|

"سیما تیرانداز" با این مدل "تیپ و چتری مو" ده سال جوان تر شد!

sima tirandaz shayanews

سیما تیرانداز با انتشار تصویری دلنشین همراه با پسرش صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سیما تیرانداز بازیگر مطرح و شناخته شده سینما و تلویزیون است که به تازگی در سریال جذاب «دودکش» ایفای نقش داشت. و از بازیگران بی حاشیه ایرانی می باشد که عموما علاقه ای به دردسر و شایعات ندارد.

به گزارش «شایانیوز» ناگفته نماند سیما تیرانداز با بازی بسیار خوبش در سریال شبکه خانگی «دراکولا» در نقش متفاوتی که داشت نشان داد آن سبک شخصیت ها را هم می تواند به خوبی دربیاورد. این بازیگر دوست داشتنی در آستانه ورود به 50 سالگی است اما همچنان پر انرژی و جوان به نظر می رسد. در ادامه تصویری جدید از سیما تیرانداز در کنار پسرش مشاهده می کنید.

سیما تیرانداز

تیرانداز در کپشن پستش نوشت:

عشق راهی‌ست برای بازگشت به خانه

بعد از کار

بعد از جنگ

بعد از زندان

بعد از سفر

بعد از ...

من فکر می‌کنم

فقط عشق می‌تواند پایان رنج‌ها باشد

رسول یونان

بیوگرافی سیما تیرانداز:

سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر می باشد که تجربه دو زندگی زناشویی دارد.

علاقه از کودکی

از کودکی رویای بازیگری داشتم حتی یادم می آید در دنیای بازی کودکانه با دختر عمویم عهد کردیم که من بازیگر و او مهندس شیمی شود. در حدی این قول و قرارمون جدی بود که حتی سوزن آوردیم و با خون انگشتانمون قول دادیم به هدفمون برسیم حالا من بازیگرم و دختر عمویم مهندس شیمی است.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی دوستت دارم

  • ناشناس ارسالی در

    با عرض ادب و احترام،،،،،
    خانم تیر انداز انشاالله ک تو تموم عرصه های زندگیتون موفق و موید باشی،،،،تو حیطه بازیگری مهارت و تواناییتون در خور ستایشه،،،،هم بازی و هم شخصیتتون رو دوست دارم،،همچنان،خانم ،متین ،باوقار و بااصالتن ایشون،،،انشاالله ک تو تموم نقشها و سریالها خوش بدرخشید،،،تنور دلتووون گرم،،،و لبتون خندون باشه همیشه عمر مهربانوووووو،،،،با آرزوی بهترینهااااا،،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها