|

شیائومی

نسخه 2022 ردمی 10 رونمایی شد؛ ظاهرا همه چیز تکراری است!

 Xiaomi Redmi 10 2022 arrives with unchanged specs

نسخه تازه نفس و جدید میان رده محبوب سال گذشته ردمی، ردمی 10، طی یک سکوت خبری رونمایی شد اما ظاهرا حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ردمی، برند زیر مجموعه شیائومی سال گذشته ردمی 10 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده خود به بازار معرفی کرد اما اخیرا اخباری شنیده شد مبنی بر اینکه غول فناوری چینی تصمیم دارد تا نسخه ای جدیدتر از این محصول را برای سال 2022 رونمایی کرد.

حالا نیز به گزارش GSMArena اخیرا ردمی 10 جدید در یک سکوت خبری رونمایی شد و آماده است تا به بازار ورود کند. این گوشی هوشمند درست مانند نسخه 2021 به صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز مجهز شده است. منبع تامین قدرت آن نیز چیپست هلیو G88 می باشد که انرژی خود را از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی بدست می آورد.

از لحاظ پیکر بندی حافظه این گوشی هوشمند در دو تریم 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Redmi 10-2022

بر روی پنل پشتی ردمی 10 تازه نفس، یک دوربین 50 مگاپیکسلی قرار گرفته است که یک دوربین 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می کنند این دوربین ها برای عکاسی فوق عریض، ماکرو و عمق طراحی شده اند. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به سیستم تشخیص چهره، سنسور اثر انگشت، بلندگوهای استریو و جک صوتی نیز می باشد.

ردمی 10 سال 2022 سیستم عامل اندورید 11 را به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت پیش فرض ارائه می دهد. همان طور که مشاهده می کنید نمی توان ویژگی خاصی را به عنوان وجه تمایز این گوشی هوشمند با نسخه قبلی آن که در سال 2021 رونمایی شد عنوان کرد. متاسفانه تا به این لحظه ردمی هیچ گونه اطلاعاتی را در رابطه با جزئیات قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نکرده است اما ما می دانیم که این دستگاه در سه رنگ خاکستری کربنی، آبی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی