|

خوشحالی زن مهدی قائدی با اولین گل مهدی تو الاهلی؛حجابُ کلا برداشت

زن مهدی قائدی با این گل همسرش کلاً حجاب رو از سر و تن کَند!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با اصله سنی هفت سال بزرگتر ظاهرا به مادر اقای فوتبالیست تبدیل شده و تمام اختیارات مهدی بدست او می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهدی قائدی بعد از جدایی از تیم محبوب استقلال و دریافت مبلغ زیادی از تیم مقابل حالا یکی از بازیکنان الاهلی می باشد.این جدایی برای همسر مهدی بسیار خوشایند بود.

به گزارش«شایانیوز» زیرا همسر آقای فوتبالیست هم خیلی عشق پول است و زندگی لاکچری می خواست و هم ظاهرا از قوانین و حجاب ایرانی بیزار بود و راحت شد. او حالا با خیال راحت حجاب را از سر برداشته و بدون ترس و دردسر آن ها را منتشر می کند. اما دیشب اولین بازی مهدی قائدی در تیم الاهلی بود که این بازیکن ریز نقش گل هم زد و با هر لحظه شوت او همسرش یک استوری گذاشت.

ستاره معصومی حالا از زندگی اش بسیار راضی است و با انتشار لحظات بازی مهدی در تیم عربی خشم هواداران و دوست داران قائدی را برمی انگیزد!

Untitled

Untitled

Untitled

اما ناگفته نماند ستاره معصومی گاهی تصاویری از خودش هم در باشگاه بدنسازی استوری می کند تا نشان دهد همسر آقای فوتبالیست هم ورزشکار است. او علاقه زیادی به فیلت های ایسنتاگرامی دارد و با وجود اینکه چند عمل زیبایی داشته اما همچنان از چهره خود ناراضی است و با فیلتر اینستایی چره اش را پلنگ طور می کند.

یکبار هم همین فیلتر ها باعث ریختن آبرویش شد و فیلتر از روی صورتش یهو برداشته شد و صورت اصلی خانم عملی نمایان شد.

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قایدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر، فوتبالیست پست مهاجم است. با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیمار آسیا معروف است. او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قایدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

ستاره معصومی و مهدی قائدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • منوچهر ارسالی در

    وقتی کسیکه جنبه ندارد ونمیفهمدکه ملی شدن یعنی؟خیلی زود نابودمیشود وبدون تردید قیدچنین همسری رامیزند.من عاشق مهدی بودم..حالامتنفرشدم ازش..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها