|

فال ازدواج امروز 18 مهر؛ اگه میخوای بدونی شوهر آیندت چطوریه این فال و بخون رودست نداره!

فال ازدواج

فروردین: راه ازدواجت کمی سخت است. رابطه ای احساسی با فردی که دهه ۶۰....

لینک کوتاه کپی شد

توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند ممکن است ندای بیش نباشد برای تسکین آرامش و انگیز فال احساسی امروز 18 مهر خود را ببینید!

28OPEN-THREAD-videoSixteenByNine3000

فروردین: راه ازدواجت کمی سخت است. رابطه ای احساسی با فردی که دهه ۶۰ یا متولد فصل بهاریا تابستان خواهید داشت. به خاطر شرایط بد اقتصادی تا به نتیجه رسیدن تا ۱۰ وعده صبر میکنی ولی آتیش عشقتون هر روز بیشتر میشه و کنار هم با عشق زندگی خواهید کرد.

اردیبهشت: ازدواجت با شخصیه که بهش علاقه داری و آرزوته باهاش ازدواج کنی برات معجزه میبینم روی نذر دعا و خواستت روی وعده ۶ جشن و مراسم خواهی .داشت امکان مهاجرت بعد از ازدواج دیده میشه. 

خرداد: یک راه ازدواج بهم خورده داشتید و مطمعن باشید که به صلاحتان بوده در سال آینده فردی به شما معرفی میشه که شغل دولتی یا نظامی داره کسی که به ایده آل های شما نزدیکه توی حروف اسمیش یکی از حروف (الف) (ر) هست و فردی آرام و منطقی به نظر میرسه که کنارش به آرامش میرسید. 

تیر: از ازدواج ناامید شدی ولی نباید فکرای منفی داشته باشی شرایط ازدواج خیلی سخت شده ولی دو بهار بعدی عقد و ازدواجتان دیده میشود فردی روشن پوست که نشان خال یا تتو در دست داره و شغلش مربوط به تحصیلات دانشگاهیش هست. در فصل زمستان آشنایی در یک جشن یا دورهمی دیده میشه. 

مرداد: با فردی که ارتباط دارید یا به زودی در ارتباط خواهید بود که به واسطه خانومی آشنا خواهید شد توی ماه خرداد یا مرداد پیشنهاد و صحبت ازدواجی خواهید داشت که با سختگیری خانواده روبه رو میشین اما نهایت با رضایت و خوشحالی با آینده ای روشن ازدواج خواهید کرد.

شهریور: با فردی که متولد فصل بهار هست و از خانواده فرهنگی و اصیل هست ازدواج دارید. قد بلند اندام مناسب و محترم توی حروف اسمیش یکی از حروف (ر الف-م-س) است در وعده ۱۱ ازدواج دیده میشه.

مهر: ازدواج تان نزدیک است و با عشق پیشنهادی که منتظرش هستید روی وعده ۶ براتون اتفاق میفته فردی که دهه ۶۰ یا ۷۰ هست. قد متوسط اندام معمولی خوشتیپ می باشد و شخصی اجتماعی که شغل آزاد داره و خودش صاحب کار هست نگران آینده نباشید که روشنه و خداراشکر خواهید کرد.

آبان: به رابطه های حال حاضرتان انتخاب برایتان سخت است فعلا دل نبندید فردی از شهری مجاور شهر شما طی یه کلاس یا کار مشترک قدم آشنایی بر میداره که اول راه حس خوبی نداری ولی رفته رفته حست قوی میشه و احساس میکنی بدون اون نمیتونی زندگی کنی از آشنایی تا ازدواج ۴ وعده فاصله خواهر داشت.

آذر: فردی با شغل آزاد که احتمالا شغل خانوادگی هست با خانوادهای با اصالت و پر جمعیت که از شما بالاتر هستن برای خانومها اسم محمد احمد حامد یا مشابه اینها افتاده که آشنایی با واسطه صورت میگیره خانواده شما هم از این وصلت راضی و خوشحال خواهند بود روی وعده ۸ جشن و شادی دیده.

دی: شما در طی ۲۳ هفته آینده فردی معرفی میشود  و به خانواده مطرح میکنید فرد مقابل لاغر اندام آرام و تحصیل کرده است شغل رسمی دارد. ۱ ماه بعد از آشنایی حلقه نامزدی در دست دارید ازدواجتان خوب است و امکان جابه جا شدن شهر زندگی و یا کشور زندگی بعد از ازدواج وجود داره و با موافقت قلبی خودتون هست. 

بهمن: در ماه های آخر سال رابطه ای آغاز میکنید که برای ازدواج شرط داره که براتون قابل قبوله ازدواج شما شکل رسمیش فصل گرم اتفاق میفته در این بین کمی حاشیه و دخالت هست ولی اتفاق بدی نخواهد افتاد. فرد مقابل تاریخ تولدش با عدد زوج شروع میشه حروف اسمیش طولانی هست ازدواج خوب و معقولی خواهد بود.

اسفند: ازدواج با عشق قدیمی میسر میشود فردی دقیق جدی ولی مهربان و خونگرم که گویا رابطه با ازدواجی ناموفق داشته ولی رضایت خانواده شما رو جلب میکنه متولد فصل زمستانه و اسمی که نماد ایرانی اصل دارد در وعده ۹ جشن و خوشحال دارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی