|

تبلیغات استوری "مریم معصومی" با عینک جوشکاری؛ لاکچررری جون ازونور بوم نیوفتی!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیون، به تازگی در استوری تولد دوستش را تبریک گفته است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگران خوش استایل و پرحاشیه سینماست که بیش از 1 میلیون فالوور داره. مریم خانوم با وجود کم کاری در حوزه بازیگری، اما به واسطه فعالیت زیاد تو اینستاگرام موفق شد طرفداران بسیاری رو واسه خودش دست و پا کنه. این خانوم بازیگر به تازگی نامزد کرده و عاشق گشت و گذار و استوری گذاشتن تو هر شرایطی است.

مریم خانوم به تازگی استوری منتشر کرد و تو اون تولد ناخن کارش رو تبریک گفت و با دوستای دیگه اش کلی خوشگذرونی کرده. خانوم سلبریتی تو استوری هاش شیطنت های زیادی داشت و در حالت های مختلف از خودش عکس گرفته. خوشگل خانوم با استایل مشکی خیلی تو دل برو شد و مثل اینکه میخواد با ژست های بچگونه اش بگه که کودک درون من همیشه زنده اس.

maryammasoumi__2843746183026451117_1251077275

maryammasoumi__2843747123599152357_1251077275

مریم خانوم، رفیق باز و عاشق خوشگذرونی!

اگه سری به پیج مریم معصومی بزنید، اولین چیزی که به چشم میاد علاقه بسیار زیاد ایشون به گشت و گذاره. مریم خانوم کلی رفیق فاب داره و انگاری میخواد به بهونه های مختلف اونا رو به ما بشناسونه. حالا این بهونه میتونه تولد دوستاش باشه یا رفتن به سفرهای مختلف که به قول خانوم معصومی برای دریافت یک حس خوبه!

خودشیفتگی های خانوم بازیگر!

مریم معصومی عاشق اینه که مدام از خودش عکس و استوری با ژست ها و میکاپ های مختلف بذاره. بعضی از فالوورهای ایشون معتقدن که مریم خانوم خیلی خودشیفته هستن و مدام میخوان زیباییشون رو به رخ بکشن. البته خانوم معصومی هم مثل اینکه خیلی از این جور حرفا بدش نمیاد و با ژست ها و گریم های خاص میخواد ثابت کنه که تو زیبایی از همهم سَره!

maryammasoumi__1652279414

این خانوم بازیگر علاوه بر استایل های چشم گیر، خیلی هم عاشق اینه که به خودش برسه و کوچکترین تغییری در ظاهرش رو فورا به اشتراک میذاره. این روزها هم خانوم با ناخن هاش خیلی ناز میاد و مدام از ناخن کارش تعریف میکنه.

لاکچری بازیای مریم خانوم!

مریم معصومی یه حیوون خونگیه بامزه داره که اسمش سیمباس! اما نکته جالب در مورد اون، شناسنامه دار بودن این سگه. خانوم معصومی تا جایی پیش رفته که برای عروسک بامزه اش شناسنامه هم گرفته. تو این دوره زمونه با وجود این همه اتفاقاتی که میفته و هر سلبریتی قصد داره یه جوری اسم خودش رو سر زبون ها بندازه، این اتفاق خیلی بازخوردهای جالبی داشت و به اعتقاد بعضی ها واقعا خوشی زده زیر دل خانوم بازیگر!

maryammasoumi__1646813133_3

مریم خانوم خیلی خودش رو دست بالا میگیره!

به گزارش شایانیور: یکی از بیشترین سوالاتی که از مریم معصومی پرسیده میشه، درباره توقعاتی است که از شوهر آینده اش داره. خانوم سلبریتی هم نه گذاشت و نه برداشت، شروع به چیدن معیارهای جورواجور کرد. خانوم معصومی گفته که عاشق مردای دست به جیب خیلی مستقله و به مدرک تحصیلی همسرش هم خیلی اهمیت میده.

maryammasoumi__1647279861_1

شروع عشق بی پایان خانوم معصومی!

مریم معصومی از بازیگرانی خوش استایل سینما و تلویزیونه که با عشق این کار رو شروع کرده و یه شبه به شهرت نرسیده. مریم خانوم لیسانس علوم سیاسی داره و وقتی برای ادامه تحصیل تو دانشگاه قبول میشه، تصمیم میگیره این رشته رو رها کنه و به بازیگری رو میاره. خانوم معصومی بازیگری رو به صورت حرفه ای در محضر استاد سمندریان یاد گرفته.

maryammasoumi__1647782230_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها