|

"لیلا بلوکات" با استایل خانومانه تو عروسی یه زوجِ کوچیک؛ حرکت عجیب خانوم اون وسط!

leyla bolukat shayanews

لیلا بلوکات از سلبریتی های محبوب ایرانی است که در کنار انجام امور خیریه فراوان، علاقه بسیاری به رشته های ورزشی مثل والیبال دارد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر محبوب و باتجربه سینمای ایران سالیان ساله که در فیلم ها و سریال های مختلف ایفای نقش میکنه. این بازیگر خوش چهره همیشه سعی کرده در کنار بازیگری، از فعالیت های خیرخواهانه اش عقب نمونه.

یکی از خیریه های خانم بلوکات در شهر مشهده که چند روز پیش میزبان عروسی دو تا از کوتاه قدهاس. همچنین خانوم بازیگر در استوری های اینستاگرام، پسر خواندش رو در آغوش کشیده و عروسی زوج دوست داشتنی خیریه، مهرداد و مریم رو بار دیگه تبریک گفته.

leilabolukat_2839368711137113698_532473594

leilabolukat_2839374675999547940_532473594

ژست های خاص بازیگر محبوب در طبیعت

لیلا بلوکات با ژست های خاص بارها توجه طرفداران رو به خودش جلب کرده. این خانوم بازیگر در مصاحباتش به وفور از علاقش به گل و گیاه حرف زده. در یکی از این پست ها لیلا خانوم استایل جذابی رو در کنار گل های رز به نمایش گذاشته.

leilabolukat_1651599916

تضاد بارز در استایل خانوم بلوکات!

لیلا بلوکات بی تردید جزو خاص پوشان و خوش استایل های هم فضای مجازی و هم سینماس. جالب اینه که بعضی از افراد فقط این خانوم بازیگر رو با تیپ های خانومی و خیلی شیک میشناسن. اما بهتره بدونین تضاد زیادی تو سبک پوشش لیلا خانوم به چشم میاد. واسه همین نباید از ست های جین جذاب ایشون چشم پوشی کرد.

leilabolukat_1650708953

لیلا خانوم هر جور میخواد میگرده!

از جمله سلبریتی هایی که اصلا به حاشیه و حرف و حدیث اهمیت نمیده، لیلا بلوکات است. این موضوع تو پست هایی هم که برای طرفدارانش میذاره، خیلی به چشم میاد. چونکه علاوه بر ظاهر مرفه اش، به مسائل خاص مثل حجاب هم اهمیتی نمیده. درواقع میشه گفت این خانوم بازیگر هر جوری که دلش میخواد، تیپ میزنه.

leilabolukat_1652422452_1

خانم سلبریتی مجرد و دست به خیر!

لیلا بلوکات از اون دسته بازیگرایی است که کار در سینما و تلویزیون مانع از انجام کارهای خیرش نمیشه. برای همین هم توجه خیلی از سلبریتی ها رو به خودش جلب میکنه. لیلا خانوم ده ساله که موسسه خیریه مهر لیلا رو تاسیس کرده و با هزینه خودش و کمک های خیرخواهانه برخی از بازیگرها، روز به روز بزرگ و بزرگ تر میشه. اما این خانوم بازیگر اینطوری که بوش میاد، حالا حالاها قصد ازدواج نداره.

leilabolukat_1645904085

جدیت جلوی دوربین و شوخی های پشت صحنه!

لیلا بلوکات این روزا با سری چهارم سریال پرطرفدار "از سرنوشت" مهمون خونه های مردم است. خانم بازیگر با انتشار ویدیوهای جالب تو پیجش نشون داده که پشت صحنه، رفاقت خوبی با بازیگرها داره. دارا حیایی که شیطنت هاش تنها محدود به بازیگریش در نقش هاشم نمیشه، شوخی های بامزه ای رو با لیلا خانوم در پشت صحنه داره.

عشق به ورزش با خانم بازیگر چه کرده!

جالبه بدونین لیلا بلوکات خیلی پرکاره و فعالیت های ضد و نقیض زیادی رو همزمان با هم انجام میده. این سلبریتی محبوب در کنار سرپرستی خیریه و بازیگری، عاشق ورزش هم هست. خانم بلوکات علاقه خیلی زیادی به والیبال داره و از دنبال کننده های پر و پا قرص این ورزش جذابه. نکته جالب تر اینکه فقط به این یه ورزش بسنده نکرده و یه اسب سوار حرفه ای هم به حساب میاد. ورزش واسه لیلا خانوم فقط یه تفریح نیست و به طور جدی داره تو رشته های مختلف کار میکنه.

لیلا-+بلوکات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی