|

تیپ تکراری و ناجور "بهنام بانی"، تُپلی کی بودی؛ شلوار آبجیت چرا انقدر پارست!

behnam bani shayanews

بهنام بانی خواننده پاپ ایرانی است که اینبار در بازیگری را هم تجربه کرد و در فیلم "گشت ارشاد 3" ایفای نقش داشت.

لینک کوتاه کپی شد
9

بهنام بانی خواننده پاپ ایرانی است که اتفاقا در چند سال اخیر طرفداران بسیاری هم پیدا کرد. وی از سلبریتی های مردمی و بانمکی می باشد که به خاطر تپل بودنش خیلی باهاش شوخی می کنند.

به گزارش«شایانیوز» اما از این ها گذشه ظاهرا در دو سالی که کرونا شد و کنسرت ها بسته شدند خواننده ها با مشکلات مالی و کاری مواجه شده اند که همین موضوع باعث شد تا به سمت شغل های دیگر بروند بلکه درآمدی داشته باشند. آقا بهنام هم ظاهرا قیمه هارو ریخت تو ماستا و بازیگر شد!

فیلم "گشت ارشاد 3" به تازگی و با کلی دردسر و حذف سکانس های ریحانه پارسا بازیگر ناجور و مهاجرت کرده ایرانی، بالاخره در سینماها اکران شد. در این فیلم بهنام بانی هم نقش دارد و اتفاقا خیلی هم تحویلش گرفتند و علاوه بر بازی آهنگ هم می خواند. حالا در اکران گشت ارشاد بهنام بانی به همراه خواهر و خواهر زاده اش آمد اما از آنجای که چیزی از زیر دست چشمان تیز بین کاربران در نمیره، برخی به شلوار پاره خواهرش گیر دادند برخی دگر هم به لباس آقای خواننده که هم بنظرشون بدتیپ بوده هم تپلی بیش از حدش ناجوره!

funmoments7_1638294254

مورد دیگری هم که کاربران همیشه در صحنه آن را دریافتند لباس آقا خواننده بود که پارسال در بهمن ماه 99 در برنامه "دورهمی" دقیقا همین کاپشنر را به تن داشت و انتقاد هایی هم کردند که چنن هنرمندی چرا نه لاغر می کنه و نه لباسش عوض میشه!

5365372

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان 11 مهرماه سال 1366 در دامغان متولد شد. تحصیلات بهنام بانی در رشته مهندسی عمران و تا مقطع کارشناسی در دانشگاه دامغان است.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش در آموزش موسیقی و خواننده شدن او نقش بسیاری داشته است.

علاقه بهنام بانی به موسیقی از دوران کودکی شکل گرفت و در 8 سالگی قاری قرآن بود.

بهنام بانی در کنار مادر و خواهرش بهنام بانی در کنار مادر و خواهرش

ازدواج آقای خواننده

پدر بهنام بانی نوازنده آکاردئون بود و بهنام آموزش ابتدایی نوازندگی را نزد پدرش آموخت و بعد برای یادگیری نزد استادان به نام موسیقی همچون محمد نوری رفت.

بهنام بانی تابحال ازدواج نکرده و زندگی مشترک تشکیل نداده است و مجرد است.

بهنام بانی در کنار پدرش بهنام بانی در کنار پدرش

علاقه بهنام بانی به فوتبال

بهنام بانی علاوه بر خوانندگی به دنیای فوتبال هم بسیار علاقه مند است و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و از میان تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است.

یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبالی بهنام بانی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل تیم پرسپولیس بود که در این بازی هم گلی را به ثمر رساند و چهره او در لباس فوتبالی و شادی بعد از گل او دیدنی بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقد چرت


    تیپش خیلی هم عالیه همین کارارو میکنید که هنرمند تو ایران نمیمونه

  • محمد مهاجری ارسالی در

    سلام ، واقعا زمان آن رسیده است که این دلقک های عرصه هنر و تئاتر وموسیقی و سینما را با هنرمندان واقعی جایگزین کنیم ، چه بسیار هنرمندان واقعی و اندیشمندان فرهنگ دوست و میهن دوست که شهر گمنامند و در حالی که این دلقکهای به ظاهر هنرمند ، نام مقدس هنر را نیز نجس ساخته اند

  • پری ماه ارسالی در

    چرا این سایت با سلبریتی ها دعوا داره؟😂😂

  • Ebi ارسالی در

    به هیچکسی ربطی نداره
    در دین هیچ اجباری نیست
    آدمی آزاده آفریده شده باید آزاد باشد تا بتوانیم هر کس در رنگ خودش باشد و هر کس بتواند فکر مورد علاقه اش یا هم شکلش رو پیدا کنع

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها