|

پوکو

مشخصصات کامل پوکو X5 فاش شد

این طور که به نظر میرسد پوکو تصمیم خود مبنی بر عرضه گوشی هوشمند ایکس 5 خود را در بازار اروپا قطعی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به‌نظر می‌رسد پوکو تصمیم دارد مدل استاندارد پوکو X5 را با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی در بازار اروپا عرضه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زومیت، پوکو هند روز گذشته رسماً اعلام کرد پوکو X5 Pro در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) در این کشور عرضه خواهد شد ولی هیچ اشاره‌ای به مدل استاندارد این محصول نداشت.

به گزارش GSMArena، پوکو X5 به‌همراه برادر بزرگ‌تر خود یعنی پوکو X5 Pro در هند معرفی نخواهد شد و به‌نظر می‌رسد این محصول برای بازار اروپا درنظر گرفته شده است. البته هنوز مشخص نیست آیا مدل پرو نیز در بازار اروپا به‌فروش خواهد رسید یا خیر.

اکنون برگه‌ی مشخصات کامل پوکو X5 استاندارد دردسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و روشنایی ۱۲۰۰ نیت بهره خواهد برد. این پنل همچنین گواهی Low Blue Light دارد و ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

پوکو X5 همچنین از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۳ وات اشاره کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها