|

سکانس جنجالی یاغی که معلوم نیست چجوری از تیغ سانسور رَد شده؛ بایدم زیر 15 سال نبینه!

ali shadman shayanews

یاغی سریال جذاب شبکه خانگی می باشد که تا به اینجا حاشیه بدی نداشته که هیچ محبوبم بوده ولی اینبار برای یک سکانس سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یه چند هفته ای میشه که سریالی در شبکه خانگی به اسم یاغی حساااابی داره میترکونه که خب هم داستان جذابی داره و هم مهمتر از اون بازیگرای جذااابی، که این کار رو تبدیل به سریالی پر بیننده و محبوب کرده.

یاغی با وجود اینکه از اون مدل داستانای دعواییه اما به چون فیلم نامه ای حساب شده و درست حسابی داره چنین هوادار پیدا کرده که خب بهتره برخی از کارگردانان هم یاد بگیرن و تنها برای اینکه یه کاری بیرون داده باشن سریال نسازن! یاغی در حال حاضر در فیلیمو 99 درصد رضایت داشته که مخاطب رای داده.از این ها که بگذریم یاغی برای افراد زیر 15 سال به گفته خودشون مناسب نیست از طرفی هم در آخرین قسمتی که نشون داد جاوید با بازی علی شادمان، برای اینکه در مسابقه شرکت داده بشه و وزنش بیاد پایین ظاهرا لباسش رو درمیاره که خب این سکانس همه رو متعجب کرد گه چطور از زیر تیغ سانسور رد شده!!

نظر جنجالی منوچهر هادی درباره یاغی!

منوچهر هادی از کارگردانان جذاب و پررر کار سینمای ایران می باشد که پشت سر هم در حال ساخت فیلم و سریاله. اما برخی از کارهای او همچون گیسو با نظرات بسیار منفی کاربران همراه بود. حالا این کارگردان که به پارتی بازی برای همسرش یکتا ناصر معروف شده با انتشاز تصویر زیر نظری جالب درباره یاغی و تیم کاری شان داد.

Untitled

نوشت:

کارگردان باهوش و کاربلد

کارگردانی که لاتی و فضای جنوب شهری رو با شعور و باسواد به زبان تصویر بیان میکنه.

به‌به و باریکلا به نگاه لطیف و زیبات در این فضای تلخ و گاهن عصبی و پر تنش.

هم فیلم کوتاه شما رو دیدم هم شنای پروانه و الان هم دنبال میکنم سریال جذاب یاغی رو

فیلمبرداری و رنگ و نور عجیب و جادویی.

صحنه آرایی و پوشش درست و بی نقص بازیگران.

مهندسی دکوپاژ و لوندی های درست و به جا و تکنیک فوق العاده در اجرا، که نشان از فهم بالا و نبوغ محمد کارت در کارگردانی اوست.

تدوین و موسیقی و صداگذاری و میکس که درنهایت یکدستی و هارمونی لازم رو به کلیت اثر داده، همه و همه مخاطب خاص و عام رو درگیر و مسحور خودش میکنه.

در میان بازی‌های خوب یاغی

حقیقتن عباس جمشیدی فر نه بخاطر صرفن متفاوت بودنش ، بلکه کشف استعداد و توانا ییش، توسط هدایتگر مجموعه و اعتمادی که به او کرده یکی از بهترین بازی‌های این سریال رو انجام داده.

من از بازی بی نظیر عباس جمشیدی فر اتفاقن متعجب شدم

و تبریک میگم به عباس و کسی که این فرصت رو به او داد.

همه بازیگران عالی و درجه یک هستند شاید از نظر من بعضی از اونها انتخاب درستی نبودن ولی تلاش تک تکشون در ارائه بهترینه خودشون ملموس و قابل ستایشه.

در هر صورت همه این زیبایی و هارمونی نتیجه نگاه درست و ظریف فیلمساز، به این فضای ملتهبه.

خسته نباشید به همه گروه یاغی.

داش ممد کارت دم غیرتت گرم

فیلمساز مشتی و باحال

Untitled

علاقه شدید علی شادمان به دختر زندگیش

علی شادمان یه جذابه دهه هفتادیه که تقریبا از بچگی جلوی دوربین رفته و مدتی هم او را در سرایل های تلویزیونی می دیدیم اما حالا لِول آقای بازیگر بالا رفته و تو سینما و شبکه خانگی حضور داره! علی شادمان هنرمندی کم حاشیه می باشد که تنها گاهی به دلیل علاقه ای که به خواهرش داره جنجالی میشه اونم خیلییی کم اما بعد از بازی در یاغی پیج اینستاگرامی وی به 1 میلیون دنبال کننده رسید که خب در جایگاه خودش عالیه این میزان هوادار داشتن.

علی شادمان خواهری به نام آرینا داره که علاقه بسیااار زیادی بهش داره و تو پیجش هم بارها از او عکس با متن هایی دلنشین منتشر کرده.

حس عجیب مردم به علی شادمااان! زد ترکوند

اما علی شادمان اونقدری در سریال "یاغی" جذاب و حرفه ای بازی کرده که هرکجا عکس و اسمی ازش باشه پررر میشه از نظراتی مثبت و خفنی که مخاطبین دادن و لذت بردن. در ادامه نمونه ای از کامنت کاربران رو مشاهده می کنید.

Untitled (3)

بیوگرافی جالب علی شادمان

علی شادمان متولد 4 آذر 1375 در ایلام، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که در دبیرستان تجربی خوانده و از 10 سالگی جلوی دوربین می باشد و حالا از علاقمندان عکاسی است. 

پدرش «مسعود شادمان» دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش «بتول رشنوادی» معلم علوم است و  تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی