|

سامسونگ

رونمایی پرچمداران سامسونگ در تاریخ 9 فوریه قطعی است

Samsung officially confirmed the February 9 date for the next Unpacked event

تصاویر منتشر شده جزئیات جالبی را به ما نشان می دهند از جمله اینکه چرا شایعات اولیه به عرضه این سری پرچمدار در تاریخ 8 فوریه اشاره می کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی به گزارش GSMArena سامسونگ تاریخ 9 فوریه را برای برگزاری رویداد خود معرفی کرده است، رویدادی که ما شاهد قدرت نمایی گلکسی اس 22 اولترا در آن خواهیم بود. همان طور که از اخبار گذشته متوجه شده اید این گوشی هوشمند از S-Pen پشتیبانی خواهد کرد که آن را از دیگر سری پرچمدار غول فناوری کره ای به ارث برده است.

به تازگی تصاویر با کیفیتی از این پرچمدار رده بالا منتشر شده است که شکوه آن را با وضوح عالی به ما نشان می دهد.

Galaaxy S22 Ultra

تصاویر منتشر شده جزئیات جالبی را به ما نشان می دهند از جمله اینکه چرا شایعات اولیه به عرضه این سری پرچمدار در تاریخ 8 فوریه اشاره می کردند. تاریخ ثبت شده به روی صفحه نمایش این تصاویر نشان می دهد که واقعا همان طور که منابع و افشاگران محلی گزارش داده بودند، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای تاریخ 8 فوریه بوده اما بنا به دلایلی که ما نمی دانیم چیست در لحظه ی آخر تصمیم خود را تغییر داده است.

S22 Ultra

به علاوه این تصاویر به ما نشان می دهند که قلم هوشمند گلکسی اس 22 اولترا، سیاه رنگ خواهد بود اما دکمه ی بالای آن با رنگ گوشی یکسان می باشد تا هنگامی که در محفظه ی خود قرار داد، زیبایی بصری این پرچمدار را مخدوش نکند. در این تصاویر همچنین به وضوح دیده می شود که دو طرف صفحه نمایش خمیده هستند اما همچنان قابلیت خوش دستی خود را حفظ کرده اند.

بی صبرانه چشم به راه رونمایی این سری پرچمدار می باشیم و امیدواریم که سامسونگ زمان برگزاری رویداد بزرگ خود را به تعویق نیاندازد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها