|

"بهرام رادان" در حال آتیش سوزوندن با لبخندی ژکوند و مرموزانه! +عکس

bahram radan shayanews

بهرام رادان بازیگر معروف سینما می باشد که اینبار تصاویرش سر از کوه و کمر در آورد.

لینک کوتاه کپی شد

بهرام رادان از ستاره های سینما می باشد که البته نسبت به قبل کم کار شده است. زمانی رادان و گلزار رقابت داشتند اما ظاهرا آقا بازیگر عقب ماند و محمدرضا گلزار هم در محبوبیت و هم در ثروت شیش هیچ جلو افتاد.

به گزارش«شایانیوز» بهرام رادان بازیگری را از سن 21 سالگی شروه کرد اما اوج شهرت و خفن بودنش ایفای نقش در فیلم «سنتوری» بود که در کنار گلشیفته فراهانی بازی کرد. وی حالا بیش از 6 میلیون دنبال کننده دارد و از فعال ترین های اینستاگرام است. بهرام رادان به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که در کوه و کمر است اما آتیشی روشن کرده و به طور مرموزانه ای لبخند میزند.

بهرام رادان

اکثر نظرا برای آقای بازیگر مثبت و جذاب است اما یکی از کاربران جمله زیبایی گفت و نوشت:

بخندی میگذره نخندی هم میگذره پس بخند تا خوش بگذره

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم سنتوری سوپر استار شد.

مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب می باشد ، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد که خود فرزند آخر است.

بهرام رادان

دوره در کانادا

در سال 91 بعد از حضور در فیلم پل چوبی کنار بازیگرانی چون مهران مدیری ، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش ماهه اکتینگ را گذراند.

سپس با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنا شد و در نهایت یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد و در سال 92 به کشور بازگشت.

بهرام رادان

مدلینگ

بهارم رادان فعالیت مدلینگ خود را با برند LG و از صنعت دیجیتال شروع کرد.

او سپس با برند لباس نیمانی وارد همکاری شد و مدتی هم با یک شرکت مخابراتی کار می کرد تا اینکه به مدت چند سال مدل اول برند چرم مشهد بود.

بهرام رادان

حمایت از همجنس گرایان

سال 1394 بود که با نوشتن متنی در توییتر خود از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا بعنوان یک رویداد بزرگ همچون لغو قانون برده داری یاد کرد

یک روز بعد حملات شدیدی از طرف روزنامه کیهان او را مجبور به حذف توییت ونوشتن نامه عذرخواهی به مدیر مسئول این روزنامه کرد.

سهامدار کافه ویونا

رادان یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا با گنجایش 45 نفر در پاسداران تهران مال شخص خود اوست.

رستوران ویونا

بهرام رادان و همسرش 

مادرش می گوید ازش دلخور هستیم و دوست داریم زودتر ازدواج کند و ما هم بچه هایش را ببینیم ولی هنوز قانع نشده است.

رادان در پاسخ به این دلخوری می گوید: فعلا برنامه اى براى رفع این دلخورى ندارم ، شاید کمى رازیانه دم کرده موجب التیام موقت این دلخورى بشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    آقای رادان مطمئن باش کسی که به این راحتی وبه این نامردی مادرش را مسخره میکندبزودی باید خودش را برای نوش کردن انواع داروها وتزریق آمپولها آماده کند.وبهنگام جان دادن خدا بفریار برسد..شما هنه سوپا یک کرواسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها