|

"امیر تتلو" رسماً رد داد؛ رویای کنسرت برای دختران تاجیک و افغان!

امیر تتلو در اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد دارد به زودی برای فارسی زبانان در افغانستان یا تاجیکستان کنسرت برگزار کند

لینک کوتاه کپی شد
16

امیر تتلو خواننده پرحاشیه رپ که مهرماه کنسرت بزرگی را در ترکیه برگزار کرده بود و وعده برگزاری یک کنسرت باشکوه در عید نوروز را به هواداران خود داده است.

به گزارش«شایانیوز» تتلو به تازگی و در استوری اینستاگرامی خود این وعده را داد که باشکوه ترین کنسرت مخصوص فارسی زبانان را یا در افغانستان و یا تاجیکستان برگزار خواهد کرد.

البته باتوجه به شرایط فعلی افغانستان و تسلط طالبان بر این کشور برگزاری کنسرت در انجا بسیار بعید و دور از ذهن است اما در تاجیکستان وضعیت بهتر است و همین یکی دو ماه پیش تصاویری از کنسرت آرون افشار در این کشور منتشر شد که با استقبال جمع کثیری از جوانان مواجه شد حالا باید منتظر ماند و دید آیا امیر تتلو می تواند در این کشور فارسی زبان کنسرت برگزار کند یا خیر؟

کنسرت آرون افشار برای 20 هزار دختر و پسر تاجیکی

توهم دوباره امیر تتلو؛ من تنها سرمایه ایرانم!

امیر تتلو در اکانت توئیتر خود نوشت: «من، امیر تتلو تنها سرمایه ی بزرگه ایران زمین هستم.» 

این حرف او با واکنش های زیادی همراه شده است:

یکی از کاربران نوشت: حالا شاید تو رپ  طرفدار داشته باشی ولی دیگه ادعات خیلی زیاده. دیگری به طنز نوشت: بیا پایین با کمال احترام.

دیگری نوشت: دیگه بلوف نزن قبولت داریم ولی دیگه اینجوری ن.

کاربر دیگری نوشت: درسته تتلو رپر بزرگ که نمیشه گفت کلا خواننده ی بزرگیه و جزو تاپ تن ایرانه ولی  الان دیگه باید بگم بیا پایین.

برخی هم از او حمایت کردند و گفتند در بین خواننده ها پر طرفدارترین است.

5

شکستن در کنسرت تتلو حاشیه ساز شد

سالنی که امیر تتلو خواننده ترکیه ای در آن برنامه داشت از او درخواست خسارت کرده است. برخی هوادران که ظاهرا با بلیط تقلبی برای کنسرت آمده بودند در سالن را شکستند و با نگهبانان درگیر شدند.

به گفته خود تتلو تیم آنها تنها 4 هزار بلیط فروخته است و سایت های جعلی بلیط تقلبی به فروش رساندند که موجب ازدحام شد.

گفتنی است پیشتر تتلو هم به مساله شکستن در کنسرت خود در ترکیه گفته بود: « هوادارا بدونن بابت اون دری که شیکوندن و وارد کنسرت شدن کلی خسارت از ما گرفتن!!»

تتلو گفت: «شما مهمون من بودین ! در خونه ی من رو شکستین ! جیب منو زدین !! من !! من با شمام !! به خودی زدین.»

وقتی تتلو می خواد زن بگیره!

دو ماهی از کنسرت جنجالی تتلو گذشته اما همچنان از آن جایی که سلطان علاقه زیادی به تو چشم بودن دارد و از هیچ کاری هم برای آن دریغ نمیکند، حواشی اش هم ادامه دار است.

امیر خان تتلو در این مدت با دو دختر روابطی بسیار صمیمی تر از دیگران داشت و این موضوع را حتی از نوع برخوردش هم در ویدیو ها میشد دید. یکی از این دختران «می می خانم» بود که یکی از نوازنده های اصلی بَندش می باشد و دیگری دختری است که در کنسرت شلوار سلطان را پایین کشید!

Untitled (2)

چندی پیش تتلو در پیج تلگرامی خود که گفته بود به قیمت 150 میلیون فروخته است جمله ای جالب و البته بسیار بعید نوشت (پیج را نفروخته و باز هم خالی بسته). سلطان در جدیدترین حاشیه ای که به راه انداخت اعلام کرده است که می خواهد زن بگیرد.

حالا اینکه این دختر خوشبخت چه کسی می تواند باشد هنوز معلوم نیست!!!

Untitled

دختری که انجام آن حرکت ناجور را در کنسرت به عهده داشت قبلا هم در بند سلطان به عنوان رقصنده حضور داشته. او چهره ای زیبا دارد و مشخص است که رابطه ای نزدیک نیز با تتلو دارد.

ناگفته نماند جناب رپر قبلا هم درمورد دختران ترکیه ای تعریف کرده بودند و روابط زیادی هم داشته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها