|

تتل خان تا دیروز همه رو فحش میداد حالا سلطان زن گرفته اونم چه خانومی!

امیر تتلو آهنگ جدید منتشر کرده و گفته می شود این ترانه را به همسرش تقدیم کرده البته هنوز مشخص نیست که همسر امیر تتلو کیست.

لینک کوتاه کپی شد
1

امیر تتلو این روزها حال خوشی دارد. او از کنسرت مهر ماه خود به شدت راضی بود و قصد دارد برای لحظه سال تحویل هم کنسرتی دیگری برگزار کند. تتلو البته در خوص کنسرت نوروزی اش گفته بود که این کنسرت با حضور 11 هزار نفر برگزار خواهد شد و برخلاف کنسرت مهر ماه که به صورت ایستاده بود این کنسرت به صورت نشسته برگزار خواهد شد و کلاً تیم تتلو در تلاش هستند کنسرت و آهنگ های سلطان را طوری برنامه ریزی کنند که مناسب خانواده ها باشد.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو که تا قبل از کنسرت مهرماهش خیلی راه مشخصی برای کسب درآمد نداشت. او برای فروش آهنگ هایش مشکل داشت و حتی همکاری با کمپانی یونیورسال هم نتوانست تتلو را به خواسته اش برساند. تتلو آهنگ می خواند و بعد به التماس می افتاد و از فالوورها و طرفدارانش می خواست که آهنگ ها را رایگان دانلود نکنند و از طریق سایتی که اعلام کرده بود این ترانه ها را بخرند البته این روش خیلی جواب نداد و دوستدان تتلو همچنان آهنگ ها را رایگان دانلود می کردند. این وضع گاهی آن چنان تتلو را عصبانی می کرد که تتلو در کانال های اجتماعی اش به مخاطبان فحش و ناسزا می گفت و تهدید می کرد که تا فلان مبلغ را نپردازید دیگر از آهنگ خبری نخواهد بود.

amir_tataloo_sahm

البته تتلو راه های دیگری را هم برای درآمد امتحان کرد نظیر کنسرت آنلاین و فروش تی شرت و ادوات موسیقی که لوگو برند خود تتلو روی آن ها هک شده بود که این کارها هم خیلی جواب نداد و مقصودلو را به پول نرساند.

گذشت تا کنسرت 29 مهر ماه تتلو برگزار شد که برخاف پیش بینی ها از این کنسرت استقبال خوبی هم شد و تتلو هم درآمدی چند میلیاردی کسب کرد. این موفقیت مالی باعث شد سلطان راه های عجیب کسب درآمدش را بی خیال شود و بچسبد به موسیقی و برای برگزاری کنسرت های جدید تلاش کند.

وقتی تتلو می خواهد زن بگیرد!

امیر تتلو اخیراً آهنگ جدیدی منتشر که به نام انتظار که البته خود این آهنگ هم جای بحث و صحبت دارد اما آنچه که بیش از خود اهنگ مورد توجه قرار گرفت استوری بود که یکی از پیج های طرفداری امیر خان تتلو که به نظر به سلطان هم بسیار نزدیک است منتشر کرد. این پیج با انتشار استوری نوشت: این اولین آهنگ تتلو بعد از دوران زناشویی است و البته مخاطب این آهگ هم همسر تتلو است.

tataloosportorginnal_2756345810696599818_34663591249

اما همسر تتلو کیست و چرا هیچ عکسی از او منتشر نشده است؟

بعد از این خبر سوالی که ایجاد می شود این است که چرا هیچ عکس و تصویری از همسر تتلو در اینستا و فضای مجازی منتشر نشده است؟ در این رابطه یکی از پیج های طرفداری گفته بود همسر امیرحسین تتلو دختر یکی از افراد ثروتمند است و به درخواست ایشان هیچ تصویری از تتلو و همسرش فعلاً منتشر نخواهد شد. اینکه چقدر این ادعا درست است و اصلاً خبر ازدواج امیر حسین مقصودلو صحت دارد یا بازی است برای افزایش فالوور و سر زبان انداختن اسم تتلو باید کمی صبر کرد.

1111

tataloosportorginnal_2757750806285835671_34663591249

عده ای هم معتقدند سورپرایز ویژه تتلو برای کنسرت اول فروردین همسرش خواهد بود و تتلو قصد دارد در این کنسرت که طبق وعده خودش کنسرتی در کلاس جهانی و مخصوص خانواده ها و بسیار مودبانه است همسرش را به طرفدارانش معرفی کند.

خونه و زندگی لاکچری تتلو در ترکیه

امیر تتلو در ترکیه زندگی خوبی دارد و او به همراه تعدادی از دوستان نزدیکش در یک عمارت بزرگ در حاشیه شهر استانبول زندگی می کنند. این عمارت حیاط بزرگی دارد که تتلو و دوستانش برای ورزش و تفریح از آن استفاده می کنند.

لازم است به نکته هم اشاره کنیم که تتلو همیشه به خوراک و ورزش اهمیت زیادی می داد اما در چند ماه اخیر توجه تتلو به ورزش دو چندان شد به نحوی که او این روزها بیشتر وقت خود را صرف ورزش و تمرین می کند و هر از گاهی اندام ورزیده اش را هم به فالوورها و دوستدارانش نشان می دهد.

h.4by.ttl_1631783327

البته تتلو تا دو سه ماه پیش اندامی ورزشی اما لاغر داشت و خیلی ها هم میگفتن که معتاده و چیزی مصرف میکنه که لاغر مونده اما حالا تصاویری از تتلو داره پخش میشه که اندامی بسیار عضله ای و درشت داره به خصوص بالا تنه!

tataloo__78x_1642018391

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان ارسالی در

    افرین ادمین شایانیوز که به سلطان احترام میزازی و مثل بقیه سایت ها به تتلو بی احترامی نمیکنین من فقط ادمین این سایت در حاشیه و خبر ها قبول دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها