|

"روناک یونسی" با آرایشی غلیظ و زننده؛ ایرانیا هر جای دنیا باشن ده مَن میمالن!

ronak yoonesi shayanews

روناک یونسی بازیگر مهاجرت کرده ایرانی است که بیخیال فیلتر های اینستایی نمیشود و هر بار شبیه قبلش عکس منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
6

روناک یونسی بازیگر دهه پنجاهی اما جذاب ایرانی است که چند سالی می شود به همراه همسر و فرزندانش مهاجرت کرده و در حال حاضر کانادا می باشد. روناک یونسی چندی پیش با انتشار ویدیویی از سختی ها و مشکلات پیش بینی نشده مهاجرت صحبت هایی کرد که نشان می دهد آن قدر ها هم راضی به این عمل نیست.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی از کم حاشیه ترین هنرمندان ایرانی است که حتی در زمان مهاجرتش هم سر و صدای خاصی نکرد. وی بعد از گذشت چندین سال هنوز هم آنقدر ها مثل گلشیفته و ریحانه پارسا عریان نشده اما ظاهرا سعی بر این دارد تا از شاخ های اینستاگرامی شود و جذب فالوور بیشتر کند.

البته این چیزیست که خانم های بازیگر در ایران هم با وجود محدودیت در پوشش اما دیده شدن در اینستا را دوست دارند مخصوصا با وجود فیلتر های پلنگ و خفن! در ادامه استوری جدید روناک خانم را با یکی از همین فیلترها مشاهده می کنید.

روناک یونسی

روناک یونسی

مدتی پیش که جشن هالووین بود بسیاری از بازیگران ایرانی داخل ایران هم جو گرفته شدند و با گریم های ناجور و یا ترسناک تصاویری از خود منتشر می کردند. روناک یونسی هم استوری هایی از هالووین پارتی که رفته بود گذاشت اما تصویر خود را پست کرد که به نظر کاربران بیشتر تحریک آمیز و جذاب شده تا ترسناک!

روناک یونسی

ورزش روناک یونسی با نیم تنه

روناک یونسی هنرمندی کم حاشیه است که همچنان طرفداران خود را دارد. وی گاهی اوقات در کنار همسرش و یا فرزندانش عکس هایی به عنوان یادگاری در فضای مجازی ثبت می کند.

اما خانم یونسی مدتی پیش فیلمی از خود با لباسی که بهتر است بگوییم بی لباس چون تنها دو بند دارد منتشر کرد و درباره ورزش کردن مادران و به خود رسیدن صحبت هایی داشت. کاربران با دیدن این فیلم ظاهرا به ذائقه شان خوش نیامده و انتقاد های زیادی به خانم بازیگر کردند.

یکی از انتقاد ها که پر تکرار هم بود از سوی خانم ها آرایش زیاد روناک می باشد که در حال ورزش و عرق کردن این حجم مواد آرایشی بر روی پوست کاملا اشباه است و منافذ پوست را میبندد.

آن ها با اشاره به این موضوع خواستند به خانم بازیگر یادآور کنند شما با این روش اشتباه نمیخواد به خانوما چیزی یاد بدی!

روناک یونسی و همسرش روناک یونسی و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این حرفتون راسته

  • ناشناس ارسالی در

    الهی خاک عالم تو سرت

  • ناشناس ارسالی در

    ایرانیها نه،بی اصالت ها هرجا باشند خودشون را جار میزنند ربطی به ایران بزرگ نداره. چرا اینهمه خودزنی. خودشماایرانی نیستی

  • فاطمه ارسالی در

    عزیزم همه ما ایرانیا اعتماد به نفس پایینی داریم میترسیم از این که خود واقعی مونو نشون بدیم 🥺🥺🥺😞😞😞

  • اعظم ارسالی در

    چقدر جلف احمقانه یکی میخواد یه چیزایی رو به خودت وشوهرت یاد بده ۱غیرت به اون شوهر بی غیرتت و۲یکم حیا به خودت بعض یا جنبه پولداری رو ندارن

  • نفس ارسالی در

    به غیر از آرایش خودش خیلی خوشگله

  • ناشناس ارسالی در

    آقاجان پول دارن ودارن حالشومیبرن تراخدااین اخبارها آبه مردم ندین هرچه غم وغصه ست دردل مردم هی تلنبارنکید‍!

  • زهرا ارسالی در

    عادت ما ایرانیاس که عین پیرزن های اروپایی کلی به خودمون بمالیم و اون جوانی و تر و تازگی پوستمون رو با کلی کرم بپوشونیم به خیال خددمونم چقدر زیبا شدیم و جذاب

  • ح ارسالی در

    خوش به حالش که رفته اون ور

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها