|

نامه لو رفته از وداع آزاده نامداری با دخترش گندم

آزاده نامداری در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شب گذشته خبری تمام فضای مجازی و رسانه و خبرگزاری ها را پر کرد مبنی بر اعلام دلیل فوت آزاده نامداری.

در تمامی این خبرها علت فوت آزاده نامداری خوردن بیش از 100 قرص اعصاب و روان بود که بنا بر این اعلام می توان به طور قطعی اعلام کرد که وی با این کار قصد خودکشی داشته است.

زمان زیادی از اعلام این خبر نگذشته بود که این خبر از سوی خبرگزاری میزان تکذیب شد و بر اساس آخرین خبرها هنوز نتیجه قطعی علت فوت آزاده نامداری اعلام نشده است.

 

شواهد قوی برای خودکشی آزاده نامداری

باوجود اینکه خوردن 100 قرض و خودکشی آزاده نامداری تکذیب شد اما موضوع خودکشی بیش از هر دلیل دیگری در مورد مرگ آزاده نامداری مطرح است؛ پیدا شدن دست‌نوشته‌های مرحوم نامداری خطاب به دخترش، در کنار وجود داروهای اعصاب و روان در صحنه حادثه این فرضیه را قوت بخشیده‌اند.

محمد شهریاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: در بررسی‌های تکمیلیِ انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی، همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش فرض می‌شود، و داروهای موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، و بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم‌شناسی متوفی است، لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب‌شناسی است.

احتمال قتل آزاده نامداری منتفی است

آن‌طور که رکنا از معاون دادستان تهران نقل کرده، با بررسی‌های انجام‌شده از صحنه فوت خانم آزاده نامداری که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و معاینه جسد توسط پزشکی قانونی در محل فوت، با توجه به این‌که هیچ‌گونه آثار ضرب و شتم که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی داشته باشد به دست نیامد، لذا وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها