|

دو بازیگر دراز و کوتاه بغل هم؛ تیپ سمی و نامتعارف "الهام خانوم" چی میگه!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد بازیگر معروف ایرانی است که اینبار در یکی از مراسمات سینمایی نه تنها بد تیپ بلکه ناجور هم حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

الهام پاوه نژاد بازیگر 50 ساله سینما و تلویزیون است که البته تیپ و روحیه ای جوان تر از سن و سالش دارد. وی تا به حال فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است.

به گزارش«شایانیوز» الهام پاوه نژاد به جز بازیگری تجربه کارگردانی در تئاتر را هم دارد. خانم بازیگر برعکس چیزی که تصور مخاطبین است خیلی قرتی و بد حجاب می باشد که چندی بار هم به خاطر استایل های ناجورش حاشیه ساز شده اما ظاهرا در سینما هر چه ناجور تر بچرخی با کلاس تری!

اما الهام خانم در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کردند که تصاویرش را در کنار نازنین بیاتی بازیگر ریز جثه مشاهده می کنید. از مواردی که نظر کاربران را جلب کرد یکی اختلاف قد این دو هنرمند می باشد که چقدر کوتاه بلند هستند، و دیگری مدل آستین الهام خانوم است که در نگاه اول انگاری دستش آسیب دیده و بسته اما اگر کمی توجه کنید متوجه مدل داغون آن می شوید که جدا از اینکه زیبایی ندارد تا بازوی خانم خانما رو ریخته بیرون! دیگه مانتو باز و شلوار بسیار جذبش را نگوییم!!!

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

خانم بازیگر دقیقا برخلاف نقش هایش بسیار قرتی می باشد و مدتی پیش هم تصویری از خود در حال دوچرخه سواری منتشر کرد که پوششی بسیار نامناسب دارد و صدای کاربران را درآورد!

الهام پاوه نژاد

یک از کاربران در نظرات نوشته بود: ظاهرا گشت ارشاد فقط برای مردم عادیه و بازیگرا رو نه گشت کاری داره نه مسئولین سینما و تلویزیون!

در چند سال اخیر به خصوص با رقابت های اینستایی خانم های بازیگر بسیار شُل حجاب تر از پیش شده اند و تنها با یک دستمال سر و یا کلاه سر و ته قضیه را هم می آورند. حال اینکه لباس هایشان چقدر تنگ و نامتعارف باشد ظاهرا اشکالی ندارد!

الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد بازیگر زن سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 27 شهریور 1350 در تهران می باشد و 50 سال سن دارد و اصالتا کُرد است. وی دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران است.

پاوه نژاد فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1370 با بازی در تاتر ساحره سوزان ساخته اکبر زنجانپور آغاز نمود اما در سال 73 با حضور در سریال همسران توانست به خوبی دیده شود.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا نکنه گدا معتبر شود برگردین بعقب خودتونو باختید نه ازغیرت خبری هست نه ازحیا متاسفم واسه خانمهای باصطلاح هنرپیشه خدابدادمان برسه

  • ناصر ارسالی در

    به شما چه که یارو تیپش چطوریه فضول همه‌چیز مردم هستین

  • فاطی ارسالی در

    خیلییییییییی فضولید

  • بنده‌ی خدا ارسالی در

    تندروهای افراطی که به زمین و زمان کار دارن!! به شما چه که کی چیکار هست و نیست. بحای اینکه سرتون تو زندکی دیگران باشه تو زندگی خودتون باشه که یه وقت از دستتون در نره! اجرتون با خدا

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاً که شرم آرو من خودم یه زنم ولی اصلاً از چنین پوششی خوشم نمیاد ناسلامتی یه کشور مسلمان هستیم زن مسلمان پوشش چادره نه اینچوری

  • ناشناس ارسالی در

    آدرس بدید ماهم از این لباسها بخریم خیلی خوشگله پیدا نکردیم بپوشیم ...واقعا که....خودشون مسخره کردن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها