|

آنر

آنر مجیک وی به همراه رابط کاربری Magic UI 6.0 رونمایی خواهد شد

Honor Magic V to debut with Magic UI 6.0 in January, launch seems imminent

این طور که به نظر میرسد آنر همزمان با رونمایی گوشی هوشمند پرچمدار خود، از جدیدترین رابط کاربری Magic نیز رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که برندهای محبوب سازنده گوشی های هوشمند چینی در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین محصولات پرچمدار خود در روزهای آغازین ژانویه هستند، آنر مشتاقانه در انتظار رونمایی ار اولین گوشی هوشمند تاشو خود به نام مجیک وی می باشد.

جرج ژائو نماینده آنر طی یک پست در Weibo اعلام کرد که سال 2022 میدان رقابت برای سازندگان گوشی های هوشمند تنگ تر خواهد شد و تنها راه برای جلب احترام و توجه کاربر همراهی با صنعت و ادامه پیشرفت و نوآوری است.

ژائو ادامه می دهد که، آنر همیشه به کارآفرینی احترام می گذارد و به مفهوم تولیدگرایی پایبند است تا بتواند محصولات و تجربیاتی را خلق کند که فراتر از انتظارات مصرف کنندگان می باشد؛همچنین اضافه می کند ما به خوبی می داینم که همواره بازار تلفن های همراه صرفا یک میدان رقابت نیست بلکه پیشرفت بی پایان تکنولوژی می باشد.

بنا بر اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است ما می دانیم که آنر باریک ترین فناوری لولا را برای مجیک وی توسه داده و به ثبت رسانده است تا کاربردی ترین راه حل های صفحه نمایش تاشو را در اختیار کاربران قرار دهد.

Magic-UI-6.0

در کنار معرفی مجیک وی، انتظار می رود که این شرکت از رابط کاربری جدید خود Magic UI 6.0 نیز رونمایی کند آن هم با هدف ایجاد تجربه ای بهتر و یا دست کم قابل مقایسه با iOS.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها