|

کتایون ریاحی چه خونه لوکسی داره؛ ماجرای خودسوزی کتایون ریاحی چیست؟

katayoun riyahi shayanews

کتایون ریاحی به تازگی عکس هایی جذاب از منزل شخصی خود را به همراه دوستش منتشر کرد که حیاط زیبا و البته گل نیلوفر خانم بازیگر حسابی به چشم او…

لینک کوتاه کپی شد
3

کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون که 10 سالی می شود از دنیای بازیگری خداحافظی کرده در تهران و کیش زندگی می کند و بنیاد نیکوکاری به نام خودش دارد و به کودکان و بچه ها کمک می کند.

به گزارش «شایانیوز» کتایون ریاحی در خانواده ثروتمند به دنیا آمد و پدرش اردشیر ریاحی مدرس زبان و ادبیات انگلیسی و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس بود و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. کتایون که زندگی مرفهی دارد به تازگی تصاویر جالب از حیات منزل خود منتشر کرده که نیلوفر آبی حیات خانم بسیار جلب توجه کرد.

278874042_1116927689153308_4607919199921037486_n

کتایون+ریاحی

راز زیبایی کتایون ریحانی در 61 سالگی چیست؟

کتایون ریاحی متولد سال 1340 است و امسال 61 ساله شده و با وجود این سن و سال همچنان جذاب و زیباست. او چندی پیش درباره راز جوان ماندنش گفته بود: 

 سعی می کند صبح ها ورزش صبحگاهی داشته باشد بعلاوه یوگا، شنا و دوچرخه سواری هم ورزش های مورد علاقه اوست که گاهی به آنها می پردازد.

278592071_515101646661390_3607947281301942114_n

البته که آرایش و عمل های زیبایی نیز در این روند تاثیر زیادی دارد که خانم بازیگر را شاداب نگه دارد. در ادامه ویدیویی از تولد خفنی که برای کتایون ریاحی توسط دوستانش گرفته شده را مشاهده می کنید.

استایل کامنت خور کتایون ریاحی!

از کتایون ریاحی تا به حال عکس و فیلم های بسیاری با استایل های تینیجری دیده شده که کاربران را متعجب کرده است و برخی می گویند: عالیه که یک خانم حتی در این سن و سال هم به خودش میرسه و دوست داره این مدلی بچرخه.

برخی هم گفتند: در این سن و سال چه وضع لباس پوشیدنه و باید دقت بیشتری داشته باشه!

در ادامه یکی از همین تیپ های جنجالی کتایون ریاحی را مشاهده می کنید که خانم بازیگر گذاشت و حسابی کامنت خورد.

کتایون+ریاحی (1)

شوخی جالب کاربران با کتایون و خانم دکترش!

به تازگی تصویری از خانوم بازیگر در کنار دکتر رها رادفر منتشر شده که ظاهرا دندانپزشک کتایون ریاحی هستند. اما خب کاربران همیشه در صحنه هزار جور نظر مختلف درباره این عکس و بیشتر هم درمرد خانم دکتر دادند که خب نگاه ریز بینشون همراه با بیان طنز هم جالب است و هم تمسخر دارد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

celebrity_mahboob_1643309213

اما تعدادی از کامنت های کاربران را بخوانیم:

-چه بوتاکس بدی زده ابروش بالا مونده بیچاره

-ولی دندوناشو خوب مسواک میرنه خانم دکتر. با وایتکس میشوره

-هر چقدر این خانم داره کیف میکنه از وجود کتایون ...کتایون داره حر ص میخوره ...حالا از چی خدا میدونه

-چرا دست کتایون مصنوعی هست انگار فتوشاب هست!

-از دندونای بد ترکیب خودش معلومه چه دندونپزشکیه!

کتایون ریاحی وقتی که می خواست خودش را آتش بزند!

کتایون ریاحی مدتی پیش در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که بسیار عجیب بود او نوشت: «یک روز تاریک، تلخ و سیاهِ جور و ستم در اسفند ۹۵، تصمیم گرفتم جلوی قوه‌ی قضاییه خودسوزی کنم…

از چندنفری که می‌دانستند، تنها افشین یداللهی دست‌به‌کار شد، مثل همیشه، همچون یک فرشته… مرا واداشت بمانم و چند روز بعد خودش رفت…

اکنون هستم، ماندم و پیروز شدم و همچنان با شجاعت هستم …

خودسوزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها