|

جنجال تازه علی شکارچی؛" دو زن باهم دارم و ازمن اطاعت میکنن"

علی شکارچی

علی شکارچی مرد دوزنه که در اینستاگرام معروف شده ویدیویی تازه از خود و دو زنش منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرام این روزها در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها افتاده است. عکس هایی که او از خود و دو همسرش در صفحه (عمومی) اینستاگرامش به اشتراک می گذارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

استدلال های حامیان چند همسری اسلامی

ادعاهایی چون افزایش جمعیت زنان مجرد یا افزایش تجرد قطعی در میان زنان و خصلت فطری مردان که «بطور تکوینی تعددی» خلق شده‌اند مهمترین مبانی حامیان چند همسری اسلامی را تشکیل می دهند.

حجت‌الاسلام محمد عسگری مسئول واحد مشاوره موسسه حیات حسنی در قم در مصاحبه با ایرنا می گوید: «ما در ایران بین ۳۰ تا ۴۹ سال، اعم از باکره تا مطلقه حدود ۴ تا ۵ میلیون زن داریم که این‌ها همسر ندارند. آیا اینها حق تاهل ندارند؟»

در این ادعا چند همسری نه بعنوان یک اصل بلکه بعنوان به آنچه مجران قطعی خوانده می شود، تقلیل داده شده است تا امکان توجیه اجتماعی و نه لزوما درون مذهبی آن ممکن شود.

این ادعا در حالی مطرح می شود که نسبت زنان و مردان مجرد در بین سنین ۳۰ تا ۳۴ سال بر اساس پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی تقریبا یکسان و در حدود ۱۵ درصد است. این پژوهش نشان می دهد که نسبت تجرد در سنن پایین‌تر از ۳۵ سال در بین زنان کمتر از مردان است.

علی+شکارچی

دو همسر علی شکارچی

نظر رهبر انقلاب درباره چند همسری

در این فضای جنجالی هم برخی جمله ای درباره چند همسری را از رهبر انقلاب منتشر کردند که ایشان قبلا در جمع کارکنان بیت رهبری اشاره کرده اند: افراد شاغل در بیت رهبری اگر همسر دوم اختیار کنند، اخراج می‌شوند. مستحب بودن تعدد زوجات را قبول ندارم آقایان حتی به شوخی هم نباید درباره تعدد زوجات حرف بزنند که باعث دلسردی خانم‌ها می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    از چهره شون معلومه چقدر خوشبختن اوسکول خودتی

  • حاج ارسالی در

    یه سوال از این مردک دارم.حالا اگه خواهرت دوتا شوهر همزمان بخاد بکنه بازم اینطوری دم از تفاهم واطاعت میزنی!بیچاره این دو راس که از ده فرسخی پیداست برای یه لقمه نان دارن نقشهای نوشته شده توسط تو را بازی میکنند!البته من منکر این نیستم که انچه کرد شیران را روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج!!!به امید روزی که زنان کشورم مجبور نباشند بخاطر نانی وجا ومکانی با ادم نماهایی چون تو همخانه شوند.

  • ناشناس ارسالی در

    فضای فرهنگی و سبک زندگی در ایران، به‌گونه‌ای است که با تعدد زوجات نظام خانواده آسیب می‌بیند و عموما حتی دچار ازهم‌پاشیدگی می‌شود که مسلماً عوارض ناشی از طلاق و... که به‌دلیل ازدواج مجدد مرد همسردار رخ می‌دهد، کمتر از مجرد ماندن بعضی خانم‌ها نیست.
    نظر من این است که زندگی ساختن روی ویرانه‌ی زندگی دیگران کار اشتباهی است .

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا حداقل شما توی فضای مجازی، این تفکر اشتباه را منتشر نکنید.
    به‌اندازه کافی، به‌دلایل مختلف بنیان خانواده‌ها سست هست.

  • هموطن ارسالی در

    همسر دوم گرفتن بهتر است یا زنا کردن چه اشکالی دارد دختر از خیابان جمع کنید به خانه بعنوان سر یک زندگی کجای اشکال است بنده پدر بزرگ داشتیم دو همسر در یک خانه مانند خواهر زندگی می کنند اگر کسی همسرم دوم اختیار کرد و قدرت جسمی و مالی

  • ندا ارسالی در

    دیدگاه من نسبت به علی شکارچی:
    خسته نباشی دلاور😀😀😂😂
    خدا قوت پهلوان😂😂😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    این آقا برای کیف خودش رفته دو تا زن گرفته و به احساسات واقعی دو همسرش که هووی هم هستند توجهی نداره به عنوان یک خانم عرض میکنم که هیچ زنی از صمیم فلبش راضی نیست که هوو داشته باشه حالا هر چقدر هم که شوهرش رو دوست داشته باشه.

  • ناشناس ارسالی در

    مردتیکه عوضی

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی مردی رحم به زنش نمیکنه وخیلی راحت می رود زن دوم اختیار میکنه آیا به زن اول بازم توجهی دارد خیر چرا؟؟؟چون همسر دومی هست،،دیگه زن اول خودش را نمی بینه،،وقتی زن اول روحش کشته میشه قصاق نداره این بد ترین نوعشه،،از اهبر عزیزم می خواهم این اجازه رابه مردهای چشم چران ،متوقف کند ،،،چه بدبختی شده ها،

  • ناشناس ارسالی در

    جلوی این مردها را بگیرید،،اجازه زن دوم را بهشون ندید ،،،خواهش میکنم،،،واقعا شکارچیه،،این آقا به اقایون ،،علنی داره یاد میده،،

  • ناشناس ارسالی در

    چرا دیدگاهها را منتشر نمی کنید؟

  • tooka took ارسالی در

    این مرتیکه رو که بجز کمر به پایینش هیچی نمی‌فهمه بدین ناسا ببره کره مریخ رها کنه .این دوتا زن هم از قومیتی هستن که اگه به میل مردهای خانواده عمل نکنند توسط همین مردها سرشون بریده و کشته میشن، مجبورن به این کالا بودن تن بدن .

  • ناشناس ارسالی در

    اقای شکارچی یه غلطی کردی حالا میایی تو صفحه مجازی پست میزاری و خودت را توجیح میکنی ،،آقایون به اندازه خودشون بلد هستند نمی خواد شما یاد بدید،البته همه نه،سوء تفاهم نشه

  • ناشناس ارسالی در

    من بهت توهین نمیکنم اقای شکارچی ولی لطفا تو فضای مجازی خودت را مطرح نکن چون کار درستی نیست ،،،ببین تازه اولش دوتا همسرت با هم خوب نقش بازی میکنند،،هیچ زنی راضی نمیشه ،،،که شوهرش هوو سر همسر اولش بیاره خیلی سخته
    بله به تو خوش میگذره ولی به همسر اولت نه زجر میکشه،،الان با قدیم فرق میکنه اکثراً،،،،قدیم مردها دو هسره بودن،،

  • ناشناس ارسالی در

    اقای شکارچی،،،بد راهی را انتخاب کردی،،،تازه اول بدبختیته،،،روزی هزار بار تو سرت میزنی بابا چه غلطی کردم،،،هیچ کس زن اول نمیشه،،وجودش محبت

  • ناشناس ارسالی در

    اقای شکارچی ،،،اقایون تو یکیش موندن،،چه دل وجراَتی داری،،،چقدرم به خودت این اجازه را میدی
    بیایی تو فضای مجازی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها