|

"زهره فکورصبور" خودشو خفه کرد؛ لنز و عمل و آرایش همه باهم!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور از بازیگرانی است که در چند وقت اخیر دیگر خود را زیر تیغ عمل زیبایی و آرایش غرق کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده و مطرح ایرانی است که چند وقتی می شود از دنیای سینما و تلویزیون بسیار دور شده و فعلا سرش گرمه دنیای مد و لباس و عمل های زیبایی اش است.

به گزارش «شایانیوز» زهره فکورصبور با وجود اینکه گاهی رفتار هایی عجیب دارد و به تازگی هم صورتش را به قولی کوبیده و از نو ساخته، اما همچنان بازیگری کم حاشیه محسوب می شود. وی از فعالان دنیای مجازی است ولی جدیدا عکس هایش کمی از حالت عادی خارج شده که البته خانم بازیگر فکر همه جا را کرده و نظراتش را به کلی بسته است تا مورد هجوم نظرات منفی کاربران قرار نگیرد. زهره فکورصبور به تازگی تصویری از خود با عمل و میکاپی فراوان منتشر کرده که ژستی متعجب دارد.

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

بیشتر مـا زهره فکور صبور را به واسطه نقش آفرینی در سریالهای: دلنوازان و دردسرهای عظیم بـه یاد می آوریم، این بازیگر فوق العاده کم حاشیه اسـت و تا بحال مثل باقی سلبریتی ها کاسه داغ تر از آش نشده اسـت.

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور زاده 1 فروردین 1357 تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت. زهره فکور صبور دریک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر بـه دنیا آمد و خودش فرزند آخر اسـت پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده اسـت. او کار بازیگری خودرا باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد.

زهره فکورصبور

زهره فکور صبور می گوید

در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زهره حوشگله دوستت دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها