|

"الناز حبیبی" از نمایی بسیار نزدیک؛ بدون فیلتر و حتی آرایش!+عکس

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر دهه شصتی اما ریز نقش ایانی است که گهگهی با انتشار تصاویر هنری از خودش در اینستاگرام اعلام حضور می کند.

لینک کوتاه کپی شد

الناز حبیبی بازیگر جوان و دوست داشتنی و البته بسیار پر انرژی است. الناز حبیبی هنرمندی دهه شصتی می باشد که جثه ای ریزتر از سنش دارد. وی از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون است که کار هنری را از کودکی آغاز کرده است.

به گزارش «شایانیوز» الناز حبیبی با بیش از 2.5 میلیون فالوور در اینستاگرامش فعال است و هر از گاهی تصاویری زیبا از خود به اشتراک می گذارد. اخباری مبنی بر طلاق خانم بازیگر در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما چندی پیش او در یک مصاحبه وقتی مجری ازش پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

الناز حبیبی در کل هنرمندی بی حاشیه و آرام است. وی به تازگی تصویری گُنگ از خود از زاویه ای بسیار نزدیک و با لباسی سنتی منتشر کرد و نوشت: زندگی گر هزار باره بُو‌‌َد

بار دگر تو

بار دگر تو...

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی 

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد. الناز حبیبی یک ازدوا ناموفق با مهدی صاحب الزمانی داشته و در حال حاظر مجرد می باشد.

الناز حبیبی از سال 1386 وارد دنیای بازیگری شده است، او یکی از کم حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است. الناز حبیبی با سریال روزگار قریب و فاصله ها دیده شد و با بازی در سریال دودکش و دردسرهای عظیم به شهرت بالایی دست پیدا کرد. 

الناز حبیبی

الناز حبیبی

 الناز حبیبی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها