|

سامسونگ

مشخصات کامل گلکسی A24، مقرون به صرفه ترین میان رده 2023 سامسونگ فاش شد

Samsung Galaxy A24 leaks in full detail ahead of launch

برخی از ویژگی های اصلی گلکسی A24 عضو آینده سری محبوب میان رده های سامسونگ توسط افشاگران فاش شد و نتیجه امیدوار کننده به نظر میرسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به امروز برای چنین بار گلکسی A24 در صدر اخبار قرار گرفته است و حالا یک بار دیگر هم افشاگری به نام WinFuture برخی از کلیدی ترین مشخصات نسل جدید میان رده های محبوب سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. براساس گزارشی که GSMArena  به نقل از این افشاگر منتشر کرده گلکسی A24 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080x2340 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. این پنل در بالای خود دارای بریدگی قطره ای می باشد که محل قرار گیری سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A24

بر روی پنل پشتی گلکسی A24 یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نصب خواهد شد که به احتمال زیاد بنا بر طراحی های اخیر سامسونگ، بر روی بدنه قرار خواهند گرفت و خبری از جزیره دوربین ها نخواهد بود. با توجه به این گزارش و شایعات گذشته به نظر میرسد که این گوشی هوشمند از تراشه هلیو G99 مدیاتک برای مرکز فرماندهی خود استفاده خواهد کرد که به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا بسته بندی خواهد شد.

سایر مشخصات ذکر شده در این گزارش عبارتند از باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ25 وات و همچنین اندروید 12 به عنوان سیستم عامل گرداننده A24. این طور که به نظر میرسد گوشی هوشمند جدید سامسونگ با قیمتی کمتر از 200 یورو به بازار عرضه می شود که اگر صحت داشته باشد به معنای آن است که گلکسی A24 یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند غول فناوری کره ای در سال جدید خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A24

در رابطه با زمان رونمایی و معرفی این محصول نیز باید بگوییم که هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما با توجه به این که در گذشته این دستگاه در وبسایت رسمی سامسونگ هند ارائه شده است، احتمالا زمان رونمایی نیز نزدیک خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها