات به تازگی در فیلم "عنکبوت" بازی داشته و عکس های بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند.

خانوم بازیگر که بعد از ازدواج غرورش کمتر شده و ملیح تر رفتار میکند تصویری از او به اشتراک گذاشته شد که ظاهرا در یکی از مراسمات سینمایی حضور دارد که با استایلی خانمانه است اما شلوار کوتاه و پاشنه بلند خانوم ساره بیات مثل همیشه سوژه ای برای کَل کَل کاربران شد!

Untitled

ساره بیات لای پَر قو بزرگ شده!

ساره بیات از اون مدل خونواده هاییه که از اول پولدار بودن و خانوادگی خارج از کشور زندگی می کنند و از بچگی به قول معروف لای پر قو بزرگ شدن و کسی بهشون نگفته بالا چشمت ابروعه! خانوم بازیگر شاید اصلا به همین دلیلم راحت و تمیز تونست نقش پگاه رو دربیاره که زنی بسیار پولدار اما در عین حال بسیار هم مغرور و خودشیفته بود!

ساره بیات خواهری کوچکتر از خود نیز دارد به نام سروین بیات که با رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف چند سالی میشه ازدواج کرده و در هلند زندگی می کنند. ساره خانوم بیات مامان بزرگی خارجی طور داره که شبیه به مامان بزرگای انگلیسی هستش و ناز و بانمک و البته با ابهت می باشند.

Untitled

Untitled

گفتیم ساره بیات لاکچریه! اینم سند...

ساره خانوم گویا زندگی بسیار سطح بالا و لاکچری دارند. خانوم بیات چندی پیش استوری هایی از ماشین و خونه زندگی اش منتشر کرد که کاملاً لاکچری هستند. البته که همینطور است اما خب راه به راه انتشار چنین مواردی فخرفروشی هم به حساب میاد و از ساره بیات که بازیگر کم حاشیه ای این فخر فروشی ها کمی بعید بود.

Untitled

داستان یواشکی ساره بیات قبل بازیگری!

اما ساره بیات نیز هخمانند بسیاری خانومای بازیگر به راحتی پا به این عرصه نگذاشت و ابتدا با مخالفت های شدید خانواده اش روبرو بود. به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود و شد!

سال 1380 وقتی 22 ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند او سپس وارد موسسه کارنامه شد و  زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را گذراند

یاره بیات هوادارانی داره که حتی برای خانوم بازیگر گریه و زاری می کنند. فن پیج های بسیااار زیادی هستند که جهت ابراز علاقه به ساره بیات فعالیت دارند. در ادامه نمونه ای از این فعالیت رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی جالب ساره بیات

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می باشد که از 22 سالگی وارد تئاتر شد و از سال 1384 با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

فکر می‌ کنم به هر چیزی که در این حرفه می‌ خواستم تا به امروز رسیده‌ ام. شاید خیلی کم‌ توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم ، خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم.

Untitled

ازدواج ساره بیات با موزیسین معروف

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در 4 اردیبهشت 1400 با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را بصورت رسمی رسانه ای کرد.

ایشان نوشت: همسرم ، بانوی زیبای من …

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان ، سالهایی که در کنارت زیستم ، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم ، برای داشتنت ، برای بودنِ همیشگیت در کنارم و عشقی که هر دم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران ، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان ، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشمهای مهربان تو بوده و هست

1695379

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها